Forum Machete,Modelism,Hobby: Ford model T scout car - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ford model T scout car scara 1:35

#1 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 17 January 2011 - 09:59 PM

Kitul este un RPM cu destule lipsuri pe care nu m-am chinuit in mod deosebit sa le adaug din lipsa de chef si in mod deosebit din lipsa de documentatie (si de chef).
Imi propusesem sa termin masina in opt ore si jumate de lucru efectiv. Am deja opt ore si mai am de lucru asa ca deja am pierdut pariul cu mine drept pentru care va trebui sa-mi dau o bere.
Si o retrospectiva a lucrari de la inceput pana la momentul actual:

Imagine atasata: ford1.jpgImagine atasata: ford2.jpg
Imagine atasata: ford3.jpgImagine atasata: ford4.jpg
Imagine atasata: ford5.jpgImagine atasata: ford6.jpg
Imagine atasata: ford7.jpgImagine atasata: ford8.jpg
Imagine atasata: ford9.jpgImagine atasata: ford10.jpg
Imagine atasata: ford11.jpgImagine atasata: ford12.jpg
Imagine atasata: ford13.jpgImagine atasata: ford14.jpg
Imagine atasata: ford15.jpgImagine atasata: ford16.jpg
Imagine atasata: ford17.jpgImagine atasata: ford18.jpg

Producatorul nu furnizeaza "sticlele" nici pentru faruri, nici pentru felinare drept pentru care va trebui sa le confectionez. :-P

Bafta!

#2 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 17 January 2011 - 11:15 PM

Intreresant subiectul tau Crios

Daca-mi permiti cateva sugestii:
- As schimba putin culoarea butoiului (pentru contrast), obligatoriu l-as ancora, altfel, pare putin plauzibil ca la deplasarea masinii sa ramana la locul lui; as proceda la fel cu culorile celor patru bidoane de pe scara stanga (apa ?), continuand cu corectarea acelei Vikers Mk 1 - ce apare in kit este o replica mai mult decat puerila a ceea ce ar trebui sa se vada, eventual as monta si instalatia de racire, care-i simplu de reprezentat.

In alta ordine de idei, dar daca tot m-am apucat sa dau sfaturi... :-P
-Nu te-ai gandit sa inlocuiesti aripile (extrem de simple in forme) cu unele bricolate din tabla ? S-ar fi apropiat si mai mult de "realitate", conferind machetei o alura si mai naturala.

Timpul afectat montarii unui kit, niciodata nu va corespunde cu dorinta noastra de al da gata intr-un interval bine stabilit. O spun din experienta proprie, desi nu s-ar zice.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 17 January 2011 - 11:22 PM


#3 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 18 January 2011 - 12:23 AM

Cristi, salut cu entuziasm nelimitat aparitia ta pe taramul blindatelor, fie ele chiar si cu roti.
Tin sa te anunt, chiar de la inceput, ca ai cam incurcat-o. M-am gandit cu ceva timp in urma, vreo 5-6 minute,
sa ma fac critic si comentator de modelism. Adica, sa ma apuc si eu de modelismul oral in scris.
Asa ca sa purcedem, cum bine zic cunoscatorii intr-ale limbii.

- ma gandeam ca vei incepe printr-o extrem de detaliata prezentare a modelului, istoric - chiar si o ampla
biografie a lui Ford, date tehnice, cateva zeci de desene, mult, foarte mult text - intins pe vreo 10-15 postari,
forografii de epoca ale soferilor si chiar ale mitraliorilor, un foarte amplu walk-around cu accente pe partile
invizibile dar atat de importante, toate insotite de o si mai ampla bibliografie, pe ani si autori - obligatoriu
in ordine alfabetica. La acest capitol, prin urmare, un mare minus.

- lucrarea trebuia sa dureze cel putin 6-8 luni - eu chiar ma gandeam la un an si juma'. Cu reveniri periodice,
la intervale de timp alese absolut aleatoriu. Alt minus si mai mare !

