fotografie inedita avion german, imatriculare romaneasca
#22
Postat 21 December 2005 - 02:38 PM
Nu stiu daca inmatricularea de acum e corecta, dar uite ce i-au facut prin anii 60 (cand se inhala ) http://www.luftwaffe39-45.historia.nom.br/.../ju88_af105.htm
Radu
Radu
#23
Postat 21 December 2005 - 02:43 PM
Acum m-am uitat inca o data la poza asta.
http://www.luftwaffe39-45.historia.nom.br/...88_af105_23.jpg
Camuflajul e tare suspect. Wellenmuster-ul nu este prea obisnuit si cred ca a fost aplicat de americani. Insemnele germane sunt si ele suspecte.
Este cumva posibil ca asta sa fie totusi cel romanesc (cu numarul corect pe coada) vacsuit ca sa aduca a camuflaj german? (Ca daca il pui in linie cu celelelate poze de pagina aia, pare foarte plauzibil.)
Radu
http://www.luftwaffe39-45.historia.nom.br/...88_af105_23.jpg
Camuflajul e tare suspect. Wellenmuster-ul nu este prea obisnuit si cred ca a fost aplicat de americani. Insemnele germane sunt si ele suspecte.
Este cumva posibil ca asta sa fie totusi cel romanesc (cu numarul corect pe coada) vacsuit ca sa aduca a camuflaj german? (Ca daca il pui in linie cu celelelate poze de pagina aia, pare foarte plauzibil.)
Radu
#24
Postat 21 December 2005 - 08:14 PM
Intr-adevar zvastica ar trebui sa fie mai groasa in "carne", la fel si partea alba a Balkankreuz-ului.
Eu stiam povestea Junkers-ului cam asa:
- dezerteaza si ajunge in Cipru (dupa unii la turci)
- cu o inmatriculare noua, americana si cit mai vizibila, traverseaza ocenul in zbor
- ajunge la o unitate de evaluare apoi la un muzeu, unde este vopsit si inmatriculat in culori germane, bine-inteles aiurea. Dupa ceva timp este revopsit in culorile germane (70/71/65) si reinmatriculat FAR, situatie in care se gaseste si acum. Acu' ca intre timp s-au incurcat avioanele......
Eu stiam povestea Junkers-ului cam asa:
- dezerteaza si ajunge in Cipru (dupa unii la turci)
- cu o inmatriculare noua, americana si cit mai vizibila, traverseaza ocenul in zbor
- ajunge la o unitate de evaluare apoi la un muzeu, unde este vopsit si inmatriculat in culori germane, bine-inteles aiurea. Dupa ceva timp este revopsit in culorile germane (70/71/65) si reinmatriculat FAR, situatie in care se gaseste si acum. Acu' ca intre timp s-au incurcat avioanele......
#34
Postat 22 December 2005 - 06:17 PM
Cantacuzino, esti o adevarata mina de aur! Extraordinare scan-urile, nici nu stii cat de mult ma bucur sa le vad... Dau o cand ne mai vedem...
Cam toate fotografiile sunt inedite, ca si o buna parte a informatiilor... Ce mi se pare interesanta, e descrierea de la ultima poza. Se pare ca s-a mai pus problema daca FE-1598 e chiar D-ul romanesc...
Cam toate fotografiile sunt inedite, ca si o buna parte a informatiilor... Ce mi se pare interesanta, e descrierea de la ultima poza. Se pare ca s-a mai pus problema daca FE-1598 e chiar D-ul romanesc...