Forum Machete,Modelism,Hobby: Sfantul Ioan Botezatorul - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 355 Pagini +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid

#1056 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 13 April 2011 - 08:49 AM

Salut. Gata si numarul 11. Incet, dar sigur prinde forma.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: moto_0125.jpg
  • Imagine atasata: moto_0124.jpg
  • Imagine atasata: moto_0126.jpg


#1057 Useril este offline   Leo2003 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1799
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce nu tine de aviatie ca doar in aviatie lucrez.

Postat 13 April 2011 - 05:54 PM

Asa SIB-ul meu dupa nr.11.

Imagine atasata: DSCF0344.JPG

Mici consideratii:
- Asa cum scrie si in ghid, am montat coasta 22 paralela cu cea anterioara. Cum cea anterioara am montat-o la 90 de grade in plan vertical tot asiderea a fost montata si asta, asa cum zicea si Crios.
- Unii dintre noi ar putea sa aiba probleme cu scarile. Fantele nu sunt la fel in piesele in care se monteaza treptele.

Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 13 April 2011 - 06:51 PM


#1058 Useril este offline   SERGHEY 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 28-February 11
  • Location:IASI
  • Interests:Drumetiile montane (peste 2.000m) si lucrurile cu dichis

Postat 14 April 2011 - 09:06 AM

la mine au ajuns scarile una rupta, dimensiuni diferite una mai subtire alta mai groasa, cavaletul stramb uuuh aiurea numar, insa toate au solutii :diablo:

#1059 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 14 April 2011 - 11:29 AM

Salut. Leo2003 ai lipit coastele 17 si 22 vertical. Acum daca faci o proba la asezarea celor doua bucati de punte, oare nu va trebui sa tragi cam mult de coaste? daca le-as fi lipit la 90 pe verticala imi arunca puntea mai in spate sau fortam coastele ca sa asez puntea pe pozitia ei. La mine asa e treaba, numa sa nu fi gresit eu pe undeva.

#1060 Useril este offline   SorinR 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 340
  • Inregistrat: 29-January 11
  • Location:Bacau

Postat 14 April 2011 - 01:15 PM

Vezi postareajohnreno36, la 13 Apr 2011, 09:49, a spus:

Salut. Gata si numarul 11. Incet, dar sigur prinde forma.


johnreno, ai grifa ca ai pus gresit inelul pe puntea teuga, acolo in jurul orificiului pentru catarg, va veni o piesa patrata, inelele sunt pentru puntile de dedesupt
uite la imaginea atasata de mine si piesa, nu e un detaliu dar oricum se vede si asa!!Imagine atasata: 863b0d27a3ed.jpg

Aceasta postare a fost editata de SorinR: 14 April 2011 - 01:16 PM


#1061 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 14 April 2011 - 02:06 PM

Salut si multam de ajutor SorinR. Ideea e ca acum sigur se va rupe daca-l desfac. Piesa aia patrata de care spui, pot sa-i largesc gaura si sa o pun pe inelul catargului??

#1062 Useril este offline   SorinR 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 340
  • Inregistrat: 29-January 11
  • Location:Bacau

Postat 14 April 2011 - 03:04 PM

Vezi postareajohnreno36, la 14 Apr 2011, 15:06, a spus:

Salut si multam de ajutor SorinR. Ideea e ca acum sigur se va rupe daca-l desfac. Piesa aia patrata de care spui, pot sa-i largesc gaura si sa o pun pe inelul catargului??


In principiu cred ca se poate orice, cu rabdare, daruire si dibacie!! Numai ca ti-ai cam complicat constructia navei, eu credeam ca poate poti dezlipi inelul! De inel ai sa ai nevoie musai si pe interior, daca lasi nava deschisa!!
Succes si sa ai inspiratia necesara pentru a rezolva "buba"!!

#1063 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 14 April 2011 - 03:54 PM

Atunci nu e nici o problema, eu am hotarit ca o voi face inchisa pe ambele parti. multam

#1064 Useril este offline   Leo2003 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1799
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce nu tine de aviatie ca doar in aviatie lucrez.

Postat 14 April 2011 - 05:11 PM

Vezi postareajohnreno36, la 14 Apr 2011, 12:29, a spus:

La mine asa e treaba, numa sa nu fi gresit eu pe undeva.

