Aceasta postare a fost editata de bobby: 28 June 2011 - 09:04 PM
Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#1907
Postat 28 June 2011 - 09:16 PM
bobby, la 28 June 2011 - 09:04 PM, a spus:
merge si balsa. e relativ usor de lucrat cu ea.
un link cu constructia unui galion in cca 100 de foto: http://www.boatmodel...tid,30/lang,en/
pe coloana din stanga, la modelling techniques, gasiti multe chestii folositoare: filare, turnare tunuri, etc
sper sa va foloseasca
#1914
Postat 29 June 2011 - 09:24 AM
#1915
Postat 29 June 2011 - 10:29 AM
#1917
Postat 29 June 2011 - 10:32 AM
sau pun 2 ornamente, unu sub tunuri si unu mai jos de fila centrala si de acolo linia de plutire
Aceasta postare a fost editata de bobby: 29 June 2011 - 10:33 AM
#1919
Postat 29 June 2011 - 10:39 AM
l.e. am pus deja sub fila centrala si o sa mai pun si deasupra ei , o sa revin cu poze
Aceasta postare a fost editata de bobby: 29 June 2011 - 10:51 AM
#1920
Postat 29 June 2011 - 11:36 AM
Multumesc anticipat
#1921
Postat 29 June 2011 - 11:53 AM
@ vad ca sunt interesati in improvizarea unor scule pentru prelucrat prin aschiere. Cautati la rubrica cu scule si o sa gasiti ceva idei la topicul ,,strung self made'' si eventual va pot sta la dispozitie cu alte informatii dar ca sa nu facem varza aici, postati acolo.
@ in general tevile tunurilor sunt negre sau patina de negru pe cele din bronz. Pentru argintare se poate folosi solutie de fixativ foto uzata (daca s-o mai gasi asa ceva). Piesa metalica degresata bine se introduce in solutie usor calduta si se lasa cateva ore. Stratul de argint depus e functie de timpul lasat si e alb mat usor grunjos. Se poate lustrui usor cu o carpa moale fara apasare. Nu e o solutie realistica ci doar de efect si nu consider sa aiba valoare decat daca piesele sunt efectiv lucrate din argint.
@ tunurile se pot turna din aliaj de cositor sau din plumb in matrita facuta dupa modelul dat de kit, din ipsos pentru cei mai putin dotati sau silicon pentru fericiti
@ curentul de sub linia de jos a tunurilor e un brau si fiind situat in zona de maxima latime a corpului poate fi considerat ca brau de acostare. Linia de plutire e ceva mai jos si e paralela cu planul orizuntal nu curba dupa brau. Dat fiind tendintele vremii se poate vopsi cu alb opera vie insa ideal ar fi o prealabila chituire a portiunii vopsite pentru a avea o suprafata lucioasa sub care sa nu se cunoasca cusaturile filelor
Aceasta postare a fost editata de cartula: 30 June 2011 - 03:56 PM
#1924
Postat 29 June 2011 - 12:29 PM

Nu mai spun de scari, ti-ai rupe gleznele de-ai cobori pe ele!! Sa traim, sa modelim

Aceasta postare a fost editata de SorinR: 29 June 2011 - 01:05 PM