Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#4565
Postat 31 March 2012 - 08:59 PM
De dantuit...am baut saptamana trecuta ca a fost ziua nevestei...week-end-ul asta sunt casnic...poate doar un fotbal...si SIB.
Saula are 0,6 mm...adica la scara 1:60...am inteles ca asta ar cam fi...3,6 cm...mi se pare rezonabila. E din 3 fire de macrame...din 2 nu stiu daca iese.
Aceasta postare a fost editata de TomaGabrielAndrei: 31 March 2012 - 09:05 PM
#4567
Postat 01 April 2012 - 02:58 PM
PS Sforile de tinut capacele ridicate aveau cam un centimetru diametru. Cred ca ar merge cu un fir simplu de macrame.
Aceasta postare a fost editata de Confucius: 01 April 2012 - 03:02 PM
#4568
Postat 01 April 2012 - 03:52 PM
Confucius, la 01 April 2012 - 02:58 PM, a spus:
PS Sforile de tinut capacele ridicate aveau cam un centimetru diametru. Cred ca ar merge cu un fir simplu de macrame.
Or fi vopsite si au uitat in ghid sa spuna asta...grilajele din stelaje in unele poze din ghid sunt natur, in altele baituite...samd
K, maine incerc, am facut doar 2, asa ca mi-e usor...mai ales ca firul de macrame e deja impletit
#4569
Postat 01 April 2012 - 04:49 PM
Confucius, la 01 April 2012 - 02:58 PM, a spus:
Cand s au primit instructiunile de la saborduri scria acolo ca o observatie ca optional pot fi vopsite. Si ca veni vb de instructiuni...rama aia de ne pun sa o montam pentru grilajul mare n am mai montat o odata?
#4571
Postat 02 April 2012 - 01:42 AM
Avand legatura cu velele consider ca nu e off.
#4573
Postat 03 April 2012 - 12:32 AM
si rezultatul la primul ... 0.5mm
si la al doilea ... 1mm
m-am inspirat de aci:
http://www.shipmodel...t=3358&start=15
P.S.
Piesele au fost "imprumutate" de la o imprimanta multifunctionala HP ... care un pic a murit
Aceasta postare a fost editata de staric: 03 April 2012 - 12:37 AM
#4574
Postat 03 April 2012 - 12:50 AM
P.S. Mai da cate un ochi pe mesagerie.
Aceasta postare a fost editata de traian: 03 April 2012 - 12:54 AM
#4576
Postat 04 April 2012 - 01:04 AM
DA! "Ad astra per aspera". Cred că zâmbeai.
Da' să ştii că chiar îmi place.
Am trecut în "jurnalul de bord" dspozitive Claiton modificate(termen SN Galaţi):
- de producere căptuşeală pentru saborduri tunuri în regim tipizat;
- păstrare metodă de aplatizare manuală a sârmei de 0,5 mm. Prin metoda de laminare ies suprafeţele prea netede(luciose);
- îndreptar pentru 4 găuri la balamale obloane saborduri(evitat micţiune bou). Pinii de componente electronice sunt plasaţi la 2,54 mm şi există cablaje matriciale pentru montaje de probă.
Ori io, ori saborduri tipizate.
P.S. Formularea am imitat-o de la Russell Crowe. Permiteţi să raportez: "Am vizionat filmul", "plăcut". Nu ştiam de film(am mari reticenţe la cinematografia actuală - excepţie Russell Crowe care se apropie de "complet" în actorie).
Mă bizui că Z-mare acceptă în topic filme cu vele. Oricum scuze de offtopic.
Aceasta postare a fost editata de NNegoita: 04 April 2012 - 01:14 AM
#4580
Postat 04 April 2012 - 08:13 AM
NNegoita, la 04 April 2012 - 01:04 AM, a spus:
Cred că zâmbeai.........
........ Mă bizui că Z-mare acceptă în topic filme cu vele. Oricum scuze de offtopic.
Nu zambeam de loc. Sunt sigur ca aceeasi metoda era folosita si la vremurile respective, adica ciocanul si nicovala iar fierul forjat nu se poate compara cu cel laminat. Problema e de material, ar iesi mai aproape de adevar din sarma neagra de fier dar e mai greu de lucrat in special la gauri. In plus nu cred ca la valoarea finala a galionului se merita eforturi exagerate pentru ,,tunari'', consider ca ceea ce normal se face e in limitele acceptabile.
Filmul nu e off. are legatura cu galionul, e unul din cele mai bine realizate in materie de viata la bord, navigatie cu vele, amenajari, aspect, activitate, inclusiv scene de lupta - cel putin din cate am vazut eu.
Aceasta postare a fost editata de traian: 04 April 2012 - 09:13 AM