Aceasta postare a fost editata de ACHRISTIAN: 03 June 2012 - 11:49 PM
Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#5007
Postat 03 June 2012 - 11:47 PM
#5009
Postat 04 June 2012 - 08:30 AM
Parfumul celei din urma vaz ca nu l-ai uitat.
Cine stie pe unde si-au fundarisit ancorele...
L.E. Cu vestitul tau program "INCA" am reusit sa dau de ea. A naufragiat, dar stai linisti, a fost salvata si e pe maini bune.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 04 June 2012 - 09:00 AM
#5014
Postat 04 June 2012 - 10:40 AM
Am zis să nu încarc așa de tare cu „dinți” ca în varianta lui Confucius, ca să nu trebuiască să bat așa de mărunt din buze.
În plus, am lăsat tăieturile foarte scurte, că sunt în consolă, m-am temut că sunt fragile, dar nu e cazul, țin bine.
Încă n-am băițuit cu baiț de stejar... doar am umbrit pe lateral.
Nu a fost chiar așa de „simplu” cum m-a speriat Confucius. În locurile înguste și la fixarea coastelor ața de manevră cu care sunt legate bucățelele e sfântă.
#5015
Postat 04 June 2012 - 06:48 PM
Leo2003, la 04 June 2012 - 10:11 AM, a spus:
Gemeni daca eram si nu rezonam asa. ,,Ca curca-n''... e cel mai relevant cuvant. Nu au patit nimic, eunucii sunt copii cuminti iar eu nu sunt chiar asa rau cum poate par.
@ In privinta galionului, parerea mea e sa nu se intinda ,,scota'' mai mult decat permite tachetul. Proiectul are niste limite intre care se pot face modificari. Dincolo de ele se pot face experimentari dar fara a aduce imbunatatiri, dimpotriva stricand imaginea. Oferta e la limita a ceea ce ar trebui sa fie un model structural. Mici adaugari nu dauneaza. Modificari majore se puteau face in faza de osatura, acum e tardiv de tarziu. E opinia personala, fiecare face cum crede dar orice modificare mai mult decat permite nivelul originalului trece spre ,,nu e bine''. Eu am etalonul propriu - ce se vede sa nu zgarie retina - iar intamplator asta se potriveste si cu armonia constructiilor navale. Orice corp de nava, indiferent de clasa de integrare a constuctiei are o armonie de continuitate a ansamblelor ce lasa imaginatiei loc de inlocuire a partilor lipsa. Daca un singur element e cat de cat mai ,,colturos'' toata continuarea va fi in aceeasi linie. Spuneam pe undeva, nu mai stiu unde, chiar daca nu cu acelesi cuvinte, corpul unei nave e asemeni cu al unei femei, perfecte, cu linii armonioase iar daca pe mijlocul coapsei are un neg, se duce naibii toata armonia. O fi apreciata ca aiurea comparatia dar va asigur ca e cea reala intre cei ce evalueaza un corp de nava.
#5017
Postat 04 June 2012 - 07:36 PM
pe_dos, la 04 June 2012 - 07:10 PM, a spus:
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Am facut o apreciere generala si personala, din punctul meu de vedere. Fiecare e liber sa faca ceea ce crede de cuviinta si ce considera ca ,,da bine''. Nu impun norme, doar imi expun pareri personale. In tema sunt doar interventii de natura tehnica. Totusi, ca apreciere la galion, ceea ce se vrea ca nava structurala e STRICT la limita data de producator.
Parere la obiect, poti lasa, nu e fortat, doar cu patinarea celor adaugite.
Aceasta postare a fost editata de traian: 04 June 2012 - 07:41 PM
#5018
Postat 04 June 2012 - 07:59 PM
#5019
Postat 06 June 2012 - 06:15 AM
In revista zice ca mai trebuia sa primim si o bagheta 1.5x3x300mm restanta de la nr.65. Voi ati primit-o? Io nu.
Geme "seriozitatea" in astia de la DeA.
