am reusit sa atasez decal-urile principale si sa dau cu un efect de weathering pe burta .
maine daca apuc o termin .
JU 87 Stuka Italeri
#63
Postat 24 April 2011 - 09:22 AM
In primul rind, pacat ca pozle nu sunt prea clare.
Din pacate o sa incep cu ceea ce nu e bine pentru ca, pe viitor, sa nu repeti grselile.
- sunt zone in care am impresia ca nu ai pus chit
- decalurile le-ai pus pe vopse mata si au facut silvering
- balkenkreutz-urile nu sunt puse corect. Pe intraos trebuiau nitel mai spre virful aripii, iar pe extrados sunt prea spre virful aripii. De asemenea, ai bucatica de decal pentru frina, trebuia pusa si aia
- frinele aerodinamice sunt in culoarea intradosului
- firul de antena este mult prea gros
- inscriptia TG+OP este prea in fata, asa ca nici balkenkreutz-ul nu vine corect
- la catargul antenei trebuie taiata acel"stegleu" din apropierea bazei, e doar o treba de tehnologie de injectie.
- tevile de esapament nu sunt arginti ci ..negre. Trebuie vopsite cu vopsea metalica tip exhaust (MM 1406) apoi trebuie o tufuire cu rugina (MM 1785).
In rest, felicitari pentru stradania cu care ai muncit la macheta.
Din pacate o sa incep cu ceea ce nu e bine pentru ca, pe viitor, sa nu repeti grselile.
- sunt zone in care am impresia ca nu ai pus chit
- decalurile le-ai pus pe vopse mata si au facut silvering
- balkenkreutz-urile nu sunt puse corect. Pe intraos trebuiau nitel mai spre virful aripii, iar pe extrados sunt prea spre virful aripii. De asemenea, ai bucatica de decal pentru frina, trebuia pusa si aia
- frinele aerodinamice sunt in culoarea intradosului
- firul de antena este mult prea gros
- inscriptia TG+OP este prea in fata, asa ca nici balkenkreutz-ul nu vine corect
- la catargul antenei trebuie taiata acel"stegleu" din apropierea bazei, e doar o treba de tehnologie de injectie.
- tevile de esapament nu sunt arginti ci ..negre. Trebuie vopsite cu vopsea metalica tip exhaust (MM 1406) apoi trebuie o tufuire cu rugina (MM 1785).
In rest, felicitari pentru stradania cu care ai muncit la macheta.
#64
Postat 24 April 2011 - 10:18 AM
Z salut !
eu am respectat cum mi-au zis instructiunile de la italeri ....daca ei nu respecta decal-urile corect...cum am spus intr-un post mai vechi,avionul meu avea si el o svastika pe coada...in legatura cu T6DP ai dreptate nu este drept in totalitate .a fost foarte greu sa il aplic,probabil cel mai greu pentru ca ei nu au facut decal-ul separat....ei au pus t6-DP l-au pus pe coada sarpelui....deci a fost foarte grea aplicarea sa respect si cealalta jumatate de sarpe,si T6 DP ...ce as putea sa fac pentru a evita sivering-ul ? solutii decal soft ?
In legatura cu tevile de pe esapament...a iesit de pe stoc vopseaua "Rust" de pe revell asa ca cea mai buna alternativa era "Dark brown" si m-am gandit sa aplic un silver pe esapament ,si un drybrush de dark brown .
Cu antena nu am gasit ceva mai subtire...dar la prima ocazie o schimb cu ceva mai realist .
eu nu am gasit frane aerodinamice la decal-uri.....
cu kit-ul stiu sigur ca am pus suficient ,insa am invatat sa pun cat trebuie ! sa nu mai fac primele greseli ,sa pun prea mult incat sa se vada la lumina tot lipiciul uscat....
Macheta asta a fost foarte grea si mi-a dat multa bataie de cap ....dar am reusit in final sa o duc la un rezultat bun ;)
O sa vin cu poze noi imediat ce se incarca camera .
Z mare iti multumesc mult pentru sfaturi ! acum cand inca am paharul gol sa il umplu cu informatii pentru viitor ! Iti multumesc numai bine :)
Hristos a inviat !
eu am respectat cum mi-au zis instructiunile de la italeri ....daca ei nu respecta decal-urile corect...cum am spus intr-un post mai vechi,avionul meu avea si el o svastika pe coada...in legatura cu T6DP ai dreptate nu este drept in totalitate .a fost foarte greu sa il aplic,probabil cel mai greu pentru ca ei nu au facut decal-ul separat....ei au pus t6-DP l-au pus pe coada sarpelui....deci a fost foarte grea aplicarea sa respect si cealalta jumatate de sarpe,si T6 DP ...ce as putea sa fac pentru a evita sivering-ul ? solutii decal soft ?
