Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#5518
Postat 08 August 2012 - 02:37 PM
Mondeo, la 08 August 2012 - 12:30 PM, a spus:
Nu am m-ai desfacut de mult revistele si nu as vrea sa le desfac doar ca sa gasesc un nr de telefon sau mail
Multumesc mult
Tel: +40.21.40.10.888
Fax: +40.21.40.01.067
E-mail: info@deagostini.ro
Eu le-am trimis mail la ambele comenzi si a functionat. (sa scri clar si mare sa nu greseasca numele sau adresa)
Bafta la toate
Aceasta postare a fost editata de doru2: 08 August 2012 - 03:16 PM
#5521
Postat 08 August 2012 - 05:36 PM
Deci:
- Lungimea totala a bompresului, cat zice in instructiuni - 270mm.
- Lungimea efectiva (cat iese din nava) - 234mm - conform planului.
- Cele 3 piese din bagheta 2x2mm pot fi puse la 99mm, dar, asa cum e in poza de mai jos, nu ca in instructiuni si nici ca in plan. Io, dupa ce am pus bompresul pe nava si am masurat, am preferat sa o pun pe cea de deasupra la 97mm, iar pe cele laterale putin decalat datorita inclinarii bompresului.
- Matisarile le-am facut conform planului, dar am mai adaugat una care nu e in plan.
P.S. Traiane, sau care se pricepe, rogu-te, ce rol au matisarile alea, sa nu mor prost.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 08 August 2012 - 05:50 PM
#5522
Postat 08 August 2012 - 05:45 PM
doru2, la 08 August 2012 - 02:37 PM, a spus:
Fax: +40.21.40.01.067
E-mail: info@deagostini.ro
Eu le-am trimis mail la ambele comenzi si a functionat. (sa scri clar si mare sa nu greseasca numele sau adresa)
Bafta la toate
Doru2, care ambele comenzi?! Este vorba cumva de cavaletul barcutei si cavaletul de lemn pe care l-au recomandat cei de la DEA? La asta te referi ca si ambele comenzi?
Scuze ca intreb, dar nu am inteles la ce te-ai referit si sincer ma intereseaza si pe mine subiectul.
doru2, la 08 August 2012 - 02:21 PM, a spus:
Nici eu. Din intamplare a sunat cineva la DEA sa se intereseze de acest incovenient?
#5523
Postat 08 August 2012 - 06:01 PM
M-am mai luminat si am modificat. Acum pare OK.
Deci:
- Lungimea totala a bompresului, cat zice in instructiuni - 270mm.
- Lungimea efectiva (cat iese din nava) - 234mm - conform planului.
- Cele 3 piese din bagheta 2x2mm pot fi puse la 99mm, dar, asa cum e in poza de mai jos, nu ca in instructiuni si nici ca in plan. Io, dupa ce am pus bompresul pe nava si am masurat, am preferat sa o pun pe cea de deasupra la 97mm, iar pe cele laterale putin decalat datorita inclinarii bompresului.
Buna Leo! si in planul dat de DeA sunt putin decalate Baghetele
[spun ei ,inel,nu stiu care este rolul lor}.iar lungimea totala a bompresului este mai mica{cea din plan},Ce cota luata in considerare?cea din instructiuni sau cea din plan.Cum saracie este corect.Te baga astia in ceata de te ia durerile de cap.
Aceasta postare a fost editata de ACHRISTIAN: 08 August 2012 - 06:06 PM
#5524
Postat 08 August 2012 - 06:22 PM
@Leo2003: Leo, cota de 99 mm este bună, deoarece deocamdată este aproximativă. Nelămurirea provine din faptul că acum bompresul nu se poate încă poziționa. El nu va atinge puntea, ci se va sprijini pe arborele trinchet, vezi poza. După montarea trinchetului, vei ajusta capătul bompresului astfel ca opritoarele să vină la 2-3 mm în fața părții din taieval pe care bompresul se sprijină, și va corespunde cu decuparea din taieval pentru parâme.
#5525
Postat 08 August 2012 - 06:24 PM
Asa este, si in plan exista acel decalaj si e corect sa fie. Numai ca in acel plan pozitia acelor piese (un soi de opritoare pentru parama care va lega bompresul de taieval) este aiurea complet.
Nu stiu daca am fost inteles.
P.S. Pozele nu-mi apartin.
@pe_dos Io zic ca asa cum e pusa in instructiuni cota aia nu e buna. Iata mai jos motajul real.
Se verifica toate dimensiunile din instructiuni si din plan fara sa fac nici un fel de ajustari, mai putin pozitia acelor piese.
Cel putin asa e la mine. La altii o fi buna cota din instructiuni.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 08 August 2012 - 06:51 PM
#5526
Postat 08 August 2012 - 06:43 PM
Conform instrucționilor DeA, aia nu e ca în pozele puse de tine, ci vine peste copastia galbionului, capetele ies în afara bordurilor. Aia are 6 mm, deci opritoarele laterale ar veni nu la 2-3 mm, ci tocmai la cei 6 mm. Opritorul de sus, cum crezi că vine parâma.
Eu aș zice să avem puțină răbdare, să poziționăm trinchetul și bompresul și să lipim accesoriile pe urmă. Oricum, mai sunt cel puțin 4 luni și jumătate.
@ACHRISTIAN: „Planul” dat de DeA nu este la scară, cu atât mai puțin la scara 1:1. Cotele măsurate pe plan nu sunt reale. Se poate conta doar pe cotele cu cifre.
LE: @Leo2003: Nu prea știu ce să spun. Tu ai modificări substanțiale la galbion. Fă așa ca să-ți iasă dpdv funcțional, nu te lua după cote.
Aceasta postare a fost editata de pe_dos: 08 August 2012 - 07:03 PM
#5527
Postat 08 August 2012 - 07:33 PM
[/quote]
@pe_dos! Salut! Cum iti explici ,ca daca pui piesele suprapuse peste plan se potrivesc de minune?
#5528
Postat 08 August 2012 - 07:54 PM
Reaq' stie... O scoatem noi la liman cumva.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 08 August 2012 - 08:00 PM
#5530
Postat 08 August 2012 - 08:04 PM
Piesele alea cu trei crestături la mine au 25 mm, iar pe desen sunt 22 mm.
Pentru o precizie mai bună am comparat cotele măsurate pe plan cu cele declarate de DeA în tabelul componentelor de jos.
Bompresul:
Piesa Masurat Declarat Scara -------------------------------------- bompres 1 234 270 0,867 verga 13 164 188 0,872 verga 15 75 86 0,872
Deci în medie scara este 1:1,15 = 0,87
Arborele artimon:
Piesa Masurat Declarat Scara -------------------------------------- verga 58 273 300 0,910 verga 59 186 208 0,894 verga 60 90 102 0,882
Deci în medie scara este 1:1,117 = 0,895, aproximativ 0,90
Deci, nici măcar toate pozele din foaie nu sunt la aceeași scară. Și mai vine o foaie, cu ceilalți doi arbori.
@Leo2003: Ei, știm noi să facem o reverse engineering.
#5532
Postat 08 August 2012 - 08:30 PM
pe_dos, la 08 August 2012 - 08:04 PM, a spus:
Piesele alea cu trei crestături la mine au 25 mm, iar pe desen sunt 22 mm.
--------------------------------------Se pare ca sunt unul din cei privilegiati, la mine pe plan sunt identice.Sper ca si alti colegi ai nostri sa aiba parte de acelas noroc,avand in vedere ca poate nu toti sunt ingineri si nu pot face conversi.adaptari ,elaborate.
@Leo2003: Ei, știm noi să facem o reverse engineering.
Aceasta postare a fost editata de ACHRISTIAN: 08 August 2012 - 08:31 PM
#5533
Postat 08 August 2012 - 08:34 PM
Nu zău, 10% liniar la arboradă = 20% mai puțin la pânze, deci viteză mai mică... Hai, calculează viteza cu o propulsie cu 20% mai mică.
Și... pânzele! O să pui foarfeca (sau „foarfecele”, cum pretindea imperativ o secretară) pe ele. Mai mare daraua decât ocaua.
#5534
Postat 08 August 2012 - 10:24 PM
#5535
Postat 09 August 2012 - 06:08 AM
jack, la 08 August 2012 - 10:24 PM, a spus:
Salut! Daca mai ai sablonul din care ai decupat coastele ,solutia este simpla ,fara dureri de cap.Poti adapta fara probleme usor un suport pentru barcuta ta.Spor!