#5020
Postat 06 June 2012 - 08:07 AM
Leo2003, la 06 June 2012 - 06:15 AM, a spus:
La cat ma duce mintea, eu nu cred ca e direct vina lui DaA. Ca in mai toate se aplica vechile traditii fanariote. Boierul, poate bine intentionat - in cazul nostru DeA - isi tocmeste un vataf - In cazul nostru romanasii de se ocupa de afacere -. Pe vataf il doare in cot si de prosperitatea boierului si de traiul norodului, singura grija e cum sa isi captuseasca cat mai substantial propria punga. Greseala e ca DeA-mama nu isi supravegheaza mai strict ,,copilasii'' iar unii din ei isi fac de cap. Am urmarit, mai e aceeasi forma si prin alte parti dar cei implicati in afacere sunt cu mult mai seriosi, oferta e calitativ superioara iar lumea e multumita.
#5021
Postat 06 June 2012 - 08:19 AM
Parca MoRb zicea ca o sa incerce sa ia legatura cu DeA.ro. Sunt curios sa stiu daca a primit vreun raspuns.
Astazi le-am trimis si io un e-mail cu toate "urarile" cuvenite dar decent. Am mari indoieli ca-mi va raspunde cineva.
Polonezii au primit cam asa:
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 06 June 2012 - 08:34 AM
#5022
Postat 06 June 2012 - 08:29 AM
Aceasta postare a fost editata de jack: 06 June 2012 - 08:33 AM
#5023
Postat 06 June 2012 - 09:18 AM
Aceasta postare a fost editata de ACHRISTIAN: 06 June 2012 - 09:25 AM
#5024
Postat 06 June 2012 - 10:43 AM
Leo2003, la 06 June 2012 - 08:19 AM, a spus:
Polonezii au primit cam asa:
Eu am fost interesat in special de Victory din acelasi ciclu de mari corabii aparut la nemti si cu care spuneam ca m-am capatuit. legat de asta si sapaturile pe net. In ,,UK'', DeAgostini manifesta un interes deosebit, au un forum destinat modelelor de pe piata cu prezentari ale fiecaruia, pagina destinata modelistilor pentru fiecare model in parte iar Victory care e ,,starul pietii'' se bucura de o atentie deosebita fiind prezentat fiecare numar cu piesele aferente si modul de ansamblare la fiecare etapa. Sunt date informatii si despre continutul urmatoarelor 5 numere. In plus, mai spuneam despre asta, scule si alte maruntusuri au fost bonus, ofertele contra cost fiind obiecte tematice fara legatura directa cu constructia modelului. O fi ceva legat de economia de piata care difera total de economia din piata practicata in Romania. Mii de ani, modelul de comert al evreilor a sustinut si ,,inflorit'' capitalismul, principiii ca vitrina vinde marfa si ban cu ban se strange averea au functionat spre beneficiul tuturor. Acum principiul de baza e ,,tunul''.
La obiect, tunurile polonezilor arata a tunuri. Chiar daca unele sunt in pozitii din care se vede doar gura tevii, celelalte ar fi trebuit sa fie macar in norme ca forma daca nu si calitativ. Lipsa cascabelului e cea mai jenanta.
#5026
Postat 06 June 2012 - 12:03 PM
Deci, avem o mulțime de opțiuni:
1. Montăm tunurile așa cum sunt, trăgând în apă. „Mulți (admiratori) văd, puțini pricep”.
2. Idem ca la 1, dar ne chinuim să le completăm cu cascabel. Cum credeți că e mai simplu, cu ceva chit? Cei care nu le vopsesc n-au nicio șansă în această variantă.
3. Deplasăm sabordurile de la parapete în sus și folosim tunurile originale, cu sau fără cascabel. Cei ce au montat deja multe detalii vor avea probleme cu desprinderea acestora din cauza vibrațiilor în timpul decupării parapetelor.
4. Modificăm afeturile existente, să fie mai scunde.
5. Comandăm alte tunuri, de altă dimensiune și cu cascabel. Nu sunt suficiente doar țevi diferite, trebuie și afeturi mai scunde.
@Leo2003: Deși în revistă poza indică că ar trebui să fie și bagheta, nici eu n-am primit-o.