Salut, ma bucur sa revad metodele pe care le incercam si eu cand eram mai mic. La momentul respectiv eram foarte multumit cu rezultatul obtinut si din pacate mi-au fost aruncate pe motiv ca nu-mi vedeam de scoala...eram prin scoala generala atunci. N-o sa repet spusele antevorbitorilor ce pot sa adaug este ca trebuie sa relgezi nivelul detaliilor, proportii, si sa evoluezi la capitolul materiale folosite care-ti vor veni in ajutor mult mai eficient de exemplu materialul plastic ce-ti confera prelucrare mai exacta, o suprafata mai rigida si potrivita pentru aplicarea vopselei mai tarziu; vizioneaza materialul asta pe la minutul 7:37:
http://www.youtube.c...40B1&lf=mh_lolz
, cei drept nu apuci sa vezi prea multe insa iti poti face o idee cum se lucreaza macheta "master" inainte de a fi turnata. Stiu c-ai investit timp si energie pozitiva in ce-ai facut pana acum si-ti este foarte foarte greu s-o iei de la capat dar daca esti suficient de pasionat vei gasi puterea:D usor de zis greu de facut dar ce nu face omu' pentru un rezultat mai bun; pana la urma este chestie de perfectionare. Daca totusi materialele gen forex sau stiren sunt scumpe si greu de grasit , poti incerca si o alta metoda cu carton mai gros, "mucava" parca se numeste (se gaseste la orice magazin de materiale pentru pictura, arhitectura, modelaj) de grosime 2 sau 3 mm...acum depinde si de scara la care lucrezi; ideea este sa alegi materialele in funtie de complexitatea formelor caroseriei in cazul de fata pentru dacia 1310, se potriveste la fix. Am facut mai demult ca experiment botul unui AUDI A3 ( capota, aripi, bara si grila fata....poate fac rost de niste poze) mi-a iesit foarte bine si avea si forme cu mult mai rotunde decat la dacia 1310. Inconvenientul cartonului este ca la slefuire pe langa faptul ca face mult praf (foloseam un flex mic), suprafata obtinuta este foarte poroasa si necesita o chituire generala ca in final sa ai o suprafata de genul forexului. Da, tot forexul este mai bun :)
Iti urez spor la treaba, de iesit iese sigur.....dar cu materialele potrivite
PS: marele avantaj de acum este netu', gasesti tot felul de tehnici si video-uri cu tutoriale chiar daca nu sunt specifice pe construire de modele auto