Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#4105
Postat 21 February 2012 - 03:40 PM
@ bubba_000: problema am avut-o si eu. Probabil dintr-un exces de pilire. Am rezolvat problema desfacand braurile si bagand sub ele niste file ramase de la punte ca sa le ridice la nivelul dorit.
il zapacim pe om. Intr-adevar poate fi si de la pilirea insuficienta a coastelor . La mine se pare ca le-am prea pilit si mi s-a micsorat canalul. Asa ca in necunostinta de cauza m-am apucat sa adancesc acel locas.
deci raspunsul final ...foloseste filele ramase de la punte ca sa ajustezi treaba. Oricare ar fi motivul
#4106
Postat 21 February 2012 - 03:42 PM
jack, la 21 February 2012 - 03:40 PM, a spus:
il zapacim pe om. Intr-adevar poate fi si de la pilirea insuficienta a coastelor . La mine se pare ca le-am prea pilit si mi s-a micsorat canalul. Asa ca in necunostinta de cauza m-am apucat sa adancesc acel locas.
deci raspunsul final ...foloseste filele ramase de la punte ca sa ajustezi treaba. Oricare ar fi motivul
Lui i-a ramas canalul prea adanc si cu toata fila groasa ramane sant.
#4107
Postat 21 February 2012 - 04:52 PM
Si cat despre slefuire, nu stiu daca trebuia sa slefuiesc coastele mai mult doar pentru asta. E drept ca nu le-am slefuit foarte mult, dar filele "calca" pe aproape toata suprafata coastelor, ceea ce mi s-a parut suficient.
#4109
Postat 21 February 2012 - 07:03 PM
bubba_000, la 21 February 2012 - 04:52 PM, a spus:
Si cat despre slefuire, nu stiu daca trebuia sa slefuiesc coastele mai mult doar pentru asta. E drept ca nu le-am slefuit foarte mult, dar filele "calca" pe aproape toata suprafata coastelor, ceea ce mi s-a parut suficient.
Nu trebuie sa slefuiesti cantul coastelor excesiv! Doar atat cat sa calce pe toata suparata acestuia filele de bordaj! Insa daca ai slefuit prea putin atunci pe langa faptul ca fila centrala este aproape ingropata nici filele de bordaj nu vor calca cum trebuie pe coaste!
Ideea este ca orcum acele canale pentru fila centrala nu sunt aliniate cum trebuie ( defect de proiectare) !
Daca ai fixa fila centrala in acele canale ca atare atunci linia navei vazuta de sus va fi foarte stramba ( adica cu o adincitura undeva in zona centrala a navei)!
#4110
Postat 21 February 2012 - 07:04 PM
Informativ, eu am șlefuit coastele într-o veselie, doar în 2-3 locuri am „umplut” cu file de punte.
#4113
Postat 22 February 2012 - 12:01 AM
am pilit asa de mult incat a trebuit sa mai vin cu fila de bordaj pt. a aduce la nive in unele zone:
dupa care am pilit si am chituit si a iesit cam asa:
Si am facut si multe alte greseli de care rad cu pofta si le-am dres cum ma dus pe mine capul..... si am tinut cont si sfaturile celor experimentari.
#4117
Postat 22 February 2012 - 03:37 PM
doru2, la 22 February 2012 - 03:16 PM, a spus:
Daca ii m-ai adaugi un dinte in portiunea de adaus, crezi ca strica?
Se poate rezolva si asta. Chiar mi-ai dat o idee buna Doar ca pe partea deschisa nu incape decat daca "musc" un pic din el. Sa vad cum o rezolv si pe asta
Aceasta postare a fost editata de titishor: 22 February 2012 - 03:39 PM
#4119
Postat 22 February 2012 - 05:25 PM
Acum lucrez la cabestan, la multi am vazut si vreau sa va intreb, cum ati facut acest "dop"(nu stiu cum se numeste) ?
In curand poze cu SIB-ul meu dupa ce voi termina cu cabestanul.
#4120
Postat 22 February 2012 - 06:01 PM
bullseye, la 22 February 2012 - 05:25 PM, a spus:
Acum lucrez la cabestan, la multi am vazut si vreau sa va intreb, cum ati facut acest "dop"(nu stiu cum se numeste) ?
In curand poze cu SIB-ul meu dupa ce voi termina cu cabestanul.
"Dopul" este al meu si l-am facut dintr-o bucata de placaj de 5 mm. Cu traforajul am taiat fain frumos, l-am slefuit si gaurit pana l-am adus la forma pe care o vezi.
#4121
Postat 22 February 2012 - 07:46 PM
La montarea suportului catargului trinchet (B) de 55 mm si la suportul catargului mare ( C) de 62 mm, poza este exact pe dos din revista DeA adica poza 56 e. Daca va uitati atent suportul B este mai mare decat C, asezat in pozitia lui.
Intrebare de baraj : Cum este corect pana la urma ???
Aceasta postare a fost editata de titishor: 22 February 2012 - 07:47 PM
#4123
Postat 23 February 2012 - 12:32 AM
Cred că textul din revistă a fost tradus cu Google translate că e tare aiurit.
Ce am înțeles eu:
- la fiecare catarg este câte un „suport” (alea cu găuri și știft de alamă), la trinchet și catargul mare câte unul de 55 mm (total 2 buc), plasate în spatele catargelor, iar la catargul artimon unul de 20 mm, plasat în fața sa.
- la trinchet și catargul mare sunt câte două „suporturi de cavilieră” (alea fără găuri și știfturi), plasate în fața lor, la trinchet de câte 60 mm, iar la catargul mare de câte 62 mm (total 4 buc).
#4124
Postat 23 February 2012 - 08:03 AM
Mai mult de atat am prestat una din cele doua piese cu stift si gauri si stupoare se potriveste la catargul mare ca nuca-n perete !
Adica iese deasupra puntii coverta foarte putin iar gaurile respective nu isi mai au sensul pentru ca sunt aproape mascate de piesa de la baza catargului !
La catargul trinchet iar arata ca naiba cu piesa B trecand prin gratar , insa de bine de rau piesa iese deaspra acestuia ceva mai mult
Cred ca totusi piesa B pentru catargul mare are mai degraba 60mm , iar piesa B pentru catargul trinchet 55 mm!
Era sa uit , nici unde in instructiunile Dea nu se face referire la cavilierele ce vin montate pe piesele C, dimensiuni forma .....am vazut ca leo le-a prestat deja...
Una peste alta nu le voi monta inca, mai astept putin sa vedem ce parere au colegii nostri cu mai multa experienta Traian, Crios , Leo.....
Poate ne ajuta ei cu un sfat!