Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#562
Postat 06 March 2011 - 09:25 AM
raducindrea, la 5 Mar 2011, 00:07, a spus:
Gaurile nu se aliniau nici la editia de acum 5 ani. Deci, asa cum am scris si in alt post, pilit, verificat cu o bagheta rotunda cu diametrul egal cu cel interior al inelor, lipirea inelelor sa se faca atunci cand cele 3 gauri sunt aliniate. In cazul in care s-a pilit prea mult se pot face alte inele cu diametrul exterior mai mare sau chiar cu conturul exterior patrat.
raducindrea, la 5 Mar 2011, 00:07, a spus:
deci problema cu coastele strambe nu-i tocmai o problema asa cum nici cea a puntilor "elice" nu-i problema
raducindrea, la 5 Mar 2011, 00:07, a spus:
O solutie ti-a dat Longinus eu mai spun doar ca atat in fata cat si in spate trebuia ca filele din margine babord si tribord sa aiba continuitate peste capatul coastelor 1 si 3.
raducindrea, la 5 Mar 2011, 17:24, a spus:
Cu siguranta!
Sa-ti traiasca micutii!
Leo2003, la 5 Mar 2011, 17:46, a spus:
Asa ziceam si eu.
Bafta!
#564
Postat 06 March 2011 - 11:47 AM
CristiS, la 6 Mar 2011, 10:46, a spus:
Chila mai exact pentru ca denumirea de carena se refera la o anumita parte din coca navei si anume la cea imersa. "Carena" este definita gresit de DeA.
Nici problema ta nu-i o problema grava.
In mod normal, cel putin asamblarea osaturii ar trebui sa fie facuta pe o cala de montaj. Ai primit in kit, pana acum, doua dintre piesele ce vor forma respectiva cala.
O cala simplu de facut este cea compusa dintr-o scandura pe care se fizeaza doua baghete, distanta dintre baghete find egala cu grosimea materialului din care este confectionata chila.
o alta cala de lucru asemanatoare cu cea de la DeA si facuta pentru situatia in care coastele sunt la acelasi nivel cu chila
o cala ceva ma complicata pe care am asezat osatura din kitul in discutie dar doar pentru poza
si o cala de lucru pentru alte operatii
Orice alte variatiuni pe aceste teme pot deveni deosebit de utile.
Bafta!
#566
Postat 06 March 2011 - 07:23 PM
#567
Postat 06 March 2011 - 07:38 PM
radu_me, la 6 Mar 2011, 19:23, a spus:
Cine s-a grabit sa lipeasca traversele de la coastele numerotate cu 12 si 13, cele care sustin puntea principala, exista rezolvare. Nu va faceti griji.
Bafta!
#571
Postat 06 March 2011 - 10:49 PM
#572
Postat 07 March 2011 - 08:45 AM
#573
Postat 07 March 2011 - 09:00 AM
Aceasta postare a fost editata de SorinR: 07 March 2011 - 09:05 AM
#574
Postat 07 March 2011 - 09:04 AM
SorinR, la 7 Mar 2011, 09:00, a spus:
Cu mult drag :)
R.
#577
Postat 07 March 2011 - 06:22 PM
Deci nici nu se pune problema de navomodelism in cazul nostru, ci; UN PROIECT APARTE!
Asa ca succes fiecaruia!
#578
Postat 07 March 2011 - 07:55 PM
VaLa, la 7 Mar 2011, 15:00, a spus:
Crios , ce vad eu la postarea ta 564 , ultima imagine , imi pare a fi Golden Hind..Ma insel??
scuze pt off topic....
Scuze si eu de Off topic si da. Este Golden Hind al carei osatura apare in poza 2 din acelasi post si in decurs de prindere a filelor in postul 544, post in care in planul doi apare sectiunea perin Constitution. Acolo se vede cam cum ar fi trebuit sa se vada in cazul unei sectiuni, forma si marimea costelor cat si filele de pe interior (Asta ca sa nu fiu total off topic ).
@SorinR, pentru putin! Nu ma costa nimic sa dau un sfat sau sa scriu o recomandare.
Bafta!
#579
Postat 07 March 2011 - 09:22 PM
VaLa, la 7 Mar 2011, 15:00, a spus:
Abia acum am vazut primul tau post. Daca mai ai nevoie de planurile cu pricina, nu stiu daca le mai am pe cele din moelism, dar le am sigur pe cele din mbh, pe cele de la Mamoli si inca un set de planuri italienesti (daca nu ma insel). Da-mi un PM ca sa ved cum te pot pune in posesie.
Bafta!
#580
Postat 08 March 2011 - 08:44 AM
crios, la 6 Mar 2011, 09:25, a spus:
deci problema cu coastele strambe nu-i tocmai o problema asa cum nici cea a puntilor "elice" nu-i problema
O solutie ti-a dat Longinus eu mai spun doar ca atat in fata cat si in spate trebuia ca filele din margine babord si tribord sa aiba continuitate peste capatul coastelor 1 si 3.
Cu siguranta!
Sa-ti traiasca micutii!
Asa ziceam si eu.
Bafta!
Din ce am mai citit arborele trinchet cica tre sa fie drept, celelalte 2 catarge putin inclinate!