- detaliere foarte ampla. Nu vad nimic din motor, bujii, fise, capace, suruburi si alte maruntisuri - chiar daca
la final ii puneai capota. Nu stii ca se poarta ? Nu vad detaliere si supradetaliere cu aftermarket-uri din rasina
si PE-uri a sasiului, suspensiilor, puntilor si transmisiei. Mai ales a transmisiei, un element atat de important
in economia vehiculului. Tot minus, fara niciun dubiu.

- vopsirea - nu ai explicat si tu multele procedee folosite, cum ai tinut aerograful, cum ai diluat vopseaua,
cum ai aplicat lacul si cum ai tras dungile. De asemenea nicio lamurire asupra metodelor de "vremuire", atat
de subtile, elegante si pline de substanta. Si, mai ales, nu ai aratat locurile - atat de tainice, unde ai folosit
pensula. Vine la rand un alt minus.

- decals-urile sunt puse total aiurea si nu ai respectat, pe cat vad, ordinea de aplicare a mai mult decat folositoarelor
lichide.

- puzderie de stropi pe geamuri - adica ar fi ele prafuite ? Sau ... ti-a sarit vopseaua din aerograf. Indiferent ce
cauza alegi, minusul este acelasi.

- dar, cea mai mare greseala si lipsa de raspundere este ca ... ai terminat modelul. Vad ca nu esti deloc in ton
si trend cu tendinturile actuale. Ma pregateam si eu sa zic ca : ma asez in primul rand, cu caietelul deschis si
pixul ascutit ca sa iau notite. Cand colo ... ce sa vezi ??!! Vii si pui poze cu el gata. Gata si cu statul meu in primul
rand. Minusurile de pana acum au fost mici-mititele fata de ce-ai primit acum.


Lasand la oparte gluma, daca tie-ti place, atunci este foarte bine. Si mie-mi place. Ceea ce-ai facut, asa cum ai
facut, imi aduce aminte de vorbe ( de duh ) intelepte, rostite de unii ... am uitat cum sa le zic - cica ar fi bine,
cateodata, sa montezi un kit din cutie, asa cum este, doar spre distractie si relaxare dupa - sau inainte, de o
lucrare mai mare, mai complicata, mai interesanta. Sau ca sa faci o pauza.
Iar ca sa te comentez ar insemna sa fac acelasi model si sa-ti arat cam cum as vedea eu finalul ... Ceea ce,
sincer sa fiu, nu ma prea pasioneaza.
Ca sa inchei, Cristi ... esti total anacronic cu peisajul.
Experienta, ca si pofta, vine mancand. Deci, poate ca mai recidivezi. Da' ... ceva mai incolo ! Mai lasa si pe altii.

Bafta si ... hai sa ne amuzam tare.

#4 Useril este offline   orogos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 198
  • Inregistrat: 20-May 08
  • Location:Brasov

Postat 18 January 2011 - 10:10 AM

Felicitari pentru ineditul subiect ales, o pata de `culoare` intre mai celebrele panzere germane. Daca imi permiti citeva sugestii pentru imbunatatirea modelelor ulterioare care sper sa fie luate ca niste critici constructive :-P

Ceea ce mi-a sarit repede in ochi este abundenta de lipici folosit care undeva la poza 6 de sus in jos este extrem de vizibil in partea stg a capotei motorului dar si pe sasiu. Aceeasi problema o vad si in jurul coloanei de directie. Incearca sa folosesti alte metode de aplicare a adezivului, daca o sa cauti aici pe forum vezi ca s-a mai vorbit despre aceast subiect.

Mai insista pe tehnica chituirii deoarece imbinarea celor doua parti stg si dr a sasiului este foarte vizibila si dupa vopsire. In plus de asta foloseste o hirtie abraziva de granulatie mai mica pentru slefuirea chituirii facute deoarce in multe locuri unde ai slefuit a avut de suferit si plasticul.Inceraca sa slefuiesti la ud si cu granulatii din ce in ce mai fine.

