Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#5896
Postat 02 October 2012 - 07:33 AM
E doar o idee pentru a nu slabi rezistenta coloanei.
#5897
Postat 02 October 2012 - 10:37 AM
TomaGabrielAndrei, la 01 October 2012 - 04:13 PM, a spus:
Banui ca e o glumita, nu imi place modul de apreciere. Mai aveam un coleg, din pacate nu ne-a mai vizitat demult, care la unele greseli se aprecia a fi bou. Nu e drept si nici corect. A nu sti ceva, dar a vrea sa stii, a omite ceva din diverse motive, nu e prostie. Mai mult, prostul nu stie de situatie si nu poate aprecia nivelul dar din nefericire starea lui se efectele se simt imediat ce ,,scoti capul pe fereastra''.
@- azi am avut timp sa dau un ochi in topicul cu modelele de la campionatul mondial 2012. M-a surprins sa nu vad nici un Sfant Botezator printre ele. Banuiesc eu, ca fiind un model dificil, nu s-a incumetat nimeni sa il abordeze, concluzia: meseriasii de aici sunt mai meseriasi decat cei de acolo.
#5898
Postat 02 October 2012 - 01:56 PM
traian, la 02 October 2012 - 10:37 AM, a spus:
Oricarui om, chiar inteligent, i se mai intampla sa spuna sau sa gandeasca cate o prostie, desi lucrul asta nu-l caracterizeaza. Asta am facut eu acum, in necunostiinta de cauza. Multumesc inca o data pentru lamuriri si apreciere.
#5901
Postat 02 October 2012 - 07:50 PM
[/quote]
buna seara
dintr-un singur motiv nu apar acest gen de nave
la clasa c 1 nu sint admise kiturile si piesele din kit
#5910
Postat 03 October 2012 - 01:56 PM
pe_dos, la 03 October 2012 - 12:15 PM, a spus:
(Scuze că pun īntrebarea aici și nu īn topicul de BIS, dar cred că e īn context.)
bismarkul se incadreaza tot la kit de lemn,deci este exclus din regulamentul federatiei si al naviga,dar ca sa nu poluam prea mult topicul haideti sa discutam pe pm.
#5913
Postat 03 October 2012 - 08:58 PM
Aceasta postare a fost editata de comalion: 03 October 2012 - 08:59 PM
#5914
Postat 05 October 2012 - 02:53 PM
Arborele mare și artimon, cum zice īn tabel, cu excepția arboretului mare, care e de 150 īn loc de 105.
La trinchet, coloana este de 275 mm față de 252, cāt zice īn tabel. Mai pot să o scurtez vreo 10 mm dacă ziceți că ar fi cazul, dar īn cazul ăsta pentru trincă nu mai rămān decāt cel mult 90 mm (acum sunt 100).
Singurul lucru lipit este arboretul bompresului, gabia și sarturile lui. Celelalte sunt doar dry fit, să vedem aspectul.
Nu am cumpărat numere suplimentare, iar materialele primite pānă acum au ajuns pentru toate catargele și vergile, cu excepția vergii velei principale, baghetă d8. Dacă ne luăm după ce au primit rușii, atunci īn nr.89 vor mai veni o baghetă d8, una d5 și două d4, iar īn numărul 90 una d5. Īntr-adevăr, baghetele d6 sunt la limită - deși n-am stricat nimic, mai am doar două resturi mici. Baghetele d5 și d4 sunt īn exces.
#5915
Postat 05 October 2012 - 03:49 PM
Sunt un nou utilizator (de vo 10 min) si am fost placut surpins sa aflu ca foarte multi lucreaza la acest galion. Desi nu am nimic in comun cu modelismul, incercand sa ajut un prieten, m-am trezit captivat de complexitatea acestei lucrari si iata-ma ajuns la numarul 84! De-a lungul timpului am gasit multe greseli sau omisiuni si nu am avut cu cine sa discut despre aceste probleme si sper, ca de aici inainte (pentru putinele numere care au mai ramas) sa pot gasi ajutor la voi. In acest weekend voi face niste poze galionului si le voi posta aici ca sa va dati cu parerea in legatura cu acuratetea lucrarii. Totodata mai am niste nelamuriri pe care sper sa le rezolv cu ajutorul vostru.
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 05 October 2012 - 05:50 PM