Forum Machete,Modelism,Hobby: Me-109E4 1:32 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Me-109E4 1:32

#1 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2011 - 12:19 PM

Salut.
Am plecat de la ultima intalnire cu mandretea asta si fiind prima la 1:32, avand multe detalii (macheta) upgrad-uri detaliate si experienta relativ putina, as dori cateva sfaturi inainte sa ma apuc de ea. Mai ales ca din ce am vazut in schema de vopsire, nu sunt prea multe informatii despre vopsirea micilor detalii, in special din interior, gen aparatura laterala din cockpit, manete, suporti, motor, esapament etc. Am cautat pe net dar ce am gasit ori sunt imagini alb negru ori nu se disting prea bine.
Diseara voi posta poze cu ce contine cutia si foaia de decaluri.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF1375.JPG


#2 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 May 2011 - 01:04 PM

Detaliile din cocpit sunt vopsite asa;
- intreg cocpitul in RLM 02
- plansa de bord este neagra
Pe partea dreapta ai asa:
- levierul pompei de benzina: RLM 02
- cutia cu intrerupatoare si sigurante electrice: negru cu capetele intrerupatoarelor albe iar beculetele rosii
- butelia si regulatorul de oxigen: ROM 02, respectiv negru cu circumferinta albastra. Furtunul este un kaki inchis
- pompa electrica de combustibil, cutia pentru harti, maneta indicator de reglare a pozitiei clapetelor pentru radiatoarele de apa RLM 02
Pe partea stinga ai
- manetele de gaze si comutatorul pentru pasul elicii: RLM 02 (am vazut si in negru) ,capatul manetei de gaze e in galben, cel pentru pasul elicii e bachelita
- trimer directie si dispozitiv actionare manuala voleti tren aterizare: negru
Uite si niste poze ca sa te orientezi la culorile aparaturii/manete de pe plansa de bord

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: coc.e7_edit.JPG
  • Imagine atasata: coc.e7_edit2.JPG
  • Imagine atasata: coc.e7_edit3.JPG


#3 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2011 - 01:08 PM

Multe multumiri pentru informatii si sper ca daca mai este cazul (si o sa fie) sa pot apela la sfaturile tale.

#4 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 May 2011 - 05:31 PM

Daca stiu, nici o problema! Dar sunt sigur ca te vor ajuta si altii, cu mai multe cunostinte decit mine.

#5 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2011 - 08:33 PM

Acesta este stadiul la care ma aflu cu macheta. Am dat al doilea strat de vopsea si urmeaza lacul pentru fixare. Partea proasta este ca am dat-o in bara rau de tot cu ramele geamurilor, unde vopseaua s-a intins desi am folosit masti. Daca nu pot sa le dreg, v-a trebui sa astept pana gasesc de vanzare pe undeva. Ca vopsele am folosit RLM 70,71 si 65 iar ca model de camunflaj, avioanele din Batalia Angliei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF1554.JPG
  • Imagine atasata: DSCF1557.JPG
  • Imagine atasata: DSCF1558.JPG
  • Imagine atasata: DSCF1562.JPG


#6 Useril este offline   Ares 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 03-June 11
  • Location:timisoara

Postat 08 August 2011 - 09:50 PM

tot imi vine in cap un proverb grecesc: agali agali pas makria= incet incet ajungi departe.
ai si cu ce, potential ai.
ai si messershmitz-u care sa te zboare deasupra norilor.
acum ce sa mai zic, timp sa fie !

salutari cordiale de pe frontul de vest ! hai cu berea ! :drinks:

#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 09 August 2011 - 08:12 AM

Citeaza

...ca am dat-o in bara rau de tot cu ramele geamurilor, unde vopseaua s-a intins desi am folosit masti
. Vopseaua ti-a intrat sub masti din doua cauze: 1. mastile nu au fost bine lipite de suprafata cupolei iar capilaritatea si-a facut de cap, si 2. vopsea prea diluata si prea multa.
Exista un remediu, destul de simplu, adica cui pe cui se scoate. Rupe o cutie de Tic-tac, in asa fel incit sa ai un colt cu muchie ascutita. Cu acea muchie indeparteaza surplusul de vopsea de pe cupola. Fiind plastic pe plastic, nu se va zgiria.

#8 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2011 - 03:46 PM

Cred ca varianta a doua. Multumesc pentru sfat, o sa-l aplic diseara cand ajung acasa. Merci

#9 Useril este offline   caporalmusat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1048
  • Inregistrat: 03-January 09
  • Location:BRAILA
  • Interests:Tehnica militara sovieto/rusa in general dar mai ales aflata si in dotarea RO ARMY !

Postat 10 August 2011 - 09:58 AM

BRAVOS CAMARADE TE AI APUCAT SI DE ASTFEL DE "PASARI " .SPER SA O SCOTI CU BINE LA CAPAT CU CUPOLA SI SA VEDEM ACEST VANATOR TERMINAT MODELISTIC . IS CU OCHIU PE TINE . SPOR SI SATISFACTIE :yahoo: NU SUPARARI :bang: . DA STII CUM SE SPUNE DIN GRESELI INVETI DESI PARTEA NASOALA E CA UNELE GRESELI POT COSTA MULT . CICLOPU ITI TINE PUMNII . SANATATE SI CER SENIN ! B-)

#10 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2011 - 04:33 PM

Cam asa arata Me-ul meu la momentul acesta. Mai ma cate ceva de facut la antena, la cupola spate, la roata spate,de dat cu lac si............daca mai vedeti voi ceva care poate fi remediat .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2188.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2189.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2190.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2191.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2192.JPG


#11 Useril este offline   kromag 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 543
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Location:Rm. Sarat.

Postat 03 September 2011 - 05:04 PM

salut.
arata bine Me-ul tau. Mai poti face imbunatatiri (mai ales la scara 1/32) si cateva remedieri: vopsirea partii din spate a cupolei, a prizei de aer la compresor, esapamentele, ceva weathering pe intrados, unghiul jambelor trenului nu e egal (cel din dreapta mi se pare corect), antena trebuie inlocuita cu ceva mai bun (cred ca-i stiren tras). La scara 1/32 poti face si izolatorii la antena.
In cockpit ai ceva in plus fata de kit (ca la scara asta ar trebui sa ai destule detalii, mai ales ca-i cupola deschisa)?
Spor si sa vedem poze in continuare!

#12 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2011 - 05:25 PM

Vezi postareaKromag, la 03 September 2011 - 05:04 PM, a spus:

salut.
arata bine Me-ul tau. Mai poti face imbunatatiri (mai ales la scara 1/32) si cateva remedieri: vopsirea partii din spate a cupolei, a prizei de aer la compresor, esapamentele, ceva weathering pe intrados, unghiul jambelor trenului nu e egal (cel din dreapta mi se pare corect), antena trebuie inlocuita cu ceva mai bun (cred ca-i stiren tras). La scara 1/32 poti face si izolatorii la antena.
In cockpit ai ceva in plus fata de kit (ca la scara asta ar trebui sa ai destule detalii, mai ales ca-i cupola deschisa)?
Spor si sa vedem poze in continuare!


S-a notat. Weathering nu am mai facut inca si as vrea sa incerc intai pe o macheta de proba ca sa nu stric Me-ul.Da, antena este din stiren tras, trebuie sa o intind ca nu este lipita sau o sa incerc cu o sarma otelita. Cat despre ceva in plus fata de kit, fii sigur ca la urmatoarea macheta 1:32 vor fii. Acum cu parere de rau,nu. La trenul de aterizare ma voi chinui putin deoarece este deja lipit si va trebui sa trag cu atentie de el. Multumesc inca o data pentru sfaturi si voi revenii cu poze dupa remedierea problemelor.

#13 Useril este offline   kromag 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 543
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Location:Rm. Sarat.

Postat 03 September 2011 - 06:21 PM

Mai ai de pus si mitralierele MG 17, o mica corectie la vopsea pe dreapta la baza cupolei.
Cam asa arata mitraliera (partea care se vede) si esapamentele:
Imagine atasata: bf_109_2.1.jpg

Aceasta postare a fost editata de Kromag: 03 September 2011 - 06:25 PM


#14 Useril este offline   KAF2002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-September 10
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2011 - 09:55 PM

Vezi postareaKromag, la 03 September 2011 - 06:21 PM, a spus:

Mai ai de pus si mitralierele MG 17, o mica corectie la vopsea pe dreapta la baza cupolei.
Cam asa arata mitraliera (partea care se vede) si esapamentele:

Iti multumesc foarte mult pentru sfaturile tale. Sa sti ca ma ajuta sa fac o treaba mult mai buna. Ai dreptate. cu mitralierele si cu motorul. Nu am apucat inca sa fac poze si la motor. Daca te uiti atent , capota care acopera motorul nu este lipita, tocmai in ideea de a avea vedere la motor. Motor care este si el vopsit aproape la fel ca cel din poza. Difera o idee nuantele de culoare.Maine imi voi recupera aparatul de fotografiat si voi face poze cu motorul si cu ce am remediat intre timp.Mitralierele le-am facut din ace de siringa si nu le-am lipit pentru ca daca fac asta nu mai pot sa scot capota de la motor. Sa vad daca gasesc o metoda sa lipsesc mitralierele si sa pot avea acces si la motor.

#15 Useril este offline   LiviuMaff 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 08-December 09
  • Location:Bacau
  • Interests:istorie, aviatie militara, modelism

Postat 04 September 2011 - 02:54 PM

Eleroanele sunt montate gresit. Nu pot sta amandoua in jos, la un avion perfect functional. Daca vrei s-arati ca pilotul a uitat mansa trasa spre stanga(sau dreapta), trebuie sa ai un eleron in sus si celalalt in jos. Daca erau flapsurile, atunci era alta poveste.

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi