Forum Machete,Modelism,Hobby: Machete pentru un film - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Machete pentru un film

#1 Useril este offline   Stalker_ 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 14-February 11

Postat 14 February 2011 - 10:51 PM

Salut. Sunt student la regie film in anul III si am nevoie de cateva machete de avioane sa apara in filmul meu de sfarsit de an. Personajul meu are o pasiune pentru avioane si ar trebui sa aiba prin camera postere cu avioane, machete, avionase de jucarie, etc. M-ar putea ajuta cineva cu imprumutul catorva machete pentru o filmare de o saptmana, ce va incepe lunea viitoare? Posesorul va putea, bineinteles, sa vina la platoul de filmare si sa vada cu ochii lui, ca nu li se va provoca nici un rau modelelor realizate cu sudoarea fruntii :lol:. Imi puteti raspunde in PM, sau pe forum, in functie de preferinta. Multumesc!

#2 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2011 - 01:14 AM

Unde sunt platourile si cam cat timp ar dura imprumutul ?
Locul pentru avioane ar trebui sa fie undeva pe niste mobile - nu o sa vrea multi sa si le atarne de tavan asa cum se mai vede prin filmele americane.
Apoi ar mai fi problema urmatoare:
Ca sa se vada ceva in cadrele generale ar fi foarte bine daca machetele ar fi la scara 1/48. 1/72 sunt destul de mici ca sa nu mai intelegi ce-i acolo de la o distanta de 6 metri sa zicem, iar 1/32 sau 1/24 ocupa prea mult spatiu si deja iti mananca din atentia care ar trebui indreptata spre alte lucruri mai importante.
Cand iti trebuie ? Momentan este o expozitie comemorativa Coanda la Muzeul Militar. Ar fi mai bine sa le ia pasionatul direct de acolo, sa le duca la platou si apoi acasa.