Cuirasatul Bismarck
#342
Postat 18 July 2011 - 08:54 PM
bobby, la 18 July 2011 - 05:30 PM, a spus:
Desi apreciez enorm ce-a facut Bobby (eu unul ma indoiesc ca as fi in stare...) - "The Bismarck's original complement is said to have totalled 2.065 men comprised by 103 officers (including ensigns) and 1.962 non-commissioned officers and men." Asta asa... la "prima strigare".
Sincer - as vrea sa vad un echipaj complet pe Bismarck-ul nostru, da'....."E" cam multi, nu credeti?
In alta ordine de idei - am vazut la un moment dat un clip cu un japonez (cred) care facuse Bis-ul in perioada de constructie, inainte de lansare la apa, parca - cu tot cu o multime de omuleti prin preajma-i. Si....e intr-adevar impresionant....
#344
Postat 19 July 2011 - 07:58 AM
#345
Postat 19 July 2011 - 08:04 AM
#346
Postat 19 July 2011 - 09:09 AM
si a doua incercare , de data asta a iesit mult mai bine
am vazut omuletii de le preiser, sunt foarte misto, dar 6 omuleti la 20$ si mai pui si transportul (daca trimit in romania)... nu cred ca merita
Aceasta postare a fost editata de bobby: 19 July 2011 - 09:09 AM
#347
Postat 19 July 2011 - 09:13 AM
Leo2003, la 18 July 2011 - 04:51 PM, a spus:
Arborii elicilor trec printr-un tub care asigura etanseitatea si care are denumirea de tub etambou. Pentru situatia in care ma gandesc sa trec nava pe radio comanda am lasat locurile pe unde va trece tubul etambou. De altfel, am facut RC la viata mea asa ca am statia , servouri (unul chiar in tipla), variator si motor electric. Cum discutia se poarta totusi doar despre nava de vitrina (asa cum si trebuie intr-un forum dedicat exclusiv staticelor) ma pastrez si eu la a discuta doar din acest punct de vedere.
Si da, in principiu nava mea va fi statica si acele doua gauri ma vor ajuta sa pot pozitiona cat mai corect cele doua tuburi etambou false care vor veni la un moment dat intr-unul dintre numerele revistei.
@Bobby, turnarea din rasina a figurinelor nu mai este atat de simpla ca cea a tevilor de tun, afeturilor, usilor, etc. La dimensiunile alea nu este imposibila dar fara sa faci atat matrita cat si turnarea in vid, omuletii vor iesi niste caricaturi fie prea grasi fie ciungi ori schiopi si chiar si fara cap. Ideea este ca dimensiunile sunt prea mici ca rasina sa poata scoate complet aerul afara din matrita. De asta se ocupa vidul. Fireste ca poti turna doar jumate si sa unesti jumatatile sau spatele sa fie plan, dar nu va fi chiar OK.
Ma iexista o metoda de turnare care se numeste prin sifonare.
Rasina intra prin partea de jos a matritei si iese prim extremitatile superioare astfel incat aerul sa fie evacuat in timp ce rasina ii ia locul.
Bafta!
#348
Postat 19 July 2011 - 12:31 PM
M-am uitat peste numerele de la nemti. Cand o sa montam tubul etambou avem si cote pentru o montare corecta. Nu zic, o gaura pilot e si mai buna.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 19 July 2011 - 12:37 PM
#352
Postat 20 July 2011 - 11:51 AM
Bravo, oricum!!!
#358
Postat 23 July 2011 - 10:41 AM
De aceasta data una din punti era usor torsionata, dar, s-a tras la montaj.
Am si o diferenta, simetrica ce-i drept, cam de 0.5mm intre latimea puntilor, la imbinare, cea de data trecuta fiind nitel mai lata. Nu am avut posibilitatea sa strang foarte bine la montaj scandurile puntii centrale. Cred ca de acolo provine eroarea. Vad ca si in instructiuni scrie de aceasta posibila inadvertenta. O sa o ajustez cind va fi gata toata puntea.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 23 July 2011 - 11:17 AM
#359
Postat 27 July 2011 - 09:29 AM
sa sti ca si mie mia dat o diferenta la bismarck cum tia dat si tie dar o scot eu cumva
Leo2003, la 23 July 2011 - 10:41 AM, a spus:
DSCF0629.JPG
De aceasta data una din punti era usor torsionata, dar, s-a tras la montaj.
Am si o diferenta, simetrica ce-i drept, cam de 0.5mm intre latimea puntilor, la imbinare, cea de data trecuta fiind nitel mai lata. Nu am avut posibilitatea sa strang foarte bine la montaj scandurile puntii centrale. Cred ca de acolo provine eroarea. Vad ca si in instructiuni scrie de aceasta posibila inadvertenta. O sa o ajustez cind va fi gata toata puntea.