Aceasta postare a fost editata de titishor: 03 February 2012 - 05:38 PM
Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#3945
Postat 03 February 2012 - 07:07 PM
#3947
Postat 03 February 2012 - 08:22 PM
Ps. Recunosc ca e primul meu contact cu ceea ce inseamna operatiuni navale...
#3948
Postat 03 February 2012 - 11:12 PM
jack, la 03 February 2012 - 08:22 PM, a spus:
Jack, nu te gandi la cine stie ce complicatii tehnice, la vremea aia. E vorba de blocare simpla dar solida pe un sens de rotatie sau altul. Cei doi clicheti (mai curand saboti) nu au arcuri, se pot roti liber, se folosesc independent si fiecare poate fi impins in pozitie de blocare spre cabestan sau tras deoparte in functie de directia de tractiune a lantului. Operatiunea o putea face un marinar cu piciorul. Ceva vreme mai inainte nici nu se foloseau sabotii, erau date gauri in baza si in ele se bagau pene ca sa blocheze rotatia. Cam asta cred ca e toata povestea.
Aceasta postare a fost editata de yycons: 03 February 2012 - 11:47 PM
#3951
Postat 04 February 2012 - 01:33 PM
-A reusit cineva sa vopseasca (acopere) micile spatii ramase intre filele de furnir de pe coca navei? Cum anume?
-As vrea sa obtin o culoare mai inchisa a celor doua scanduri de pe laterala cocii (copastii) dar nu chiar negru. Am facut probe cu niste tus de stampila pe cateva bucatele dar iese prea inchis. Poate mai trebuie diluat un pic.
#3952
Postat 04 February 2012 - 05:24 PM
doru2, la 03 February 2012 - 03:43 PM, a spus:
Se vede pompa vopsita, spune-mi cu ce ai incercat pt ca stiu ca este facuta dintr-un material destul de pretentios la acoperiri cu vopsea
Spor
dorule, eu am acoperit-o cu jumatati de file de punte (jumatai taiate in lung) a iesit ca o popmpa facuta din scabdura cu inelele acelea care deja le are!! incerca asa si a sa iasa bine!
#3953
Postat 04 February 2012 - 05:31 PM
#3954
Postat 04 February 2012 - 05:40 PM
#3956
Postat 04 February 2012 - 09:22 PM