JU 52
#21
Postat 15 June 2011 - 08:58 PM
Va multumesc tuturor pentru ajutor !
Am notat sugestiile cu privire la culorile de folosit , ramane sa astept reinnoirea stocului de acrilice Agama pe Parc Models.
In ce priveste decalurile , voi incerca o rezolvare cu ajutorul site-urilor din tara sau a colegilor .Nu sunt familiarizat cu comenzile `` dincolo `` nici cu sistemul pay-pall .
Inca o data multumiri pentru ajutorul acordat .
#24
Postat 16 June 2011 - 10:13 PM
Spre rusinea mea constat acum ca am strigat `` lupul !!! `` inainte sa vad animalul .
Ramane sa deschid un topic separat la momentul voi incepe constructia , mai mult ca sigur am sa ma aleg cu un model struto-camila !
Aceasta postare a fost editata de cRistinel_: 16 June 2011 - 10:14 PM
#25
Postat 22 March 2012 - 04:48 PM
#27
Postat 22 March 2012 - 05:44 PM
Z-mare, la 22 March 2012 - 05:10 PM, a spus:
Multumesc, noi ce variante am avut? Am vazut ca difera pe partea de geamuri/hublouri.Ma dispera ca majoritatea profilelor si a pozelor le am cu partea stanga a avionului, am una singura cu partea dreapta si hubloul mare de acces. Cred ca ce am eu in kit e un g4-g5 sau g6 dar cred ca si g7 cu turela in fata.
Aceasta postare a fost editata de Catta: 22 March 2012 - 05:57 PM
#31
Postat 12 April 2012 - 03:29 PM
Z-mare, la 22 March 2012 - 05:10 PM, a spus:
Mi-a dat Romi niste poze cu cabina si toate sunt cu bordul vopsit in culoarea interiorului. Eu vreau sa-l fac ARR si daca stiti sigur ca ale noastre aveau bordul negru il fac negru. Dupa Paste ma apuc de vopsit interiorul si tre sa ma hotaresc. Eu am refacut si postul radiotelegrafistului, sper ca am facut bine...
Aceasta postare a fost editata de Catta: 12 April 2012 - 03:30 PM
#33
Postat 13 April 2012 - 08:36 AM
Am intervenit pentru a va impartasii experienta mea cu acest avion - l-am terminat, vopsit in culorile germane dar cu imatriculatie romaneasca din WW2, la acea vreme nu existau decaluri cu crucea lui Mihai dacat la Bf-109E, He-112 si PZL-23. Pentru restul machetelor am facut sabloane din acetofan, plastic transparent din care se faceau ambalaje pentru martisoare.
Toate bune si frumoase insa cand l-am pus pe tren, eu montam trenul si elicile dupa vopsire, am constatat ca avionul este cu trenul destins in pozitia de zbor, avea un aspect hidos. Am scurtat trenul interpretand pe fotografii proportia intre garda la sol a aripii si alte elemente ale avionului.
Am intalnit acest inconvenient la multe machete, ex. Fi-156.
#34
Postat 13 April 2012 - 01:46 PM
#35
Postat 13 April 2012 - 01:57 PM
Radu-Dan, la 13 April 2012 - 08:36 AM, a spus:
Am intervenit pentru a va impartasii experienta mea cu acest avion - l-am terminat, vopsit in culorile germane dar cu imatriculatie romaneasca din WW2, la acea vreme nu existau decaluri cu crucea lui Mihai dacat la Bf-109E, He-112 si PZL-23. Pentru restul machetelor am facut sabloane din acetofan, plastic transparent din care se faceau ambalaje pentru martisoare.
Toate bune si frumoase insa cand l-am pus pe tren, eu montam trenul si elicile dupa vopsire, am constatat ca avionul este cu trenul destins in pozitia de zbor, avea un aspect hidos. Am scurtat trenul interpretand pe fotografii proportia intre garda la sol a aripii si alte elemente ale avionului.
Am intalnit acest inconvenient la multe machete, ex. Fi-156.
O sa fiu atent la problema cu inaltimea trenului. Acu daca am la firma un cutterplotter incerc sa ma folosesc de avantajele oferite... Am o intrebare referitor la Fi-156, intr-o carte a lui Chris Chant apare o referire la faptul ca nemtii ne-ar fi pasat nouă avioanele construite pentru niciodata terminatul portavion german si ca noi le-am fi folosit pentru patrulare marina. Aveti mai multe detalii despre asta? E un avion extrem de frumos dar nu am gasit decat o macheta vacumformata pe ebay si mi-e frica sa ma bag la asa ceva.
Scuze de prostia de mai sus, era vorba de Fi-167 si m-a luat valu. Are cineva totusi informatii legate de Fi-167?
Aceasta postare a fost editata de Catta: 13 April 2012 - 02:01 PM