Postat 21 September 2012 - 09:42 AM
Jeli, zic si eu ceva, hai sa zicem ca moderator, ca in materie de nave sunt habarnist. Apreciez foarte mult pe cei ce au muncit ca sa dobindeasca cunostintele pe care le au acum. Din pacate, iertat sa-mi fie, a aparut o generatie care vrea mura-n gura si ce stie, stie de pe net. Pentu aceasta generatie, studiul individula e sublim, dar lipseste cu desavirsire. Ei stiu de pe net! Apoi, daca tot e net la dispozitie, vor ca cineva sa le spuna imediat ce si cum, ei facind un efort minin ca sa afle. De multe ori, raspunsul nefiind in concordanta cu ce stiu ei, incep contrazicereile, mai mult asa, de amorul artei. Stiu, sunt incepatori, nimeni nu s-a nascut maestru in veliere, Bf-109, SDKZ-nu-stiu-cit, sau vopsit cu aerograful. Da, dar unii au pus osul la munca, au citit, au experimentat au dobindit cunostintele necesare pasiunii lui, cunostinte pe care le impartasesc atunci cind sunt ascultati. Am vazut si pe alte forumuri discutii de acest tip, nu este singurul acest forum cu astfel de "bube", de aceea am zis cele de mai sus.
Cei ce pun intrebari ar trebui sa aiba un minim de cunostinte elementare, dobindite prin munca individuala. Cei ce pun intrebari, ar trebui sa stie ca, asa cum bine a remarcat si Jeli, cel ce raspunde o face pe timpul lui. Cei ce pun intrebari ar trebui sa avina cu argumente pertinente, daca raspunsul e altfel decit s-au asteptat ei, pentru al contrazice. Cei ce pun intrebari ar trebui apoi sa vina si cu un simplu "multumesc".