Forum Machete,Modelism,Hobby: Luftwaffe 1946 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Luftwaffe 1946 O sa fie un topic de durata

#1 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 14 January 2011 - 07:52 PM

Vazand niste documentare ma palit un avant sa construiesc ceva prototipuri nemtesti, asa ca am scotocit prin cutii, am mai cumparat cate ceva si m-am apucat de 2 simultan, un FW Ta-183A si un He 162D.
FW este luat de la Tamiya dar cu plastic AMTech la care au mai adaugat ei jamba fata un chilot si un Kettenkraftrad. Ce pot sa spun despre acest kit ca e demn de Tamiya iar daca ai 2 zile libere il termini, fiind destul de simplu. Carenajele jambelor spate sunt un pic ciudate in sensul ca in cazul escamotarii rotile nu ar avea loc si aripile mi se par groase pe toata lungimea lor avand aceiasi dimensiune, oricum sa nu fiu rautacios este o macheta facuta dupa o poza, schitele originale fiind undeva pe la rusi si americani. Rezervorul suplimentar dupa parerea mea arata prea american la forma. Af fi vrut sa montez 2 rezervoare acrosate pe aripi dar nu am avut la dispozitie decat unul asa ca il montez central cum arata in instructiuni. Cu vopsirea stau in dubii pentru ca am gasit pe net o multime de exemple care mai de care mai atractive. Am uitat, primul avion la care folosesc kit la roti. :drinks:
He-162D este un kit Dragon care de fapt este versiunea A-2 la care au adaugat aripile dintr-o singura bucata fiecare, ceva defecte de imbinare dar prezenta PE urilor mi-a mai atenuat supararea, PE uri in principal pentru motor, asta pentru cine il construieste cu capota deschisa, lucru pe care eu nu il fac.
Daca nu ma paraseste cheful urmeaza un Me 262 A-1a/U4 de la Hobby Boss care mi se pare mai calitate decat cel de la Tamiya, un Me 263 A1 de la Czech Model si un Do 335A Pfeil de la Tamiya
Ma mai pasioneaza Me 1101 si Ba 349a Natter de la Dragon, daca mai stiti ceva proiecte deaste la 1/48 va rog sa-mi spuneti si mie poate mai cumpar cate ceva

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06712.jpg
  • Imagine atasata: DSC06718.jpg
  • Imagine atasata: DSC06719.jpg
  • Imagine atasata: DSC06783.jpg
  • Imagine atasata: DSC06785.jpg


#2 Useril este offline   teh 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 460
  • Inregistrat: 26-August 06

Postat 14 January 2011 - 08:56 PM

Seara buna!
Aruncă o privire aici:
http://www.luft46.com/modelist.html
Daca ai bani suficienţi, material de lucru este. Siteul în sine ar trebui să fie de referinţă pentru proiectele tale de Luft 46

#3 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 14 January 2011 - 10:36 PM

Salut Daniel...interesant proiect ti-ai ales.Sunt curios cum o sa-l vopsesti.Neavand un corespondent real poti imagina orice fel de inmatriculare si vopsire.
Uite ceva interesant,poate te inspira
Imagine atasata: Romania.JPG
Orice ai alege iti doresc spor :drinks:

#4 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 15 January 2011 - 03:21 PM

Ma gandeam la ceva mai realist gen:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fw1831.jpg
  • Imagine atasata: FW_TA183_04.jpg
  • Imagine atasata: ta183boxartbg_1.jpg
  • Imagine atasata: ta183e.jpg


#5 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2011 - 01:01 AM

Din experienta proprie te sfatuiesc sa nu folosesti camuflaj in linii drepte pe aripi. Fiind paralelogramice, arata foarte aiurea cu linii de demarcatie tot liniare pe ele.
Poti folosi de la o schema uzuala pentru FW 190, pana la un camuflaj asemanator cu cel de pe FW Ta 154 Moskito. Sau de noapte cu pete sau macaroane.
Spor la projekte !