In legatura cu tevile de pe esapament...a iesit de pe stoc vopseaua "Rust" de pe revell asa ca cea mai buna alternativa era "Dark brown" si m-am gandit sa aplic un silver pe esapament ,si un drybrush de dark brown .
Cu antena nu am gasit ceva mai subtire...dar la prima ocazie o schimb cu ceva mai realist .
eu nu am gasit frane aerodinamice la decal-uri.....
cu kit-ul stiu sigur ca am pus suficient ,insa am invatat sa pun cat trebuie ! sa nu mai fac primele greseli ,sa pun prea mult incat sa se vada la lumina tot lipiciul uscat....
Macheta asta a fost foarte grea si mi-a dat multa bataie de cap ....dar am reusit in final sa o duc la un rezultat bun ;)
O sa vin cu poze noi imediat ce se incarca camera .
Z mare iti multumesc mult pentru sfaturi ! acum cand inca am paharul gol sa il umplu cu informatii pentru viitor ! Iti multumesc numai bine :)
Hristos a inviat !
#65
Postat 24 April 2011 - 05:38 PM
Este bine a te documentezi inainte de a te apuca de o macheta. Cauta sa vezi ca au facut altii, cauta in carti sau reviste de profil cit mai multe date despre avion in general, si despre inmatricularea respectiva in special.
Pentru a pune corect decalurile, vezi aici: http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/N-D...pe-macheta.html
Pentru tevile de esapament, vopseste initial in culoarea ruginei, apoi fa o tufuire cu o vopsea metalizata, de exemplu MM1406.
Firul de antena il faci din fir de stiren tras la cald, fir de nylon de pescuit de 0,8 sau fir de par.
Chit (nu kit, aia e altceva!!!) nu trbuie sa pui "suficient", ci exact atit cit trebuie, Dupa uscare, finisezi locul cu hirtie abraziva cu granulatie mica (800 -1200), la ud, pina la nivelul plasticului.
Pentru a pune corect decalurile, vezi aici: http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/N-D...pe-macheta.html
Pentru tevile de esapament, vopseste initial in culoarea ruginei, apoi fa o tufuire cu o vopsea metalizata, de exemplu MM1406.
Firul de antena il faci din fir de stiren tras la cald, fir de nylon de pescuit de 0,8 sau fir de par.
Chit (nu kit, aia e altceva!!!) nu trbuie sa pui "suficient", ci exact atit cit trebuie, Dupa uscare, finisezi locul cu hirtie abraziva cu granulatie mica (800 -1200), la ud, pina la nivelul plasticului.
#66
Postat 27 April 2011 - 08:39 PM
Z-mare, la 24 Apr 2011, 18:38, a spus:
Este bine a te documentezi inainte de a te apuca de o macheta. Cauta sa vezi ca au facut altii, cauta in carti sau reviste de profil cit mai multe date despre avion in general, si despre inmatricularea respectiva in special.
Pentru a pune corect decalurile, vezi aici: http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/N-D...pe-macheta.html
Pentru tevile de esapament, vopseste initial in culoarea ruginei, apoi fa o tufuire cu o vopsea metalizata, de exemplu MM1406.
Firul de antena il faci din fir de stiren tras la cald, fir de nylon de pescuit de 0,8 sau fir de par.
Chit (nu kit, aia e altceva!!!) nu trbuie sa pui "suficient", ci exact atit cit trebuie, Dupa uscare, finisezi locul cu hirtie abraziva cu granulatie mica (800 -1200), la ud, pina la nivelul plasticului.
Pentru a pune corect decalurile, vezi aici: http://www.cartula.ro/Articole/Tehnici/N-D...pe-macheta.html
Pentru tevile de esapament, vopseste initial in culoarea ruginei, apoi fa o tufuire cu o vopsea metalizata, de exemplu MM1406.
Firul de antena il faci din fir de stiren tras la cald, fir de nylon de pescuit de 0,8 sau fir de par.
Chit (nu kit, aia e altceva!!!) nu trbuie sa pui "suficient", ci exact atit cit trebuie, Dupa uscare, finisezi locul cu hirtie abraziva cu granulatie mica (800 -1200), la ud, pina la nivelul plasticului.
am bagat la cap ! o sa incerc sa rezolv problemele care se mai pot rezolva .
o sa vopsesc franele si o sa inlocuiesc antena.ms inca o data pentru sfaturile despre chit ;)