Forum Machete,Modelism,Hobby: H is from Hawker Hurricane - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

H is from Hawker Hurricane Revell 1:72

#1 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 12 February 2011 - 07:05 PM

Inspirat fiind de o fotografie dintr-un abecedar din vremea bataliei Angliei, am inceput primul meu model building diary cu Hawker Hurricane Mk IIC de la Revell 1:72

Imagine atasata: P1100048.JPG

Un kit care arata foarte bine, dpmdv, si care merita toata atentia :lol:. Il voi ïmbuntatati cu fotoincizii Zoom de la Eduard.. Si iata deja cockpit-ul..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1100050.JPG
  • Imagine atasata: P1100051.JPG
  • Imagine atasata: P1100052.JPG
  • Imagine atasata: P1100054.JPG
  • Imagine atasata: P1100056.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mike: 12 February 2011 - 07:08 PM


#2 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4956
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2011 - 08:13 PM

Super!
Ai grija de o treaba...printre alte mici neajunsuri ale kitului...una mare e ca partea vitrata ar trebui sa acopere cu ultima treime , aproape complet coama fuselajului...cam ca aici:

Imagine postata

La kit, cabina se termina unde incepe coama...prin urmare intreg cockpitul e mai in spate cu 2-3 mm.

Imagine postata

Poate nu pare important, dar e un amanunt care face diferenta.
Ai doua solutii...una care m-ar umple de respect, si anume sa muti placa din spatele scaunului si tot ansamblul un pic mai in fata si sa construiesti o extensie a coamei de lungimea potrivita care sa ajunga sub cabina...aceasta ar trebui sa fie totsi mai subtire si mai putin inalta, pentru a compensa grosimea transparentului.
A doua, evident mai simpla, e sa faci rost de un vacuform si sa faci cupola deschisa..
...sau amandoua...

Aici gasesti si alte bube ale kitului...
http://www.britmodel...showtopic=50908

#3 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 13 February 2011 - 05:25 PM

Sa fiu sincer.. nu observasem acest aspect esential, ma' man :lol:..

Anyway.. cred ca mai e si o a treia varianta - sa "subtiez" un pic coama, ca sa poata intra cupola existenta in pozitia deschis..

Tind oricum spre o varianta cu cupola deschisa.

Merci ptr tips..

Aceasta postare a fost editata de Mike: 13 February 2011 - 05:27 PM


#4 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 21 February 2011 - 02:13 PM

Am o dilema legata de inmatriculare. Instructiunile din kit iti permit sa faci un avion in camuflaj de desert care ar apartine escadrilei nr 336 RAF (supranumita si Grecii Liberi), undeva prin 1944. Conform articolului din Wikipedia am ajuns la site-ul Air of Authority - A History of RAF Organisation. Aici la profilele color asociate Hurricane-lor din escadrila care a operat intre Februarie 1943 si Iulie 1944 au acest camuflaj care pare sa fie cel standard european al RAF de la acea vreme.

So, dilema este: camuflaj de desert ptr escadrila 336, au ba? Conform site-ului de mai sus pare sa fie escadrila 335 cu acest tip de camuflaj. Sunt tare curios ce parere aveti :)..

#5 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4956
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2011 - 05:44 PM

O fotografie face cit 1000 de profile :)
Bag laba in foc ca e camo de desert...cel european e asociat si cu o banda sky pe fuselaj...singura dilema ar fi la culoarea coafei...unii zic ca e rosie (standard de front mediteranean) altii ca e albastra (de la culoarea steagului grec).
Alte Hurric grecesti au avut rosul din rondele inlocuit cu albastru, dar nu astea.

Imagine atasata: 15.jpg
Imagine atasata: 13.jpg
Imagine atasata: 11.jpg
Imagine atasata: 10.jpg

#6 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 21 February 2011 - 08:15 PM

Se pare ca ar trebui sa fie alba, cel putin asa rezulta de aici. Dar multe spit-uri aveau coafa, rosie, so.. e posibil sa fi fost si rosu. Sincer sa fiu mi-ar place mai mult culoarea asta :friends:.. Chiar si hurricanele din ultima poza pare cu coafa rosie.