#6 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4820
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 16 January 2011 - 03:57 PM

Salut DG , ti-am pus si eu niste ebose de camo , poate iti sunt de ajutor . Spor la treaba !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 00_1_a_ml250_1he__color_a2.jpg
  • Imagine atasata: 00_1_a_ml250_1b_color_d1b__final1_gri.jpg
  • Imagine atasata: 00_1_a_ml250_1a_desen_color_1bb.jpg


#7 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 16 January 2011 - 06:00 PM

Nu stiu daca stiai profilele acestea, le pun totusi poate iti vine vreo idee. Bafta, sunt curios cum o sa iti iasa.

http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=...e&artid=925

#8 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 22 January 2011 - 08:06 PM

Am primit centurile asa ca am mai lucrat ceva. Cabina impachetata cu Maskol apoi vopsita cu RLM 66 ca interiorul. Am experimentat cu mai multe culori dar m-am oprit la RLM 02 si Light Green la sprey tamiya AS-23. Fiind prima mea vopsire cu patafix, eu sunt relativ multumit de aspect, in realitate fata de poze, se vad un pic mai bine contururile intre culori, adica mai difuz, asa ca nu ma criticati prea tare. Cu decaluri o sa arate si mai bine, parerea mea.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06790.jpg
  • Imagine atasata: DSC06793.jpg
  • Imagine atasata: DSC06795.jpg
  • Imagine atasata: DSC06796.jpg
  • Imagine atasata: DSC06798.jpg
  • Imagine atasata: DSC06800.jpg
  • Imagine atasata: DSC06802.jpg
  • Imagine atasata: DSC06805.jpg


#9 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 22 January 2011 - 10:01 PM

:-P

#10 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 11 March 2011 - 06:44 PM

Nemultumit de rezult, adica vopsirea si dupa ce am vazut un film, tutorial cu un englez care face petele la un Bf-109, direct cu aerograful, mi-am luat inima'n dinti si am incercat si eu, direct pe avion. Mi-a iesit ceva, eu sunt destul de multumit de rezultat, consolandu-ma cu ideea ca englezu avea un aerograf care valoreaza cam jumate de masina de a mea, iar eu unu de 130 lei.
Intradosul a fost vopsit cu sprey Tamiya AS-5, mi se pare OK culoarea insa mi-a dat de furca ca mi se tot infunda aerograful, cu toate ca am diluato, mai buna e AS-23, verdele, se lucreaza mai bine la ce am avut eu de facut. Apoi am aplicat un strat de lac semilucios, nu mai am lucios, tot Tamiya. Am mai gazat un pic evacuarea sa dea senzatia de vopsea uzata din cauza temperaturilor.
Intre timp am lucrat la rachete care sunt cred partea cea mai compleza din kit, de pregatit si de vopsit si am o rugaminte referitoare la culoarea de pe interior a gurii de admisie, dati-va cu parerea sau indrumati-ma cam cu ce culoare sa o dau!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06903.jpg
  • Imagine atasata: DSC06905.jpg
  • Imagine atasata: DSC06908.jpg
  • Imagine atasata: DSC06909.jpg
  • Imagine atasata: DSC06911.jpg

Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 11 March 2011 - 06:50 PM


#11 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 11 March 2011 - 07:51 PM

Eu am preferat sa pun un capac pe priza de aer, mai ales ca nu mi s-a parut foarte bine reprezentat interiorul ei.
Bafta!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg

Aceasta postare a fost editata de paul: 11 March 2011 - 07:52 PM


#12 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4820
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 11 March 2011 - 10:46 PM

Eu zic ca o poti vopsi linistit in aluminiu ( sau metal) , lasand foarte putin( cca 1-2mm) din galbenul de la exteriorul inelului si la interior . Ti-am pus si o poza cu un motor de He 162 ca sa vezi cam la ce ma gandesc .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: heinkel162_20_7_.jpg

Aceasta postare a fost editata de dany: 11 March 2011 - 10:48 PM


#13 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 12 March 2011 - 01:23 PM

Urmeaza sfatul lui Dany, si, pentru evidentierea detaliilor de la turbina, o usoara spalare cu tus diluat bine.

#14 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 16 March 2011 - 07:58 PM

Cu viteza melcului turbat ma apropii de final si cel mai placut moment pentru mine e cand dau jos mastile de pe cupola a fost umbrit de o problema, s-a deslipit o centura si se plimba prin cabina :-) . In rest pentru moment sunt multumit de rezultat, multumit de munca mea ca a celor care au facut matritele le scad 2 puncte pentru, 1 admisia care e inchisa, am incercat eu sa fac ceva cu vopsea diluata tare, in ideea sa se usuce in degrade de culoare spre centru, a iesit ceva acolo si 2, unde :rofl: se escamoteaza rotile, probabil se desumfla sa aiba loc :rofl: .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06918.jpg
  • Imagine atasata: DSC06919.jpg
  • Imagine atasata: DSC06921.jpg
  • Imagine atasata: DSC06924.jpg
  • Imagine atasata: DSC06925.jpg
  • Imagine atasata: DSC06926.jpg
  • Imagine atasata: DSC06930.jpg
  • Imagine atasata: DSC06932.jpg
  • Imagine atasata: DSC06935.jpg
  • Imagine atasata: DSC06938.jpg
  • Imagine atasata: DSC06939.jpg
  • Imagine atasata: DSC06942.jpg


#15 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 17 March 2011 - 10:06 AM

La admisie poti face o licenta ...modelistica: a) faci un mic con pe care il lipesti acolo; b) pe un mic disc, zgirii niste raze care sa sugereze palele turbinei sau, c) si una, si alta.

#16 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 17 March 2011 - 05:19 PM

Vezi postareaZ-mare, la 17 Mar 2011, 10:06, a spus:

La admisie poti face o licenta ...modelistica: a) faci un mic con pe care il lipesti acolo; b) pe un mic disc, zgirii niste raze care sa sugereze palele turbinei sau, c) si una, si alta.



OK, de acord, dar motorul nu era mai in spate? eu am zis ca nu s-ar vedea palele. Conul ca la mig-21?
Daca ne luam dupa mig-15 sau sabre motorul e in spatele cabinei si admisia se bifurca in 2 prin lateralale cokpitului. Stiu ca motorul la mig-15 e diferit dar inca stau pe ganduri. Pentru orice eventualitate am sa caut de pe la alte machete, am de la He-162 un con de motor. Mai am o nedumerire, la Me-262 sau Ar-234 si He-162 conul era ca la Mig-21, adica se misca in fata sau in spate pentru a regla debitul de aer care intra in motor? daca asa era atunci sigur merge un con dintrala pus.

Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 17 March 2011 - 05:22 PM


#17 Useril este offline   hartman 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 17-October 06
  • Location:Mangalia
  • Interests:Aviatie,marina,tehnologie.

Postat 19 March 2011 - 02:45 PM

Salut Daniel,
avioanele mentionate de tine nu aveau con de reglare a debitului de aer ca la mig-21.Au in schimb in fata turbinei un carenaj aerodinamic fix pentru o curgere fara turbulente a aerului catre paletele turbinei.Arata frumos macheta ta ,referitor la cum sa dai un sens prizei de admisie este foarte buna ideea lui Z daca faci abstractie ca turbina era intradevar mai in spate ,dupa carlinga.Dar tunelul de admisie era un simplu tub pana acolo,poti face o incercare de efect optic sa vopsesti atit cit este din tunel in negru iar in fundul gauri sa lipesti o imiitatie de turbina cu diametrul mai mic,va crea poate impresia ca este mai in adancime.
Spor in continuare.

#18 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 19 March 2011 - 06:43 PM

Ta 183 a avut doua tipuri de motoare:
- He S 011

Imagine atasata: HeS_011_draw_400.jpg

- Jumo 004

Imagine atasata: monthly_03_2011/post-19-1300552955.jpg

si vazut din fata

Imagine atasata: monthly_03_2011/post-19-1300552985.jpg

Dupa cum vedeti, ambele au con si turbina.

Si inca ceva, un con exista si in partea din spate, mult mai vizibil.

Imagine atasata: Jumo_004_SA.jpg

#19 Useril este offline   hartman 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 17-October 06
  • Location:Mangalia
  • Interests:Aviatie,marina,tehnologie.

Postat 19 March 2011 - 07:30 PM

Foarte adevarat ca aveau acele piese,dar nu aveau con de reglare a debitului de aer ca la mig 21.
Asta este de fapt dilema lui DGDaniel.

#20 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 19 March 2011 - 07:41 PM

Initial am avut impresia ca este ca la Mig-15, adica conducta de aer se desparte in doua sa ocoleasca cokpitul, dar dupa un pic de studiu am vazut ca, cokpitul este deasupra conductei de aer si apeland la google am gasit o poza interesanta

De fapt am fost un pic :rofl: pentru ca nu am putut sa-mi cumpar ceva rasini

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Huckebein_and_Tunnan.jpg
  • Imagine atasata: qb48153_2.jpg

Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 19 March 2011 - 07:46 PM


Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi