Z-mare, la 19 June 2011 - 10:31 AM, a spus:
Dupa "pirtiiala" eu as mai adauga: etansare incorecta. Verifica garnitura dintre duza si corp si stingerea duzei (atentie, nu exagera!!!)
AdiP, la 19 June 2011 - 11:15 AM, a spus:
La fel ca Z-Mare, si eu cred ca e vorba in principal doar de o strangere incorecta a duzei in locas. Dupa cum zici ca functiona initial (pulsatoriu) duza are probabil in interior resturi de vopsea "scorojita" sau o scama, care impreuna cu o duza insuficient stransa, de regula duc la acel efect pulsatoriu.
Prieteni, v-a scapat ceva - aia cu pulsatul s-a rezolvat pentru ca:
anakinu, la 18 June 2011 - 04:59 PM, a spus:
130-ul are alimentarea cu vopsea prin cadere
In situatia asta, daca vopseaua este diluata corect, in momentul cand trigherul este tras (chiar daca aerograful nu este legat la o sursa de aer), vopseaua picura. (Se poate incerca cu diluant sau chiar cu apa.)
Daca vopseaua este diluata corect si nu curge cand este actionat trigherul atunci inseamna ca acul sta pe loc sau, in cel mai rau caz, exista mizerie intre duza si rezervorul de vopsea, mizerie ce migreaza in duza cand acul este retras si optureaza duza.
Bafta!