Am verificat chiar acum, dar, nici eu nu stiu ce sa zic. La mine treaba sta cam asa:
Semipuntea babord se aseaza ok. Semipuntea tribord este cam la 1mm spre prova, aruncata de coasta 22 care la mine e nitel deformata. Acest milimrtru il corectez usor la montaj. Oricum trebuie sa astept si restul coastelor si sa le montez cum cad mai bine cu puntea principala. Cand ma voi convige ca puntea cade ok atunci o voi fila.

Vezi postareajohnreno36, la 14 Apr 2011, 16:54, a spus:

Atunci nu e nici o problema, eu am hotarit ca o voi face inchisa pe ambele parti. multam

Si cum pui tunurile, asa intregi, nu tevi (taiate) cu suporturi, bla, bla..., montate ulterior prin saborduri, ai aflat?

#1065 Useril este offline   valeriu2011 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-February 11

Postat 14 April 2011 - 05:15 PM

Salut,o varianta de asamblare de la ''rasarit'',incepand cu puntea de mijloc catre exterior.

Imagine atasata: 5a1c00c0cb8c.jpg

Imagine atasata: b1fd3806820c.jpg

Imagine atasata: a90eea3186ff.jpg

Imagine atasata: 3cc068020b34.jpg

Imagine atasata: 65982260757a.jpg

Imagine atasata: c96734b1c537.jpg

o metoda de a face cepuri din varfuri de scobitori

Imagine atasata: 38f47b389ad3.jpg

autorul de la care am preluat pozele spune ca este mai eficient montarea puntilor din interior catre exterior ,centrarea coastelor cu ajutorul puntii si cu elastice..

#1066 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 14 April 2011 - 05:26 PM

Intai voi pune la interior ce trebuie pus si dupa inchid si partea dreapta. Deocamdata icerc sa descopar unde vin scaritele astea, parca una venea sub puntea inferioara sau gresesc. M-am tot uitat pe dvd-ul ala de la ei dar nu am vazut. Imi spune cineva. Multam fain

#1067 Useril este offline   Leo2003 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1799
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce nu tine de aviatie ca doar in aviatie lucrez.

Postat 14 April 2011 - 05:42 PM

Vezi postareajohnreno36, la 14 Apr 2011, 18:26, a spus:

Intai voi pune la interior ce trebuie pus si dupa inchid si partea dreapta. Deocamdata icerc sa descopar unde vin scaritele astea, parca una venea sub puntea inferioara sau gresesc. M-am tot uitat pe dvd-ul ala de la ei dar nu am vazut. Imi spune cineva. Multam fain

Hmm... Si daca pui tunurile, avand in vedere ca tevile ies in afara, cum slefuiesti bordajul?
O scarita se pune intre puntea principala (cea de jos) si cala. Se vede in poza pusa de mine. Cealalta o pastrezi pentru vremuri mai bune. :diablo:

Aceasta postare a fost editata de Leo2003: 14 April 2011 - 05:50 PM


#1068 Useril este offline   SorinR 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 340
  • Inregistrat: 29-January 11
  • Location:Bacau

Postat 14 April 2011 - 07:51 PM

La asta ma gandeam si eu, sa incep cu mijlocul si unghiul coastelor de la prora si pupa sa fie dat de pozitia puntilor, observ din spusele voastre ca daca le asez la 90 de grade s-ar putea sa ramana spatiu intre punti. Rog pe cei mai experimentati sa-si de si dumnealor cu parerea!!

#1069 Useril este offline   olimpiu 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 08-February 11

Postat 14 April 2011 - 08:06 PM

Buna seara.

Leo2003 - si eu ma gandesc la inchiderea completa a galionului...si iata ce varianta aleg - stil macheta in sticla.
La numarul 21, o sa-l iau de 2 ori...adica 4 tunuri.Problema e la prova si la pupa - asamblez afeturile si le pun pe pozitie, fara tunuri pe ele. Asamblez galionul fara partea centrala a puntii superioare, unde sunt majoritatea tunurilor, sau o fixez provizoriu cu 4 puncte de lipici. Dupa ce am terminat de slefuit coca, tunurile de la prova si pupa le bag cu ajutorul unor sarme lipite de gurile tunurilor care ies prin bocaporti, dupa introducere le lipesc pe pozitie - lipitul astfel e o operatie mai dificila...
Cam atat.
Astept parerile si sugestiile dumneavoastra...

Cu respect,
Olimpiu

#1070 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 14 April 2011 - 11:40 PM

Multam fain Leo, mi-ai dat da gindit, iar eu m-am grabit. Acum am luat o hotarire definitiva, ramine deschisa pe o parte. Asa daca mai uita omul ceva nu e problema, are pe unde umbla. Multam inca o data Leo si spor la toti.

