Pagina 1 din 1
M4 High speed tractor - Hobby Boss 1:35
#1
Postat 22 April 2011 - 02:26 PM
Salutare!
O descriere a tractorului M4 a fost facuta deja pe acest forum, de unde m-am si inspirat o gramada asa ca o sa sar direct la macheta asamblata de mine.
Este departe de a fi perfecta, se poate observa de pe ea ca nu sunt profesionist. Am vopsit-o intr-o culoare mai deschisa decat ar cere instructiunile pentru ca voiam sa se vada mai bine efectul de wash. Am vopsit separat piesele sau subansamblele mai mici si am dat cu wash vallejo sepia. In acest fel am vrut sa scot mai in evidenta detaliile si sa para mai murdarit. Probabil voua o sa va para neortodoxa metoda (murdarire cu wash). La momentul respectiv nu aveam o idee mai buna. Pe ici-colo am dat-o cu vopsea ruginie si cu metalic pentru a simula uzura. Incarcatura din spate este de la Italeri : Jerrycans si Modern battle accesories.
ST2.JPG]ST5.JPG][
O descriere a tractorului M4 a fost facuta deja pe acest forum, de unde m-am si inspirat o gramada asa ca o sa sar direct la macheta asamblata de mine.
Este departe de a fi perfecta, se poate observa de pe ea ca nu sunt profesionist. Am vopsit-o intr-o culoare mai deschisa decat ar cere instructiunile pentru ca voiam sa se vada mai bine efectul de wash. Am vopsit separat piesele sau subansamblele mai mici si am dat cu wash vallejo sepia. In acest fel am vrut sa scot mai in evidenta detaliile si sa para mai murdarit. Probabil voua o sa va para neortodoxa metoda (murdarire cu wash). La momentul respectiv nu aveam o idee mai buna. Pe ici-colo am dat-o cu vopsea ruginie si cu metalic pentru a simula uzura. Incarcatura din spate este de la Italeri : Jerrycans si Modern battle accesories.
ST2.JPG]ST5.JPG][
#2
Postat 22 April 2011 - 07:27 PM
Nu esti pro ,dar ai lucrat bine AWD (adica all wheels drive? ).
Sigur critici se pot aduce ,asta-i cel mai usor ,insa de lucrat...
Mitraliera este prea ...steel ,sculele de geniu sunt nefolosite ,desi masina pare "muncita" ceva vreme ,patinele senilelor de pe plafon sunt prea nou/noute. Cum spuneam se pot zice/scrie/critica ,dar la lucru...
Eu spun ca ai lucrat ingrijit si am doua mentiuni speciale : "afumatura" aferenta tevii de esapament (un efect gandit ) si chederele din cauciuc ,pe parbrizele fata.
Nu lua "criticile" mele ca fiind critici ; sunt simple consideratii personale ,deci subiective.
PS. compartimentul motor merita niste foto mai realiste.
Sigur critici se pot aduce ,asta-i cel mai usor ,insa de lucrat...
Mitraliera este prea ...steel ,sculele de geniu sunt nefolosite ,desi masina pare "muncita" ceva vreme ,patinele senilelor de pe plafon sunt prea nou/noute. Cum spuneam se pot zice/scrie/critica ,dar la lucru...
Eu spun ca ai lucrat ingrijit si am doua mentiuni speciale : "afumatura" aferenta tevii de esapament (un efect gandit ) si chederele din cauciuc ,pe parbrizele fata.
Nu lua "criticile" mele ca fiind critici ; sunt simple consideratii personale ,deci subiective.
PS. compartimentul motor merita niste foto mai realiste.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 22 April 2011 - 07:30 PM
#3
Postat 23 April 2011 - 12:53 AM
Salutare AWD!
Ti-a iesit frumos M-4-ul,totusi cred ca ai mai putea sa-l mai imbunatatesti:
1.Clemele de prindere a sculelor ar trebui sa fie tot Olive drab.
2.Sculele ar merita ceva uzura metalica [ca si pe senile]
3.Mitraliera ar merita un wash cu negru.
4.Toba de esapament ai putea s-o mai "pigmentezi" putin,ca sa acoperi urmele de imbinare.
Toate cele zise mai sus inca se mai pot face fara probleme...Spor in continuare!
Ti-a iesit frumos M-4-ul,totusi cred ca ai mai putea sa-l mai imbunatatesti:
1.Clemele de prindere a sculelor ar trebui sa fie tot Olive drab.