Si nu in ultimul rind personal NU imi dau sincer seama cu ce ai dat primul strat de vopsea adica verdele inclin sa cred cu aerograful. Pe viitor exerseaza un pic tehnica vopsirii pe un model dedicat acestui lucru deoarece sint multe zone care nu au fost vopsite,zone care au ramas gri si o sa mentionez doar citeva: in spatele cutiilor de pe aripa stinga, anumite laturi ale puntii fata, in spatele scaunului soferului, etc. Acele zone au ramas vizibile si dupa tehnicile sa zicem de imbatrinire.Aerograful este mai dificil de folosit daca nu ai multa experienta cu el, si nu este suficient sa vopsesti perpendicular pe model dar asta vine cu exercitiul asa ca nu te desuraja. Ar mai fi multe de spus dar personal ma opresc aici .

Spor la modelit !

Si succes la urmatoarele modele.

Aceasta postare a fost editata de orogos: 18 January 2011 - 10:16 AM


#5 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 18 January 2011 - 04:22 PM

Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii.
De unele cu siguranta voi tine cont (Buna aia cu butoiul, Adi. Trebuie sa ma gandesc la ea), de altele cu siguranta nu.
Dragos, mi-ar fi placut sa cred semnul acela zambaret pe care l-ai folosit, dar amandoi stim bine ca m-ai mai pacalit o data.
Nu tin cont insa de asta si-ti raspund ca si cum ai fi fost bine intentionat.
Ceea ce scri tu ca este lipici in exces (la poza 6 nu exista nici un sasiu) este o diferenta de luciu datorate intradevar lipirii doar ca tubul de lipici de pe masa a folosit unei alte lipiri nu celei specificate de tine. Te las sa ghicesti ce am folosit la lipirea in zona specificata de tine (element ajutator - nu incarca dar face ca stirenul sa luceasca daca atingi cu el si se evapora relativ repede).
Chituirea celor doua elemente care compun partea din spate a caroseriei (sasiul este cel de dedesupt sau mai exact cadrul rigid de rezistenţă care se montează pe osiile unui vehicul cu tracţiune mecanică si care susţine caroseria) a fost o operatie necesara cat de cat doar pentru partea din fata drept pentru care nici slefuirii nu i-am dat mare importanta. De altfel este singura zona unde am folosit smirghel. Asa cum deja se vede, zona de inbinare din spate este deja acoperita in totalitate. Partea din fata ar trebui s-o vezi in poza a 4-a de jos in sus. Am mari indoieli ca vezi inbinarea acolo. Nici n-ai avea cum pentru ca este sub "noroi" intarit.
Vopsirea - ai dreptate Dragos, aerograful poate fi dificil de folosit drep pentru care mi-am mai facut nitel antrenament pe acest kit si pana acum n-am folosit altceva decat aerograful. Spalarile nici macar nu urmeaza. Alte efecte voi folosi in continuare, dar asta este alta discutie care va fi legata de pozele urmatoare.
Pana la urma, vopsirea nici macar n-a fost o ghicitoare asa cum primul strat nici macar n-a fost verde ci "otel" (se vede lucind in doua dintre poze). Asta este "griul" pe care-l vezi. In spatele cutiilor este suficienta vopsea. Mai multa nu trebuie (si aici vei avea ocazia sa vezi de ce).
Te-a pacalit Sandu cand a scris ca este terminata si te-ai luat dupa ce a scris el si nu dupa putinele cuvinte pe care le-a scris eu. :-P Multumesc Adi, Sandu si Dragos si pentru faptul ca v-ati facut timp sa va aplecati asupra subiectului meu si sper sa va trezeasca interesul si in continuare.

Bafta!

#6 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 20 January 2011 - 03:06 PM

Multumesc Adi, Sandu si Dragos si pentru faptul ca v-ati facut timp sa va aplecati asupra subiectului meu si sper sa va trezeasca interesul si in continuare.

Pentru prea putin Cristi, asa ca ne mai ... aplecam un pic.

Cristi, salut cu entuziasm nelimitat aparitia ta pe taramul blindatelor, fie ele chiar si cu roti.
Tin sa te anunt, chiar de la inceput, ca ai cam incurcat-o. M-am gandit cu ceva timp in urma, vreo 5-6 minute,
sa ma fac critic si comentator de modelism. Adica, sa ma apuc si eu de modelismul oral in scris.
Asa ca sa purcedem, cum bine zic cunoscatorii intr-ale limbii.

- ma gandeam ca vei incepe printr-o extrem de detaliata prezentare a modelului, istoric - chiar si o ampla
biografie a lui Ford, date tehnice, cateva zeci de desene, mult, foarte mult text - intins pe vreo 10-15 postari,
forografii de epoca ale soferilor si chiar ale mitraliorilor, un foarte amplu walk-around cu accente pe partile
invizibile dar atat de importante, toate insotite de o si mai ampla bibliografie, pe ani si autori - obligatoriu
in ordine alfabetica. La acest capitol, prin urmare, un mare minus.

- lucrarea trebuia sa dureze cel putin 6-8 luni - eu chiar ma gandeam la un an si juma'. Cu reveniri periodice,
la intervale de timp alese absolut aleatoriu. Alt minus si mai mare !

- detaliere foarte ampla. Nu vad nimic din motor, bujii, fise, capace, suruburi si alte maruntisuri - chiar daca
la final ii puneai capota. Nu stii ca se poarta ? Nu vad detaliere si supradetaliere cu aftermarket-uri din rasina
si PE-uri a sasiului, suspensiilor, puntilor si transmisiei. Mai ales a transmisiei, un element atat de important
in economia vehiculului. Tot minus, fara niciun dubiu.

- vopsirea - nu ai explicat si tu multele procedee folosite, cum ai tinut aerograful, cum ai diluat vopseaua,
cum ai aplicat lacul si cum ai tras dungile. De asemenea nicio lamurire asupra metodelor de "vremuire", atat
de subtile, elegante si pline de substanta. Si, mai ales, nu ai aratat locurile - atat de tainice, unde ai folosit
pensula. Vine la rand un alt minus.

- decals-urile sunt puse total aiurea si nu ai respectat, pe cat vad, ordinea de aplicare a mai mult decat folositoarelor
lichide.

- puzderie de stropi pe geamuri - adica ar fi ele prafuite ? Sau ... ti-a sarit vopseaua din aerograf. Indiferent ce
cauza alegi, minusul este acelasi.

- dar, cea mai mare greseala si lipsa de raspundere este ca ... ai terminat modelul. Vad ca nu esti deloc in ton
si trend cu tendinturile actuale. Ma pregateam si eu sa zic ca : ma asez in primul rand, cu caietelul deschis si
pixul ascutit ca sa iau notite. Cand colo ... ce sa vezi ??!! Vii si pui poze cu el gata. Gata si cu statul meu in primul
rand. Minusurile de pana acum au fost mici-mititele fata de ce-ai primit acum.


Lasand la oparte gluma, daca tie-ti place, atunci este foarte bine. Si mie-mi place. Ceea ce-ai facut, asa cum ai
facut, imi aduce aminte de vorbe ( de duh ) intelepte, rostite de unii ... am uitat cum sa le zic - cica ar fi bine,
cateodata, sa montezi un kit din cutie, asa cum este, doar spre distractie si relaxare dupa - sau inainte, de o
lucrare mai mare, mai complicata, mai interesanta. Sau ca sa faci o pauza.
Iar ca sa te comentez ar insemna sa fac acelasi model si sa-ti arat cam cum as vedea eu finalul ... Ceea ce,
sincer sa fiu, nu ma prea pasioneaza.
Ca sa inchei, Cristi ... esti total anacronic cu peisajul.
Experienta, ca si pofta, vine mancand. Deci, poate ca mai recidivezi. Da' ... ceva mai incolo ! Mai lasa si pe altii.

Bafta si ... hai sa ne amuzam tare.

Pe langa cele spuse mai sus si mai demult, adaugam - deocamdata, o foto.

Imagine postata

Nu seamana cu modelul RPM, dar poate fi o sursa de inspiratie pentru cine s-ar incumeta sa reia subiectul.
Nu ca s-ar incumeta cineva, avand in vedere ca ar insemna ceva mai mult decat o ... asamblare.
Ca incheiere, provizorie ... niste vorbe gasite aiurea, pe un forum chiar de modelism : "More creation than consumption".

#7 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 23 January 2011 - 05:43 PM

He! He! O frumoasa constructie de week end! :-P
In conditiile in care pe la "Blindate" nu mai apare nimic serios, trebuie sa felicitam initiativa Ford-ului T!
Pacat ca acest kit nu poate da mai mult, subiectul este inedit!
Spor Cristi!

#8 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 26 January 2011 - 08:59 PM

Vezi postareaCata, la 23 Jan 2011, 17:43, a spus:

He! He! O frumoasa constructie de week end! :bang:

Multumesc, Cata!

Constructia a mai avansat un pic in scurtul timp disponibil in acest sfarsit de saptamana, dar mai mult pe parte de minidiorama.
Imagine atasata: dio_t1.jpgImagine atasata: dio_t2.jpg
Imagine atasata: dio_t3.jpg

Nu cred ca este cazul sa povestesc ce si cum cum am facut caci am vazut ca am prieteni :bang: care stiu mai bine decat mine cum lucrez.
Mai am pana la gata, dar nu prea mult.
Si da! SteelMaster are dreptate. Este o lucrare care (deja a depasit timpul alocat) a avut ca scop sa tina loc de pauza in timpul unei alte lucrari mult mai mari si de alta factura.

Bafta!

#9 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2011 - 09:11 PM

Vezi postareacrios, la 26 Jan 2011, 20:59, a spus:

Nu cred ca este cazul sa povestesc ce si cum cum am facut caci am vazut ca am prieteni :bang: care stiu mai bine decat mine cum lucrez.
Bafta!

Daca te rog , poti sa imi spui ce ai folosit pentru baza ?!

#10 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 26 January 2011 - 09:26 PM

Nu mai adaug alte minusuri, ca precis se trezeste careva sa le taie ... repede, repede.
Fir-ar de poze sa fie, ca si pe mine ma enerveaza cateodata.
Un singur lucru - eticheta. Dupa mintea mea - care nici nu prea mai este, nu prea da bine ( asta poti sa tai ).

Gata cu pauza, treci la lucruri mai serioase :bang:

PS - intrebare de baraj la tine - ai niste intaritor de cauciuc ? Un pic doar, al meu a imbatranit de tot si sta roata
aia de-o saptamana ... degeaba. Stii tu, clonez cevasilea. Multumesc daca da. Si chiar daca nu.

#11 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 26 January 2011 - 09:52 PM

Vezi postareaSteelMaster, la 26 Jan 2011, 21:26, a spus:

Un singur lucru - eticheta. Dupa mintea mea - care nici nu prea mai este, nu prea da bine ( asta poti sa tai ).

Rezolvat!
Imagine atasata: dio_t4.jpg

Vezi postareaSteelMaster, la 26 Jan 2011, 21:26, a spus:

ai niste intaritor de cauciuc ? Un pic doar, al meu a imbatranit de tot si sta roata
aia de-o saptamana ... degeaba. Stii tu, clonez cevasilea.

Parca mai aveam ceva, ceva. Treci sambata pe la mine si vedem daca o mai fi ceva de el. Pana atunci abia ca-l caut.

@ovichelu, imi fac nitel mai mult timp liber si-ti explic pe indelete. In imaginea unde se vede "pamantul", acesta nu se uscase. Revin!

Bafta!

#12 Useril este offline   abenader 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 26-February 09
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2011 - 08:22 PM

Felicitari Cristi este frumos.

