Forum Machete,Modelism,Hobby: Bine v-am gasit ! - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bine v-am gasit !

#1 Useril este offline   Tren 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 11-February 11
  • Location:TIMISOARA - ROMANIA

Postat 14 February 2011 - 08:49 AM

Ma numesc Radu , locuiesc in Timisoara , am 26 de ani , sant casatorit de 3 ani si am un baiat de 1 an si 10 luni . Muncesc ca si prelucrator prin aschiere intr-o fabrica de piese auto nemteasca , am lucrat ca strungar CNC , actualmente lucrez ca si rectificator la masini de rectificat la plan , masini de recticicat rotund cu centru RC si fara centru RFC , ma mai intalnesc din cand in cand cu debavurarea,cu masini unelte conventionale , strunguri , freze si lacatuserie din cand in cand . Pasinile mele sant Do It Yourself de electronica si mecanica , adica proiectez , construiesc si teztez diverse sisteme si echipamente electronice si mecanice , mecatronice etc. Cu modelismul si machetele nu ma am , de acea vreau sa invat , tot ce stiu este ca sant pasionat de trenuri de mic copil cand ma ducea Tata cu bibicleta la gara de nord , pe pasarela si la Ronat triaj sa vad trenurile iar acest lucru ma uimea de fiecare data . Acum ca fiu-miu este pasionat de desenele Thomas m-am gandit ca ar fi frumos si pentru el dar si pentru mine , indeplinind-umi un vis copilaresc , sa ma apuc de construit machete , diorame si alte elemente de modelism feroviar static sau in miscare . Vroiam sa cumpar dar cand am vazut preturile m-am hotarat sa le fac cu mana mea . Asa ca sant aici sa va stresez cu intrebari si sa cer ajutor indirect sau direct de la cei care sant din Timisoara si cunosc bine modelismul feroviar !
Toate cele bune !

#2 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12652
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba