Cuirasatul Bismarck
#1284
Postat 22 February 2013 - 02:37 PM
Abia ii astept pe altii mai vrednici si mai dispusi sa-si prezinte lucrarea, eventual observatiile.
#1287
Postat 26 February 2013 - 08:25 PM
#1288
Postat 26 February 2013 - 10:06 PM
Asa ca pariu... nema, dar, o "gingirica" atunci cand ne vom vedea, asta da, cu siguranta.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 26 February 2013 - 10:09 PM
#1292
Postat 28 February 2013 - 03:25 PM
OBS. Chiar daca vad ca nu conteaza ce zice prin instructiuni io zic sa fiti atenti si la motarea invelisului. Sper sa nu se apuce nimeni sa-l slefuiasca la nivel cu fata fara gaura ca se buleste definitiv.
Pentru lipit am folosit epoxi bicomponent de la Bison (5 min.).
Si ca tot am dat cu grund pe discurile de numarul trecut, am mozolit si barbeta.
@Korbu Nu e vorba de fata cu gaura ci de cealalta.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 28 February 2013 - 03:41 PM
#1295
Postat 28 February 2013 - 11:03 PM
Korbu, la 28 February 2013 - 03:30 PM, a spus:
Salutare!
Cred ca e din pricina piesei C. Si la mine iesise prima data la acelasi nivel insa avea putin joc capacul. Daca-l apasam intr-o parte juca nitel. M-am uitat mai bine si capatul piesei C pe care il lipisem la fata cu gaura era putin departat de baza pe cand la piesa fara gaura era mai inalt. Am intors piesa C si a iesit exact ca in revista.
Chestia cu ”excrescentele” este pentru a contracara curbura naturala a puntii care este putin concava, pentru ca tunul sa nu stea ”pe spate”.
Toate bune!
Leo
Aceasta postare a fost editata de leonard71: 28 February 2013 - 11:14 PM