Pagina 1 din 1
T34 mediu tank Zvezda 1/35
#4
Postat 11 June 2011 - 07:43 PM
simpatic rusnacu !
un sfat, cica se numeste wathering care nu stiu ce presupune. daca vrei sa te mai documentezi.
eu pot sa zic doar atat, efect de rugina si nu numai, eu personal redau efect de metal cu chrome silver si gun metal. check my models !
Ps. asa arata ca si scos din fabrica, pot sa zic ca nici atunci nu arata atat de impecabil. impuritati au existat tot timpul. o zgarietura, mai o vopsea stearsa si uite asa .
un sfat, cica se numeste wathering care nu stiu ce presupune. daca vrei sa te mai documentezi.
eu pot sa zic doar atat, efect de rugina si nu numai, eu personal redau efect de metal cu chrome silver si gun metal. check my models !
Ps. asa arata ca si scos din fabrica, pot sa zic ca nici atunci nu arata atat de impecabil. impuritati au existat tot timpul. o zgarietura, mai o vopsea stearsa si uite asa .
Aceasta postare a fost editata de Ares: 11 June 2011 - 07:46 PM
#6
Postat 25 June 2011 - 05:06 PM
Salutare,
Am facut si eu acelasi kit si trebuie sa spun ca e cea mai faina macheta a mea de pana acum.
Tancul arata foarte bine. Mici sfaturi: ca sa faci senila in zona de sus sa pice pe galeti va trebui sa o legi cu o bucatica de ata cat mai aproape de culoarea tancului sa nu se vada.
Felicitari pentru decaluri, nu stiu cum le-ai pus dar eu nu am reusit. Pur si simplu se destramau un zeci de bucatele.
Despre imbinarea senilelor - e dificil de realizat pentru ca sunt de proasta calitate. Daca tine si nu se vede prea tare e ok, n'ai ce ii face.
Fiind a 2-a macheta va trebui sa sacrifici una din ele (ori pe prima ori pe asta) pentru tehnici de vopsit. Asta e un sfat ca de la un incepator la altul .. eu am stricat un avion testand diverse chestii pe el. Poti sa nu o strici dar trebuie sa experimentezi ce zic colegii pe aici legat de vopsea.
Cutiile, daca nu le-ai lipit cred ca poti renunta la ele. Sunt cam din alt film. Nu prea se potrivesc pe tanc. Banuiesc ca sunt cadou pentru o eventuala diorama ceva.
Ah ... si cred ca bolturile in care sunt prinsi galetii trebuiau taiata ...dar cred ca e tarziu sa mai zic asta .
spor in continuare !
Am facut si eu acelasi kit si trebuie sa spun ca e cea mai faina macheta a mea de pana acum.
Tancul arata foarte bine. Mici sfaturi: ca sa faci senila in zona de sus sa pice pe galeti va trebui sa o legi cu o bucatica de ata cat mai aproape de culoarea tancului sa nu se vada.
Felicitari pentru decaluri, nu stiu cum le-ai pus dar eu nu am reusit. Pur si simplu se destramau un zeci de bucatele.
Despre imbinarea senilelor - e dificil de realizat pentru ca sunt de proasta calitate. Daca tine si nu se vede prea tare e ok, n'ai ce ii face.
Fiind a 2-a macheta va trebui sa sacrifici una din ele (ori pe prima ori pe asta) pentru tehnici de vopsit. Asta e un sfat ca de la un incepator la altul .. eu am stricat un avion testand diverse chestii pe el. Poti sa nu o strici dar trebuie sa experimentezi ce zic colegii pe aici legat de vopsea.
Cutiile, daca nu le-ai lipit cred ca poti renunta la ele. Sunt cam din alt film. Nu prea se potrivesc pe tanc. Banuiesc ca sunt cadou pentru o eventuala diorama ceva.
Ah ... si cred ca bolturile in care sunt prinsi galetii trebuiau taiata ...dar cred ca e tarziu sa mai zic asta .
spor in continuare !