Cit despre scarita, vazusem pe undeva ca acolo vine, dar nu mai eram sigur si am cautat si in reviste si pe dvd si nu am gasit. Probabil am vazut tot pe aici la vreun coleg. Multam si pentru asta

#1071 Useril este offline   AlexC 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 15-April 11

Postat 15 April 2011 - 02:44 AM

Salut! am si eu o intrebare am tot citit si poate mi-a scapat mie dar as vrea sa stiu piesele de consolidare oferite in numarul 11 pentru partea din spate a machetei, nu ar trebui o pereche folosite si pentru prima legatura, nu doar la partea din spate? Multumesc si imi cer scuze daca nu am un vocabular tehnic. :diablo:

Aceasta postare a fost editata de AlexC: 15 April 2011 - 03:14 AM


#1072 Useril este offline   Leo2003 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1799
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Tot ce nu tine de aviatie ca doar in aviatie lucrez.

Postat 15 April 2011 - 06:12 AM

Vezi postareaAlexC, la 15 Apr 2011, 03:44, a spus:

Salut! am si eu o intrebare am tot citit si poate mi-a scapat mie dar as vrea sa stiu piesele de consolidare oferite in numarul 11 pentru partea din spate a machetei, nu ar trebui o pereche folosite si pentru prima legatura, nu doar la partea din spate? Multumesc si imi cer scuze daca nu am un vocabular tehnic. :diablo:

Pentru prima legatura, chila-etrava, DeA nu ne-a dat intaritoare ca au nimerit o asamblare mai fixa si nu au considerat necesar. Cu toate acestea multi dintre noi au pus si acolo intaritoare. Citeste topicul de la inceput si ai sa vezi.

#1073 Useril este offline   MariusCezar 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 16-February 11

Postat 15 April 2011 - 04:25 PM

eu cred ca dea are spioni aici si tine cont de parerile si plangerile noastre.asta e un lucru cat se poate de bun.daca reusesc sa distribuie pana la sfarsit,profesionist,galionul,cred ca va creea o traditie de unde toata lumea va avea de castigat.

#1074 Useril este offline   traian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1218
  • Inregistrat: 01-May 08
  • Location:Orsova
  • Interests:Nave-navigatie clasica

Postat 15 April 2011 - 06:34 PM

Vezi postareaolimpiu, la 14 Apr 2011, 21:06, a spus:

Leo2003 - si eu ma gandesc la inchiderea completa a galionului...si iata ce varianta aleg - ...........


Se insista pe problema care nu e chiar o problema. Gura bocaportului de pe coverta ofera spatiu lejer pentru introducerea tunurilor iar ghidarea lor pe locurile destinate se poate face tot lejer prin sabordurile de la pupa zona unde dealtfel pozitionarea pare mai dificila. O idee ar fi ca sa se marcheze exact pozitia fiecarui sabord de pe puntea principala pe marginea puntii. La distanta de 1,5 cm de marginea puntii si strict pe axa fiecarui sabord se da cate o gaura cu burghiu de 2,5 mm. Asta doar la puntea principala. Dupa aceasta se poate inchide linistit bordajul si se poate continua constructia. Nu se fixeaza definitiv gratarele bocaportului de pe coverta. La fiecare tun de pe prima linie de tunuri, in ,,talpa'' afetului la 1,2 cm de marginea din fata se da exact pe axa o gaura cu burghiu de 2,5 mm. In aceasta gaura se fixeaza cu adeziv un capat de scobitoare de lungime care sa treaca cu cativa mm. de baza rotilor. Tunurile se ansambleaza in totalitate. La montare, prin gurile sabordurilor se pune cate o picatura de aracet in gaura din punte iar apoi cu ajutorul unor scule confectionate dupa ingeniozitate din capete de sarma se trage tunul prin sabordurile de la pupa si prin cel destinat pana cand ajunge la pozitie si se implanta capatul scobitorii in gaura, Se ajusteaza pozitia tevii in raport cu sabordul si se lasa sa se usuce aracetul. Tunurile de la pupa se monteaza ultimele. In zona bocaportului si la prova e mai simplu doar cu o penseta curbata mai lunga. Mai simplu de atat nu stiu, alte modalitati mai sunt.

#1075 Useril este offline   johnreno36 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 542
  • Inregistrat: 27-February 11
  • Location:Bucuresti si Breaza

Postat 15 April 2011 - 06:55 PM

Multumim Traian

Arata acest topic


  • 355 Pagini +
  • « Prima
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi