E doar un UAV dezvoltat pentru misiuni de cercetare, numit RQ-1 Predator. Mai nou, poarta si rachete Hellfire.
Pentru cine e interesat, My link
Pentru cine e si mai interesat, un rewiew al machetei My link
Poate m-am apucat de el ca sa-l enervez pe un prieten machetist care-mi zice ca-mi aleg numai subiecte lipsite de haz. Poate ca am luat-o razna de la Bird Dog si am decis ca e cazul sa fac o pauza. Poate chiar exista un clinci.
Pe scurt:
- desi are doar vreo 20 de piese, am reusit sa pierd o antena (s-a scrath-uit);
- e foarte importanta partea de chituit si slefuit, datorita suprafetelor regulate;
- s-a frezat mult la turela (nu are decat 1 deschidere/camera figurata, din 3);
- munca mare a fost la calele trenului de aterizare principal (nu erau decat adancite putin, asa ca s-au gaurit si a fost montat un tavan ceva mai ridicat);
- nituri, cateva;
- restul, se mentioneaza in foto.
Pagina 1 din 1
RQ-1 Predator Italeri 1/72
#2
Postat 07 June 2011 - 10:32 AM
Hai sa-mi dau si eu un reply:
Nu e nici cea mai grea macheta finalizata, dar nici cea mai usoara, in principal din cauza finish-ului care trebe sa ramana cat mai curat.
Probleme nu am intampinat decat la lacuire - deoarece n-am lasat destul timp intre straturi, am ajuns cu macheta (99% finalizata) in lichid de frana.
Dupa, a mers mai usor, pentru ca aveam deja know-how acumulat.
Din pacate, in acest proces a pierit inmatricularea USAF / 11th Reconnaissance Sqn., dar a aparut de dupa copac inmatricularea Aeronautica Militare / 32 Stormo / Iraq 2006 (mai saraca in elemente, dar cu ceva cocarde mai vii). Nici nu stiu acuma daca sa-mi mai para rau sau nu. Sigur timpul pierdut pentru reparatie (cam o saptamana), nu mi-l mai da nimeni inapoi.
Fata de primele postari, mari modificari nu am mai facut, in afara de:
- schimbarea celor doua pitoate de sub aripi (din niste resturi de PE mai vechi)
- rescrierea a doua panouri de vizitare
- accentuarea tuturor liniilor de demarcatie si a niturilor
Hai sa vedem si foto:
Nu e nici cea mai grea macheta finalizata, dar nici cea mai usoara, in principal din cauza finish-ului care trebe sa ramana cat mai curat.
Probleme nu am intampinat decat la lacuire - deoarece n-am lasat destul timp intre straturi, am ajuns cu macheta (99% finalizata) in lichid de frana.
Dupa, a mers mai usor, pentru ca aveam deja know-how acumulat.
Din pacate, in acest proces a pierit inmatricularea USAF / 11th Reconnaissance Sqn., dar a aparut de dupa copac inmatricularea Aeronautica Militare / 32 Stormo / Iraq 2006 (mai saraca in elemente, dar cu ceva cocarde mai vii). Nici nu stiu acuma daca sa-mi mai para rau sau nu. Sigur timpul pierdut pentru reparatie (cam o saptamana), nu mi-l mai da nimeni inapoi.
Fata de primele postari, mari modificari nu am mai facut, in afara de:
- schimbarea celor doua pitoate de sub aripi (din niste resturi de PE mai vechi)
- rescrierea a doua panouri de vizitare
- accentuarea tuturor liniilor de demarcatie si a niturilor
Hai sa vedem si foto:
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 07 June 2011 - 10:33 AM
#5
Postat 07 June 2011 - 08:24 PM
tibi22, la 07 June 2011 - 10:38 AM, a spus:
Imi place foarte mult! Arata foarte bine! Cit este de mare macheta in centimetri?
salutari,
Tibi
salutari,
Tibi
Merci, Tibi.
In centimetri, e lunga de 11, lata de 20 si inalta de 3. In realitate, are 8.22 m lungime, 14.8 m anvergura, si 2.1 m inaltime. Interesant e costul per unitate - 4.5 milioane coco.
axor, la 07 June 2011 - 01:20 PM, a spus:
Uratica zburatoare dar inedita si faina lucrarea.Bravo pentru adaugiri,n-ai zice ca pentru piscotu' asta pierzi atata vreme.
Merci, Axor.
Treaba asta cu adaugirile e o boala care doar se agraveaza.
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 07 June 2011 - 08:30 PM
- ← Help again
- Aviatie
- ANT-5 →
Arata acest topic
Pagina 1 din 1