Nashorn. Rinocerul meu.
#22
Postat 30 June 2011 - 11:00 AM
Am facut mici modificari pe kit ,ca de pilda arcusoarele de contrabalans la suportul tunului (pot fi vazute in poze) ,cablul pentru manevrarea/plierea acelui suport, firul electric ce alimenteaza farul, pozitionarea galetului de rezerva (PUMA,in mod anume,apare in acele foto,cu un galet plasat pe aripa dreapta/fata,langa cric) ,streasina de protectie plasata in jurul chepengului dreapta/fata (la noul kit ,apare data din PE,eu am facut-o din tabla subtire).
Mentiunea speciala pentru decalurile din kit: sunt foarte bune.
In rest...poate fi loc si de mai bine.
#24
Postat 30 June 2011 - 04:14 PM
AdiP, la 30 June 2011 - 12:24 AM, a spus:
By the way, Longinus, arata bine masina; mai putin ceea ce ti-am zis live si care (din pacate) vad ca n-au observat colegii. Inca ? Mai asteptam.
Da, ma refer la cele 2 elemente ale sistemului/mecanismului de recul ( nu sunt sigur ca asa se numeste ) figurate de mine in poze la pozitiile: 1- tija; si 2 piesa prin care tija 1 este solidarizata de teava tunului ( piesa sudata de teava ). Tija 1 intra in piesa 2 si este asigurata de partea filetata cu piulita si siguranta ( am pus si o poza cu tunul in care se observa tija iesita la maxim ). Pozitia 3 reprezinta parghia de actionare a mecanismului de incarcare/ evacuare cu munitie al tunului.
Cat despre partea cu omisiuni nu observ acuma alte defecte ( poate lipsa statiei radio ). Cred ca fiecare inainte sau in timpul constructiei unei machete se documenteaza cat mai bine, asa ca daca as fi fost cu un rinocer pe masa de lucru mi-ar fi sarit ceva in ochi.
#25
Postat 30 June 2011 - 05:49 PM
Lipseste levierul blocului inchizator (cu manerul pliat) si capul suport al tijei de recul.
In kitul meu, 6166, levierul este numerotat D47 iar capul suport este numerotat D32 (pasul 7 si 9 din pliantul de asamblare).
Doua imagini ale elementelor in cauza, apartinand piesei montata pe Nashorn :
Statia radio (si impicit antena) nu era montata pe fiecare masina, iar din imagini nu ar rezulta ca "Puma" sa o fi avut.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 30 June 2011 - 05:51 PM
#26
Postat 30 June 2011 - 06:15 PM
Piesele exista,poza pe care am postat-o eu era (putin)mai veche. Revin si arat (vedeti in poze).
Cum spuneam ,la kitul meu tunul ,impreuna cu scutul si cu placile de blindaj/protectie ,se imbina cam rau(greu) motiv pentru care sunt necesare anumite modificari.
Blue Wolf ,trebuie spus ca in cazul "rinocerilor" ,masiniile din companiile de comanda erau singurele dotate cu statii radio. Nu am inteles motivul,dar asta era realitatea. PUMA facea parte din compania a 3-a (batalionul 519) si nu era dotata cu statie radio. As fi vrut eu sa fie,pentru ca am "in dotare" un set de statii radio PE /color de la Eduard si le-as fi folosit cu draga inima. Dar PUMA nu avea radio.
Tija din cilindrul recuperator nu este vizibila decat in situatia reculului sau a "tevii retrase" (la unele piese grele ,teava era retrasa in timpul transportului - vezi SfH 150 mm sau altele asemenea.)
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 30 June 2011 - 06:16 PM
#27
Postat 30 June 2011 - 08:40 PM
Pe aceasi parte,am reprezentat ,din fir de Pb de 0,3 ,cablajul electric (parte din el) asa cum l-am observat in pozele de muzeu (Aberdeen ,parca). Nu este prea vizibil ,din pacate.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 30 June 2011 - 08:42 PM
#28
Postat 01 July 2011 - 06:54 PM
iradu, la 30 June 2011 - 11:04 AM, a spus:
Salut Iradu.
Camunflajul de iarna l-am realizat simplu ,prin aplicarea unui strat subtire de vopsea alba,peste culoarea "originala" - cea dunkelgelb.Cam tot asa cum se intampla in realitate.
Eu folosesc in exclusivitate vopsele Tamyia . Pentru inceput am vopsit cu dunkelgelb (Tamyia TS 3).Dupa uscare am aplicat un strat de lac fixativ ,peste care un strat subtire de alb.
Toate efectele de rugina,apa scursa etc. le-am realizat cu vopsele acrilice (diluate) ,din nuantele optime (rugina,negru,etc.- Tot Tamyia,desigur).
#29
Postat 01 July 2011 - 07:45 PM
Longinus, la 01 July 2011 - 06:54 PM, a spus:
Camunflajul de iarna l-am realizat simplu ,prin aplicarea unui strat subtire de vopsea alba,peste culoarea "originala" - cea dunkelgelb.Cam tot asa cum se intampla in realitate.
Eu folosesc in exclusivitate vopsele Tamyia . Pentru inceput am vopsit cu dunkelgelb (Tamyia TS 3).Dupa uscare am aplicat un strat de lac fixativ ,peste care un strat subtire de alb.
Toate efectele de rugina,apa scursa etc. le-am realizat cu vopsele acrilice (diluate) ,din nuantele optime (rugina,negru,etc.- Tot Tamyia,desigur).
Multumesc pentru raspuns. Sa inteleg deci ca aceasta metoda a "fixativului" merge si la acrilicele pe baza de alcool(Tamiya) nu doar la cele pe baza de apa?
#30
Postat 02 July 2011 - 04:45 PM
Foarte fain ti-a iesit ; in special camo-ul de iarna arata CRANCEN ! Foarte fain si realist deasemenea si interiorul .Eu vedeam mai murdara podeaua ( noroi , praf , zapada topita ) . Ceea ce un pic ma nedumireste este partea inferioara a sasiului ( zona cu trenul de rulare ) , fiindca nu-mi dau seama exact ce ai dorit sa reprezinti acolo : primmer invechit , murdarie ... ?
Felicitatiuni si din partea mea > Bravos !
#31
Postat 02 July 2011 - 06:38 PM
Salutare Dany.
Povestea aia cu sasiul ;a plecat zapada si a ramas noroiul : lutos, intarit, uscat, multicolor,etc.Noroi ,pamant rosu "de Rusia",marca inregistrata.
Cum spuneam,poti trata/vedea subiectul in foarte multe moduri.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 02 July 2011 - 06:40 PM