Aceasta postare a fost editata de Mike: 21 February 2011 - 08:27 PM


#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 22 February 2011 - 10:00 AM

Mike, sfinta este documentatia dupa poze de epoca. Profilele gasite pe net pot fi supte din pix. Am vazut, pe net, destule Bf-109E inmatiriculate romaneste dar in camuflaj bicolor. Ori asa ceva nu am avut.

#8 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 23 March 2011 - 09:50 AM

A trecut ceva timp si ce-mi propusesem initial (adica sa fac update mai des), nu am reusit. Anyway.. am finalizat constructia, vopsirea si primele 2 straturi de Future (mai precis, Klear). Evident, i-am pus o coafa rosie elicei :rolleyes:.. Iata ce a iesit:

Imagine atasata: P1100058.JPGImagine atasata: P1100059.JPG
Imagine atasata: P1100060.JPGImagine atasata: P1100061.JPG
Imagine atasata: P1100062.JPGImagine atasata: P1100063.JPG
Imagine atasata: P1100066.JPGImagine atasata: P1100067.JPG
Imagine atasata: P1100068.JPG

Urmeaza decalurile si some post weathering (deja am facut un oarecare preshading, predirtying). Ma gandesc la niste vopsea sarita, niste washing al panel-urilor, urme de combustibil de la motor... Aici sunt oarecum pionier, si orice sfaturi sunt binevenite ":ph34r:

Ce parere aveti?

Aceasta postare a fost editata de Mike: 23 March 2011 - 09:52 AM


#9 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 23 March 2011 - 12:54 PM

Salut Mike,

Ai vopsit frumos camuflajul dar incerca pe viitor sa slefuiesti imbinarile aripilor, acolo din pacate nu arata ok!

#10 Useril este offline   gabriel chelaru 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 506
  • Inregistrat: 21-February 07
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie, Motociclism, Istorie, Bizantinologie, Muzica

Postat 23 March 2011 - 02:53 PM

Salut Mike! buna treaba pana aici, insa subscriu la ce a zis tibi. Mi se pare totusi ca stratul de vopsea de pe intrados e un pic cam gros. cel putin asa vad eu desi e posibil sa fie si din cauza pozelor. dand cu future si rotile au devenit lucioase, iar la final neaparat ele trebuie sa aiba un aspect mat. Spor la treaba in continuare!

#11 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 23 March 2011 - 06:21 PM

Multam ptr aprecieri! Referitor la imbinare - got it - aveti dreptate.. Referitor la grosime vopselii, hmm.. posibil, am avut unele zone in care am patit mici accidente si a trebuit sa revin.

#12 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 23 March 2011 - 07:50 PM

Binisor lucrat pana acu".Il am si eu in plan sa- fac,O mica observatie-priza de aer a carburatorului nu-i prea bine prinsa de carenajul motorului . Si 2 intrebari: 1.- nu-i prea discret preshading-ul(nu se vede) ? 2.- Albastrul de pe intrados e corect ?

#13 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 24 March 2011 - 10:02 AM

Vezi postareabusila, la 23 Mar 2011, 19:50, a spus:

Binisor lucrat pana acu".Il am si eu in plan sa- fac,O mica observatie-priza de aer a carburatorului nu-i prea bine prinsa de carenajul motorului . Si 2 intrebari: 1.- nu-i prea discret preshading-ul(nu se vede) ? 2.- Albastrul de pe intrados e corect ?


Yep, dupa vopsire am patit-o.. :rolleyes:... de fapt a fost elementul cu cea mai proasta imbinare din intreg kit-ul si a trebuit sa folosesc putty ca sa-l prind si sa acopar lipsurile. Din pacata insa, a cedat dupa vopsire (probabil de la diluant), iar dupa lipire la loc, au ramas lipsuri. Anyway, o sa vad dupa ce aplic lacul mat daca mai pot face ceva.

