Am inceput acest topic penteru ca in afara de R2 ( si R1 care are cocarda pe capacul frontal de acces la transmisie ) nu am gasit poze care sa ateste orice fel de cocarde sau insemne care ar putea fi folosite pentru identificarea aeriana de catre fortele proprii sau aliate in perioada razboiului ( nici macar R35 cu tun sovietic de 45 din gara cehoslovaca nu are astfel de insemne ).
Referitor la tancuri banuiesc ca singurele pozitii pentru astfel de insemne ar fi " tavanul " ( nu stiu cum sa ii zic altfel ) turelei sau zonele de deasupra motoarelor ( capotajul motorului sau ca in cazul lui R2 numai trapele de acces la motor )
La semisenilate ( 250, 251, famo, etc ) singura alternativa ar fi capotajul motorului sau trapele de acces ale acestuia
Sunt curios in cazul camioanelor ( ce alimentau linia I ) sau altor vehicule ce prezentau zone si mai mici pentru a putea aplica astfel de insemne cum se proceda!
Rog pe toti care au informatii cu privire la " acest fel de inmatriculare " sa posteze aici, daca se poate chiar si cu exemplificari.
Multumesc si spor la modelit AlexO.