#13 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 27 January 2011 - 08:43 PM

Vezi postareacrios, la 26 Jan 2011, 21:52, a spus:

@ovichelu, imi fac nitel mai mult timp liber si-ti explic pe indelete.

Asa cu am promis revin cu cateva explicatii.
Unele dintre explicatii se afla deja in numarul 5 al revistei ModelIst la rubrica "Navomodele pentru incepatori si nu numai". "Nu numai" insemnand ca nu este numai pentru incepatori cum nu este si nu numai pentru navomodelisti.
Baza
- o bucata de scandura pe care am lipit bagheta profilata (pana in 20 lei bara la Brico)
- executia in imagini ar arata cam asa (nu-i aceiasi baza, dar e acelasi fel de constructie)
Imagine atasata: postament.jpg
- am protejat cu banda adeziva din hartie ca sa nu murdaresc baza si sa pastrez conturul care ma intereseazae
Terenul
- pentru amenajarea terenului am folosit o rasina epoxi bicomponenta care desi este cu intarire rapida (~ 10 minute), ii controlez timpul de intarire prin adaugarea de mici cantitati de apa. Acest lucru ii scade rezistenta, dar cui ii pasa de rezistenta?!
Imagine atasata: moment.jpg
- dupa ce am ajuns la forma care m-a interesat am pus pe partea de deasupra un servetel.
- dupa intarire epoxiul este deja lipit de baza si servetelul de el.
Treaba cu servetelul este pentru aderenta. Aracetul nu adera la rasina dar adera la hartie.
- pentru pamant, de data asta n-am folosit pamant ci picmenti de la Vallejo respectiv 73110 (umbra arsa), 73105 (umbra naturala), 73103 (galben ocru) pe care le-am amestecat cu aracet si am dat cu ele peste servetel mai putin in zonele de iarba unde n-am dat cu nimic.
- dupa ce s-a uscat am adaugat iarba care este covor de iarba pe suport de hartie de la Noch.
- am revopsit iarba la aerograf pentru ca nu-mi placea nuanta.
- am lacuit cu lac mat intreaga suprafata folosind lac mat acrilic (Vallejo).
La final am fixat gardul care urmeaza sa primeasca si el nitel "namol" si am dat jos hartia protectoare.
Imagine atasata: dio_t5.jpg
Asa arata acum.


Vezi postareaabenader, la 27 Jan 2011, 20:22, a spus:

Felicitari Cristi este frumos.

Multumesc, Otti!

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de crios: 27 January 2011 - 08:46 PM


#14 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 27 January 2011 - 09:29 PM

Cineva, nu spui cine - persoana importanta ( in imaginatia lui ), zicea ca p-acilea, prin cartula forum, nu se face modelism, ca cica se bate apa-n piua si ca "adevaraciuni" nu putem vedea decat in alte parti.
Sau, alte vorbe, ca cica ... rating mare ... tot prin alte parti.

Cu al sau Ford T, indiferent de varianta construita, indiferent de cum construita sau vopsita ( mare minus la tine Cristi, ca nu vrei tu sa ne zici pe ce parte ai tinut aerografu' sau ce numar de pensula si din ce ... par !!! ai folosit ) crios face un rating al naibii de rating.
In plus, mai face si un pic de modelism, repede si pe nebagatelea in seama.

Eu sper ca, atat explicatiile din revista cat si cele de aici, referitoare la baza, se fie de un real folos celor interesati ... si nu numai. Cat de buna este o baza bine facuta la casa omului ... numai din experienta se poate explica.

Poate ca vom mai vedea asemenea modele, nu numai de Crios facute.

PS - de remarcat afluxul de memebri si vizitatori din ultimele zile. Va dati seama ce-ar fi fost daca forum-ul era ... inchis ?
:bang: :bang: :nea:

#15 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 28 January 2011 - 08:23 PM

Multumesc pentru descriere ! Foarte frumos , si foarte ok rama mai ales ca e home-made.
Respectele mele ! :bang:

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi