salutare. sunt nou pe forum si am nevoie de ceva ajutor. sunt incepator in ale modelismului. de fapt il redescoper (cand eram in scoala generala mergeam la clubul de modelism din oras dar nu se facea mare lucru). mi-am cumparat acum cativa ani o macheta de gneisenau scara 1:570 de la revell si zilele trecute am vrut sa ma apuc de ea. dar am descoperit ca imi lipsesc piese (cand am cumparat-o m-am apucat de taiat piesele dar din lipsa de timp m-am oprit) - probabil din cauza mutatului cutiei dintr-o parte in alta. imi lipsesc doua elici, o carma si un arbore care antreneaza elicea.
rugamintea mea este (desi sunt slabe sanse sa pot gasi), in caz ca aveti asa ceva, sa ma ajutati cu piesele astea. poate v-au ramas de la vreo macheta neterminata sau poate aveti una de vanzare.
also: ce sa mai imi cumpar pt a incepe treaba: chit pt lufturi, pensule sau aerograf, vopsele - care e diferenta intre enamel si acrilic?
multumesc
Pagina 1 din 1
Gneisenau 1:570 help please
#3
Postat 03 February 2011 - 08:47 PM
eu zic ca la marimea care o sa iasa animalutul tau ( cred ca vreo 40 cm) sa nu te bagi cu pensula decat daca iti cumperi culori acrilice.eu am folosit vopsele email de la inceput dar pe machete mici, pana in 20 cm. cand am trecut la machete mai serioase am achizitionat un aerograf. eu zic sa faci cateva mai mici scara 1/1200 de la revell si apoi sa te apuci de gneisenau .despre vopsele sunt foarte multe articole la sectiunea tehnici sau la sectiunea materiale...
#4
Postat 03 February 2011 - 11:43 PM
multam de sfat. incerc sa vad ce iese. oricum am in vedere sa iau si un aerograf. am vazut ca ai pret bun la el si cred ca pt un incepator ar fi ok - pana imi fac si eu mana, apoi o sa imi iau ceva mai profi.
Aceasta postare a fost editata de elvislorin: 03 February 2011 - 11:46 PM
#5
Postat 07 February 2011 - 12:39 AM
azi m-am apucat de lucru. am taiat am lipit si chituit carena dar am observat apoi ca mai sunt zone care trebuie chituite pt ca au ramas goluri. maine o sa mai chituiesc o data. am zis sa pun cate putin chit si sa fac de mai multe ori treaba asta pana imi iese perfect. m-am apucat si de punte+suprastructura. deocamdata doar am taiat si am finisat ca sa dispara bavurile. piesele se imbina bine (dupa ochiul meu de amator). o sa incep cu partile mai mici...adica lipit si vopsit. apoi trec la cele mari.
vreau sa aplic niste efecte de weathering si am o nelamurire. am vazut pe net filmuletele japonezului care face o macheta a IJN Kongo (http://www.youtube.c.../12/P2b-UcnCLNo). in filmuletele respective jap-ul face weathering la punte si la carena dar nu si la suprastructura. sa fac si eu la fel?voi cum ati proceda?
vreau sa aplic niste efecte de weathering si am o nelamurire. am vazut pe net filmuletele japonezului care face o macheta a IJN Kongo (http://www.youtube.c.../12/P2b-UcnCLNo). in filmuletele respective jap-ul face weathering la punte si la carena dar nu si la suprastructura. sa fac si eu la fel?voi cum ati proceda?
#6
Postat 07 February 2011 - 08:30 AM
Salut si bine ai venit!
In princiu e firesc sa fie carena cea la care trebuie sa lucrezi mai mult din punct de vedere al weatheringului, dar incearca sa echilibrezi putin balanta. O carena puternic afectata de intemperii ar fi in contrast cu o punte curata-luna, de exemplu. Depinde foarte mult de ceea ce vrei sa reproduci. Gnaeisenau abia livrat marinei de razboi, sau revenit de curand in port, sau dupa bombardamentul aerian care l-a avariat....Eu, de exemplu, am in lucru un Bismarck si vreau sa-l reproduc exact cum arata la 5 mai 1941, cand Hitler a vizitat nava. Nava era noua, camuflajul proaspat, puntile curate avand in vedere vizita. In functie de aceste detalii weatheringul va fi discret, dar cu siguranta accentuat la nivelul carenei, subtil la punti si foarte putin reprodus pe suprastructurile ce fusesera vopsite cu cateva zile inainte.
In princiu e firesc sa fie carena cea la care trebuie sa lucrezi mai mult din punct de vedere al weatheringului, dar incearca sa echilibrezi putin balanta. O carena puternic afectata de intemperii ar fi in contrast cu o punte curata-luna, de exemplu. Depinde foarte mult de ceea ce vrei sa reproduci. Gnaeisenau abia livrat marinei de razboi, sau revenit de curand in port, sau dupa bombardamentul aerian care l-a avariat....Eu, de exemplu, am in lucru un Bismarck si vreau sa-l reproduc exact cum arata la 5 mai 1941, cand Hitler a vizitat nava. Nava era noua, camuflajul proaspat, puntile curate avand in vedere vizita. In functie de aceste detalii weatheringul va fi discret, dar cu siguranta accentuat la nivelul carenei, subtil la punti si foarte putin reprodus pe suprastructurile ce fusesera vopsite cu cateva zile inainte.
#7
Postat 07 February 2011 - 07:52 PM
am in cap sa ii fac weathering dar si sa il pun in apa...si atunci la carena nu ar mai fi atat de lucru. corect? partea de sus clar o sa fie cum ai spus tu. mai citesc pe forum sa vad tehnicile de realizare a apei si o sa exersez. daca e nevoie fac 2-3 diorame cu apa pana imi iese. iar pt weathering pot exersa pe prima mea macheta. nu mi-a iesit bine si o pot sacrifica :)
Arata acest topic
Pagina 1 din 1