Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#481
Postat 02 March 2011 - 11:29 AM
si cu navomodelistul de serviciu :))! cred ca ar fi o jignire pentru cei mai cu experienta de pe forum sa nu ma inspir de la ei si sa intreb pe altul, cred ca daca pui intrebarile care trebuiesc, capatam raspunsuri sufieciente si de pe forum!
#482
Postat 02 March 2011 - 11:57 AM
O intrebare care ma framanta...la cotele de gabarit...78 - 80 cm lungime, 66 cm inaltime, dar nu se specifica nimic de latime...care ar fi latimea (functie si de catarguri) si care ar fi varianta optima a dimensiunilor pentru o vitrina-cutie de sticla...
As incerca un 85-70-25, sa incerc sa introduc in vitrina si 2-3 spoturi...
Cu respect,
Olimpiu
#483
Postat 02 March 2011 - 12:16 PM
Scuze pentru greseala gramaticala
#484
Postat 02 March 2011 - 01:05 PM
@olimpiu: nu e cazul sa te gandesti la vitrina de prezentare. Corpul navei trebuie ferit de praf si de actiunea razelor solare (UV ne omoara!). De aceea cei mai versati au recomandat rabdare, rabdare, rabdare.... Cand ai toate piesele pt. corp, atunci incepi asamblare-baituire-finisare (toate reperele sa aiba aceeasi nuanta).
Despre cutie, pana creste nava, s-ar putea sa-i ramana mica! Parerea mea!
#485
Postat 02 March 2011 - 01:11 PM
johnreno36, la 2 Mar 2011, 12:16, a spus:
Intreaba si aici ca poate stim raspunsul, nu de alta dar sculele alea se afla si pe forum la sectiunea "Unelte & instrumente" si cine le-a pus poate stie si sa lucreze cu ele si ce avantaje si dezavantaje au.
Bafta!
#486
Postat 02 March 2011 - 01:17 PM
#488
Postat 02 March 2011 - 03:30 PM
johnreno36, la 2 Mar 2011, 14:12, a spus:
In acest topic exista cel putin 4 poze postate de colegii tai de topic in care puntile sunt puse, poze din profil, asa cum ai nevoie si in care se vad liniile puntilor.
Bafta!
#490
Postat 02 March 2011 - 06:35 PM
#491
Postat 02 March 2011 - 06:56 PM
p.s.- báftă (báfte), s. f. – Noroc, succes. Tc. baht (Popescu-Ciocănel 14; DAR; Ronzevalle 48), care a trecut în țiganeste batch (Miklosich, Zig., 172; Wlislocki 72). În rom. pare a fi intrat prin intermediul țiganilor (Graur 124; Graur, Notes, IV, 196; Juilland 157) și consideră o nuanță de vulgaritate; cu toate că este un cuvînt foarte folosit în limbajul comun, apare rareori în literatură. Din tc. provin și ngr. βάχτ, alb. baft, bg., sb. bacht. – Stamati folosește de mai multe ori cuvîntul baftă, cu sensul de „gură, cioc”; nu cunoaștem rațiunea acestei întrebuințări, care nu apare la alt autor și pe care nu o găsim în dicționare.
#492
Postat 02 March 2011 - 07:07 PM
MariusCezar, la 2 Mar 2011, 18:56, a spus:
Ba puntile se unesc la prima coasta si ceea ce voia sa vada era "linia puntilor" vazuta din profil. Aceasta linie a puntilor se vede in cel putin 4 poze postate de colegii de topic. Una chiar cu cateva posturi mai inapoi.
MariusCezar, la 2 Mar 2011, 18:56, a spus:
Daca tot consulti Dex on line, fix randul de mai jos fata de citatul tau se afla:
BÁFTĂ s. v. apreciere, atenție, cinste, cinstire, considerație, noroc, onoare, prețuire, respect, stimă, șansă, trecere, vază.
Asa ca
Bafta!
#493
Postat 02 March 2011 - 08:40 PM
Asa arata dupa numarul 5. Nimic important de semnalat. A... Am pus o traversa acum, dar care trebuia pusa mai tarziu. Imi ramasese material in plus si n-am stiut ce sa fac cu el.
Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 02 March 2011 - 08:41 PM
#494
Postat 02 March 2011 - 08:43 PM
#495
Postat 02 March 2011 - 09:04 PM
johnreno36, la 2 Mar 2011, 20:43, a spus:
Daca esti mai intelept si evoluat decat crios, incetezi primul. Se pare ca mai trebuie vreo 2.000.000 de ani in cazul tau.
#497
Postat 02 March 2011 - 09:12 PM
http://www.cartula.ro/forum/index.php?s=&a...st&p=121415
Nu cred ca in poza din postul asta vezi puntile ridicate.
Cand am scris ca : "Si cam cum ai vrea sa se vada? Mai pe stanga, mai pe dreapta?" Nu era ninci un misto. Eram dispus sa fac poza fix de unde voiai sa vezi motiv pentru care am continuat scriind: "Te sprijinim, nu-ti fa probleme."
Si chiar voiam sa te ajut chiar daca intr-un alt post mai in fata ti-am oferit ajutorul si te-ai facut ca nu vezi.
Cat despre destept, nu ma dau. Chiar sunt! Drept pentru care, cand am inceput eu, asa cum scria si traian, ii ascultam pe aia care mai facusera ceea ce eu n-a facut lucru pe care, sa ma scuzi, dar tu nu-l faci.
Am sa-ti indeplinesc insa dorinta si am sa-i las pe altii sa-ti fie de ajutor. Si vezi ca maine este si modelistul de servici la DeAgostini.
Bafta!
#498
Postat 02 March 2011 - 09:22 PM
johnreno36, la 2 Mar 2011, 20:43, a spus:
Cu ce ai ajutat tu pe cineva aici? in afara de a supara pe ultimul om de pe forum dispus sa va indrume.
Ce mi se parea candva cartula un Gentlemen's club acum e un fel de Irish Pub, doar separeul Mari Corabii.
Crios LUATI aminte pentru ..... nu mai spun, americanii au o vorba No good deed goes unpunished,
Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 02 March 2011 - 09:38 PM
#499
Postat 02 March 2011 - 09:25 PM
#500
Postat 02 March 2011 - 09:47 PM
Leo2003, la 2 Mar 2011, 21:11, a spus:
Doua imagini, cam nereusite ce-i drept, cu gaurile de catarg.
Concluzia o trageti singuri.
Leo (dupa cum vezi eu mai mult tac ,decat scriu si cred ca fac bine asa) vreau sa ma lamuresc putin:
adica acele doua gauri din punti sunt putin decalate orientind catargul spre inapoi? Asta este problema?
Adica am inteles bine?
Daca da,eu zic ca nu-i nici o problema:la navele din epoca(dar si mai tarziu) catargele erau usor inclinate spre spate ,din constructie (la unele nave inclinarea era chiar intre 8 si 10 grade) in scopul de a optimiza "captarea" vantului in panze,de a oferi o mai buna rezistenta la vant si chiar de a imbunatati manevrabilitatea.Daca asta te deranja,atunci sa sti ca nu este de fapt o problema:asa trebuie sa fie.
Daca am inteles eu ceva gresit din intrebarea ta,considera ca n-am spus nimic.