Forum Machete,Modelism,Hobby: Macheta in curs de realizare - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Macheta in curs de realizare Macchi m.c 200 Saetta(smer)

#1 Useril este offline   akhenaten 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 26-June 10
  • Interests:machetism,acvarism,filatelie

Postat 21 May 2011 - 11:59 AM

Am inceput sa lucrez iar la niste modele,aici voi prezenta ce am facut pana ,acum cu Macchi de la Smer
Este un kit care nu-l recomand nimanui,fiind de proasta calitate,eu sunt incepator asa ca nu-mi permit sa stric kituri mai bune.Oricum fiind facut de mine mi se pare cel mai frumos .
Mi-am pierdut cam 2 zile numai cu debavurarea ,pilirea slefuirea pieselor care nici nu se prea potrivesc trebuie folosit mult chit.
Imagine atasata: 21052011067.jpg
Imagine atasata: 21052011071.jpg
Imagine atasata: 21052011068.jpg

#2 Useril este offline   AdiP 

• Membru senior
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 21 May 2011 - 12:18 PM

Frumos subiectul ales de tine !!

Atentie la pozitionarea motorului in ansamblu. Din imagini pare a fi impins prea mult in fata, axul si prinderea elicei iesind mult in afara.

Ai mai jos ceva imagini pentru exemplificare, poate si de ajutor.

Imagine atasata: 200_Saeta_plansa_tehnica_1274.jpg
Imagine atasata: 200_Saeta_1274.jpg
Imagine atasata: 200_Saeta_profiles_1274.jpg
Imagine atasata: 200_Saeta.jpg

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 21 May 2011 - 12:25 PM

#3 Useril este offline   akhenaten 

• Membru deplin

Postat 21 May 2011 - 12:28 PM

Multumesc pt. sfat nu sunt lipite le-am montat doar pt, poza am sa tin cont.Multumesc am gasit i eu destule date despre acest avion sunt dementiale camuflarile italienesti,acesta va fi primul meu kit vopsit cu aerograful.

#4 Useril este offline   akhenaten 

• Membru deplin