Intrebari:
1) e discret, e adevarat, dar o sa-l scot la lumina cu washing
2) albastrul e facut din Revel 55, 9 parti, si Revel 56 1 parte (kind off) - nu am avut o varianta one-color

#14 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4837
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 March 2011 - 05:44 AM

Citeaza

trebuit sa folosesc putty ca sa-l prind si sa acopar lipsurile. Din pacata insa, a cedat dupa vopsire (probabil de la diluant)
Eu folosesc cu mult succes plasticul din rame ( fie tras ca fire , fie taiat bucatele )pentru operatiunile de " kituire " . Lipitura e puternica , finisarea excelenta ,iar unde mai raman goluri foarte mici ,bag superglue .--- Imi place cum arata in stadiul actual Mike . Mai ai de finisat cate ceva pe la imbinarea bordului de atac al aripii . ------Ar mai fi ceva : - Ce inseamna "niste vopsea sarita" ,caci cu "niste washing al panel-urilor", "preshading, predirtying","some post weathering" ( etc.) sint lamurit :rolleyes: .

Aceasta postare a fost editata de dany: 26 March 2011 - 05:56 AM


#15 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 26 March 2011 - 12:32 PM

Vezi postareadany, la 26 Mar 2011, 05:44, a spus:

------Ar mai fi ceva : - Ce inseamna "niste vopsea sarita" ,caci cu "niste washing al panel-urilor", "preshading, predirtying","some post weathering" ( etc.) sint lamurit :rolleyes: .

"vopsea sarita"= uzura la avioane, masini, etc. rezultata prin indepartarea in timp si pe alocuri a stratului de vopsea aplicat peste metal ca urmare a traficului, zgarieturilor, conditiilor atmosferice etc..

#16 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4837
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 March 2011 - 05:53 PM

Stiu , stiu , Mike , fusese o glumita :rolleyes: . Ma amuzat faptul ca era singurul efect pe care l-ai scris in limba romana si nu in varianta ..." fashionable de trendy" :ph34r: . Adica " paint chipping " sau "chipped paint " .

#17 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 26 March 2011 - 09:52 PM

Deh.. e deja un defect profesional care mi se intampla si nici macar nu-mi dau seama :rolleyes:... vorbesc si scriu o romano-engleza.. nu mai zic ca in ceea ce priveste modelismul, mi-am "furat" vocabularul in mare parte de pe net. Saracu' Pruteanu s-ar rasuci in mormant..

#18 Useril este offline   Mike 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 15-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chitara, Modelism, Egiptologia

Postat 28 March 2011 - 10:12 PM

Iata si Hurricanele finalizat.. Nu tocmai cum imi doream, weathering-ul e departe de ce mi-as fi dorit sa iasa, se vede ca aici mai am muuult, de invatat..

Imagine atasata: P1100069.JPGImagine atasata: P1100070.JPG
Imagine atasata: P1100071.JPGImagine atasata: P1100072.JPG
Imagine atasata: P1100079.JPGImagine atasata: P1100083.JPG
Imagine atasata: P1100089.JPGImagine atasata: P1100090.JPG
Imagine atasata: P1100092.JPGImagine atasata: P1100093.JPG
Imagine atasata: P1100094.JPG

Ce parere aveti?

#19 Useril este offline   aviatoristu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 177
  • Inregistrat: 14-September 08
  • Location:Bucuresti
  • Interests:aviatie

Postat 28 March 2011 - 10:30 PM

imi place afumatura de pe burta :shifty:

#20 Useril este offline   gabriel chelaru 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 506
  • Inregistrat: 21-February 07
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie, Motociclism, Istorie, Bizantinologie, Muzica

Postat 29 March 2011 - 09:39 AM

Felicitari Mike! Intrebare: cu ce ai simulat vopseaua sarita?

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi