Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#5097
Postat 12 June 2012 - 12:14 AM
Pentru mai multe informatii cu privire la asamblarea galionului sau daca aceste piese sunt corespunzatoare, va rugam sa apelati marti si joi, intre orele 16.00-18.00 la numarul de telefon 021.40.10.888, pentru a discuta cu D-l modelist Ovidiu Ionescu.
Va multumim si va dorim o zi placuta!"
Probabil au redus din costuri asa, oricum cred ca sansele noastre de a primi tunuri corespunzatoare sunt 0.
#5098
Postat 12 June 2012 - 08:50 AM
Leo2003, la 11 June 2012 - 09:52 PM, a spus:
Adica o talpica transversala la capatul afetului.
Da, ai inteles.
Un link dintre multele cu manevra tunului:
http://www.youtube.c...h?v=mQSBxQiLSyQ
#5099
Postat 12 June 2012 - 12:05 PM
#5100
Postat 12 June 2012 - 12:43 PM
Da' da SIB a auzit? Daca nu a auzit nici de SIB e iremediabil pierdut.
Am pus la uscat cele doua laterale de afet. Pe astea le fac io din bagheta 2x2 mm nu le mai decupez laser. Daca imi ies sau nu, oi vedea.
O sa incerc sa va arat si etapele intermediare.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 12 June 2012 - 12:47 PM
#5104
Postat 12 June 2012 - 07:53 PM
Afetul l-am facut din bagheta 2x2mm. Axul rotilor din lemn (scobitoare nitel subtiata) De "fierarie" roti, si alte bibiluri ma ocup maine.
Am facut pozele acum, pe seara, asa ca sunt naspa.
L-am probat si vine la fix pe nava.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 12 June 2012 - 08:04 PM
#5105
Postat 12 June 2012 - 09:49 PM
traian, la 11 June 2012 - 09:12 PM, a spus:
Miscarile navei nu aveau mari influiente asupra armamentului, cand nu erau folosite, tunurile se fixau strans de borduri, balanganeala ar fi fost inevitabila indiferent de modelul constructiv.
@ pe_dos - nu manifest dispret fata de kit, doar ca nu il consider la standardele trambitate si nu se incadreaza in normele mele de apreciere, am si eu osatura si candva o sa incep constructia dupa standardele mele, e totusi o constructie draguta. Am spus mai demult ca pentru ceea ce se vrea a fi e acceptabil, prin faptul ca a tentat iar cei care au inceput constructia si doresc o continuare, in plus realizeaza prin cele acumulate ce si cum ar trebui facut, au de castigat. In privinta pozitiei mele, niciodata nu am manifestat dispret pentru nimeni care incearca sa faca ceva, indiferent de nivelul calitativ a lucrului. Nimeni nu se naste invatat iar abilitatile si cunostintele se acumuleaza in timp, majoritar prin proprie vointa. Respect pe oricine vrea sa faca ceva si fara a avea pretentii de ,,artist'' ma bucur sa vad ca face mai bine decat mine.
Ma repet, kitul accepta orice modificari care sunt facute sa arate mai bine si se incadreaza in normele epocii si zonei. Referitor la campionate, cine viseaza la asa ceva a gresit locul, calea e alta, aici e doar prima treapta.
Traian,daca ai putin timp si putina rabdare,te rog sa imi raspunzi si mie la o problema.Varianta de afet de tun expusa de tine nu rupe puntea dupa prima tragere?
#5106
Postat 12 June 2012 - 10:42 PM
jeli, la 12 June 2012 - 09:49 PM, a spus:
Cu timpul ma mai descurc, rabdarea e mai cu probleme da' o mai tiu in frau cat pot. Sincer, nu stiu sa iti spun dar ma gandesc ca atat timp cat au fost utilizate destul de mult timp, erau functionale. Nu e varianta expusa de mine, e una din variantele utilizate in epoca si posibil de utilizat si pentru Sfant ca alternativa la porcariile kitului.
Spre deosebire de tunurile terestre la care afetul are o ,,sapa'' care se infinge in teren pentru atenuarea reculului, tunurile navale de epoca speculau reculul pentru usurarea incarcarii. Pe patru roti analiza e simpla. Pentru doua roti. partea din spate a afetului/dedesupt era prevazuta cu o piesa profilata care asigura ,,patinarea'' pe punte fara a musca din ea. Am prefigurat montura pe desen. Nu am considerat necesar sa fac aprecieri la material care trebuia sa fie mai dur, nici la profilarea canturilor ca sa nu agate, nici la seul cu care se ungea ,,talpica'', nici la manelele cu care se aseza afetul in pozitia dorita, si mai multe. Am considerat suficient ca un model de tun ( posibil ) sa se aseze bine pe locul destinat. Daca retii, am spus si in alte ocazii, nu eram la vremea respectiva ca sa pot detalia exact dar pot face unele aproximari legat de unele date estimate ca a fi reale. Daca intamplator se si potrivesc, eu cred ca e bine. Pentru celelalte rog pe Leo, eu nu am la indemana, sa scoata la iveala formulele stravechi despre care discutam candva.
#5109
Postat 13 June 2012 - 12:46 PM
Pentru cei care nu au mai primit de la nr 65 nimic din cauza conflictelor aparute intre dealer si cei de la reteaua de difpres mai exista o posibilitate ?
Astept prin vechea retea sa reinceapa distributia !
Pot achizitiona de la alte magazine / retele distrib ?
Multumesc anticipat in cazul in care primesc un rspuns ( si nu numai)
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 13 June 2012 - 01:06 PM
#5110
Postat 13 June 2012 - 02:38 PM
chris, la 13 June 2012 - 12:46 PM, a spus:
Pentru cei care nu au mai primit de la nr 65 nimic din cauza conflictelor aparute intre dealer si cei de la reteaua de difpres mai exista o posibilitate ?
Astept prin vechea retea sa reinceapa distributia !
Pot achizitiona de la alte magazine / retele distrib ?
Multumesc anticipat in cazul in care primesc un rspuns ( si nu numai)
eu in perioada cand nu au aparut la chioscurile de ziare le-am gasit in KAUFLAND numerele revistei de la 65 in sus.
#5111
Postat 13 June 2012 - 03:26 PM
Afetul l-am facut din bagheta 2x2mm. Axul rotilor din lemn (scobitoare nitel subtiata) De "fierarie" roti, si alte bibiluri ma ocup maine.
[
Buna Leo! Nu cred ca era nevoie sa construiesti alte afeturi,m-am uitat peste modelul expus de tine si sa sti ca si afetul dat de DeA se poate modifica exact la fel.Spor!
#5113
Postat 13 June 2012 - 07:47 PM