#8
Postat 28 June 2011 - 09:19 AM
Salutare,
am facut si eu tancul acesta. Senilele sunt din guma, avand stifturile aceela din plastic pentru i,binare. Fiind insa destul de rigide, eu le-am aplatizat cu o surubelnita inrosita, dupa care, pentru a nu mai exista discontinuitate in linia senilei, am tinut pe pozitie piesele pana la lipirea completa cu clipsuri. Referitor la contactul dintre senile si partea superioara a rotilor de rulare, am primit la vremea respectiva sfatul de a lipi senila de piesele respective, la urma urmei fiind o macheta statica.
O masinarie nu arata bine nemurdarita, un avion sau o nava, mai ales una civila, le poti lasa fara urme de imbatranire, insa la aceste tipuri de machete este aproape obligatoriu.
O sa gasesti o gramada de modalitati de wheatering, cu washuri (adica la ud) sau dry (adica la uscat), ca sa folosim termenii folositi de intreaga lume modelistica. In documentatia pe care am trimis-o o sa gasesti de asemenea multe poze cu aceeasi macheta, o foarte buna sursa de inspiratie.
Imbatranirea o poti face cu uleiuri, pigmenti, pastel. Cea mai ieftina varianta este cu creta pastel pe care o aplici cu pensula, se poate spala sau indeparta usor in caz de exces. Dupa obtinerea rezultatului dorit, sigilarea cu lac este obligatorie. O spalare rapida o poti obtine si prin diluarea masiva a unei picaturi de negru si maro, capilaritatea facand restul. cel mai bine este insa sa experimentezi, sa vezi cum se intinde fiecare strat pe macheta, deoarece "oral" pare usor, insa practic e canm dificil. Spun asta din proprie experienta.
am facut si eu tancul acesta. Senilele sunt din guma, avand stifturile aceela din plastic pentru i,binare. Fiind insa destul de rigide, eu le-am aplatizat cu o surubelnita inrosita, dupa care, pentru a nu mai exista discontinuitate in linia senilei, am tinut pe pozitie piesele pana la lipirea completa cu clipsuri. Referitor la contactul dintre senile si partea superioara a rotilor de rulare, am primit la vremea respectiva sfatul de a lipi senila de piesele respective, la urma urmei fiind o macheta statica.
O masinarie nu arata bine nemurdarita, un avion sau o nava, mai ales una civila, le poti lasa fara urme de imbatranire, insa la aceste tipuri de machete este aproape obligatoriu.
O sa gasesti o gramada de modalitati de wheatering, cu washuri (adica la ud) sau dry (adica la uscat), ca sa folosim termenii folositi de intreaga lume modelistica. In documentatia pe care am trimis-o o sa gasesti de asemenea multe poze cu aceeasi macheta, o foarte buna sursa de inspiratie.
Imbatranirea o poti face cu uleiuri, pigmenti, pastel. Cea mai ieftina varianta este cu creta pastel pe care o aplici cu pensula, se poate spala sau indeparta usor in caz de exces. Dupa obtinerea rezultatului dorit, sigilarea cu lac este obligatorie. O spalare rapida o poti obtine si prin diluarea masiva a unei picaturi de negru si maro, capilaritatea facand restul. cel mai bine este insa sa experimentezi, sa vezi cum se intinde fiecare strat pe macheta, deoarece "oral" pare usor, insa practic e canm dificil. Spun asta din proprie experienta.
#10
Postat 20 July 2011 - 07:46 PM
Daca nu ai lipit cablul de tractare ia-l de acolo. Nu stiu prea multe despre tancuri dar in nici un caz nu aveau cablurile acolo. Ar fi zburat la primul sant sarit.
In rest nu prea mai ai ce sa ii faci ... Continua, mai fa si alte tancuri ... lipeste, capata experienta. Machetele vor fi in ce in ce mai bune ai sa vezi!
Spor
In rest nu prea mai ai ce sa ii faci ... Continua, mai fa si alte tancuri ... lipeste, capata experienta. Machetele vor fi in ce in ce mai bune ai sa vezi!
Spor
Arata acest topic
Pagina 1 din 1