Cuirasatul Bismarck
#148
Postat 22 May 2011 - 05:47 PM
Si daca as vrea sa o fac motorizata ,de unde fac rost de motorase si toate cele necesare? banuiesc ca trebuie gandita treaba din nainte ,din cate am vazut aici http://www.subifa.de...rck_aktuell.htm de la numarul 11 se ingroasa treaba,
#149
Postat 22 May 2011 - 07:38 PM
Daca rasfoiesti toate numerele de acolo, vei vedea ca producatorul va face aceasta mentiune la un moment dat. Eu m-am uitat pe toate numerele, dar, neinteresandu-ma motorizarea, nu am retinut numarul unde am vazut mentiunea.
Oricum, mai e pana acolo si ai timp suficient sa te documentezi. Exista o multime de documentatie pe net.
Oricum, mai e pana acolo si ai timp suficient sa te documentezi. Exista o multime de documentatie pe net.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 22 May 2011 - 07:48 PM
#152
Postat 23 May 2011 - 06:52 AM
@Korbu Crede-ma ca acum nu trebuie sa faca nimic. Pentru cei doi arbori laterali coasta este deja decupata. Pentru arborele central, nu este cazul acum. Oricum nava se motorizeaza, de regula, cu un singur motor electric care, prin intermediul unui reductor actioneaza unul, doi sau toti trei arborii port elice. Abia la bordarea pupei se va tine cont de iesirile celor doi arbori laterali.
#155
Postat 24 May 2011 - 10:17 PM
raducindrea, la 24 May 2011, 22:53, a spus:
Da, asa e; dar cre' ca nu e o problema...
Probabil ideea a fost aceea de a nu pierde traversele alea din ultimele 2 numere
Oricum - odata ce vine ultima tura de stingheri - o sa fie la toata lumea la fel - inclusiv la Cornel.
Bine zic, nu?
Probabil ideea a fost aceea de a nu pierde traversele alea din ultimele 2 numere
Oricum - odata ce vine ultima tura de stingheri - o sa fie la toata lumea la fel - inclusiv la Cornel.
Bine zic, nu?
Tocmai aici este problema.Stingheri longitudinali sub forma de baghete, nu o sa mai primim.Stingherul de la pupa, o sa fie asemanator cu cele 3 de la prova.Cel putin asa vad eu in revista.
#159
Postat 25 May 2011 - 12:10 PM