salutare. sunt nou pe forum si am nevoie de ceva ajutor. sunt incepator in ale modelismului. de fapt il redescoper (cand eram in scoala generala mergeam la clubul de modelism din oras dar nu se facea mare lucru). mi-am cumparat acum cativa ani o macheta de gneisenau scara 1:570 de la revell si zilele trecute am vrut sa ma apuc de ea. dar am descoperit ca imi lipsesc piese (cand am cumparat-o m-am apucat de taiat piesele dar din lipsa de timp m-am oprit) - probabil din cauza mutatului cutiei dintr-o parte in alta. imi lipsesc doua elici, o carma si un arbore care antreneaza elicea.
rugamintea mea este (desi sunt slabe sanse sa pot gasi), in caz ca aveti asa ceva, sa ma ajutati cu piesele astea. poate v-au ramas de la vreo macheta neterminata sau poate aveti una de vanzare.
also: ce sa mai imi cumpar pt a incepe treaba: chit pt lufturi, pensule sau aerograf, vopsele - care e diferenta intre enamel si acrilic?
multumesc
Pagina 1 din 1
Gneisenau 1:570 help please
Postat 03 February 2011 - 08:47 PM
eu zic ca la marimea care o sa iasa animalutul tau ( cred ca vreo 40 cm) sa nu te bagi cu pensula decat daca iti cumperi culori acrilice.eu am folosit vopsele email de la inceput dar pe machete mici, pana in 20 cm. cand am trecut la machete mai serioase am achizitionat un aerograf. eu zic sa faci cateva mai mici scara 1/1200 de la revell si apoi sa te apuci de gneisenau .despre vopsele sunt foarte multe articole la sectiunea tehnici sau la sectiunea materiale...
Postat 03 February 2011 - 11:43 PM
multam de sfat. incerc sa vad ce iese. oricum am in vedere sa iau si un aerograf. am vazut ca ai pret bun la el si cred ca pt un incepator ar fi ok - pana imi fac si eu mana, apoi o sa imi iau ceva mai profi.
Aceasta postare a fost editata de elvislorin: 03 February 2011 - 11:46 PM
Postat 07 February 2011 - 12:39 AM