2.Sculele ar merita ceva uzura metalica [ca si pe senile]
3.Mitraliera ar merita un wash cu negru.
4.Toba de esapament ai putea s-o mai "pigmentezi" putin,ca sa acoperi urmele de imbinare.
Toate cele zise mai sus inca se mai pot face fara probleme...Spor in continuare!
#4
Postat 23 April 2011 - 10:04 PM
Salutare !
Multumesc pentru ideile de optimizare! Unul din motivele principale pentru care postez este ca sa obtin critici constructive. Saptamana viitoare voi corecta cele observate de voi. Pana atunci la sugestia lui Longinus mai postez niste poze cu compartimentul motor.
Intr-adevar Longinus, nickname-ul AWD vine de la All wheel drive, pasiunea mea pentru vehicule off-road 4x4, 6x6, 8x8, ...
Va doresc un Paste Fericit !
PG]5.JPG]
Multumesc pentru ideile de optimizare! Unul din motivele principale pentru care postez este ca sa obtin critici constructive. Saptamana viitoare voi corecta cele observate de voi. Pana atunci la sugestia lui Longinus mai postez niste poze cu compartimentul motor.
Intr-adevar Longinus, nickname-ul AWD vine de la All wheel drive, pasiunea mea pentru vehicule off-road 4x4, 6x6, 8x8, ...
Va doresc un Paste Fericit !
PG]5.JPG]
#6
Postat 27 April 2011 - 07:24 AM
Longinus, la 24 Apr 2011, 09:49, a spus:
Vopseste-i stopurile rosii si carligul de remorcare-mie-mi pare nevospit- cu negru/otel. Tot cam nuanta aia ar trebui sa se vada si pe cablul de tractare ( ai vopsele de ulei ?).
Salut
Eu folosesc vopsele email de la Revell sau acrilice Agama. De ce ai intrebat daca am vopsele de ulei?
#7
Postat 27 April 2011 - 07:44 AM
Cu certitudine, prin referirea la uleiuri, Longinus a sugerat folosirea acestora pentru niscaiva spalari/detalieri ale machetei si care, (de obicei) se fac cu ajutorul uleiurilor bine diluate.
Vorbim aici de sienna arsa, umbra naturala, etc (pentru spalari/accentuari detalii), iar in functie de nuanta de fond a machetei se pot aplica si filtre cu ajutorul uleiurilor.
Toate povestile de mai sus se pot face foarte bine si cu acrilice, insa efectul ramas dupa uscare completa difera - in functie de ce folosesti.
In alta ordine de idei, si mie-mi place ceea ce vad in imaginile postate.
Felicitari si la mai multe recidive de felul asta.
Vorbim aici de sienna arsa, umbra naturala, etc (pentru spalari/accentuari detalii), iar in functie de nuanta de fond a machetei se pot aplica si filtre cu ajutorul uleiurilor.
Toate povestile de mai sus se pot face foarte bine si cu acrilice, insa efectul ramas dupa uscare completa difera - in functie de ce folosesti.
In alta ordine de idei, si mie-mi place ceea ce vad in imaginile postate.
Felicitari si la mai multe recidive de felul asta.
#8
Postat 30 April 2011 - 10:02 PM
Salutare !
Am reparat chestiile ce le-ati observat voi: clemele de prindere a sculelor le-am vopsit de aceeasi culoare cu masina si am "uzat" sculele cu un dry-brush cu vopsea metalica si pigment ruginiu. Iata cum a iesit :
PG]
Am mai innegrit un pic mitraliera si carligul troliului. Dupa lungi cautari pe net am aflat cum sa colorez stopul din spate (instructiunile kitului nu spun nimic). Am mai adaugat pigment pe esapament sa nu se vada imbinarile.
PG]
Am reparat chestiile ce le-ati observat voi: clemele de prindere a sculelor le-am vopsit de aceeasi culoare cu masina si am "uzat" sculele cu un dry-brush cu vopsea metalica si pigment ruginiu. Iata cum a iesit :
PG]
Am mai innegrit un pic mitraliera si carligul troliului. Dupa lungi cautari pe net am aflat cum sa colorez stopul din spate (instructiunile kitului nu spun nimic). Am mai adaugat pigment pe esapament sa nu se vada imbinarile.
PG]
Arata acest topic
Pagina 1 din 1