Luftwaffe 1946 O sa fie un topic de durata
#1
Postat 14 January 2011 - 07:52 PM
FW este luat de la Tamiya dar cu plastic AMTech la care au mai adaugat ei jamba fata un chilot si un Kettenkraftrad. Ce pot sa spun despre acest kit ca e demn de Tamiya iar daca ai 2 zile libere il termini, fiind destul de simplu. Carenajele jambelor spate sunt un pic ciudate in sensul ca in cazul escamotarii rotile nu ar avea loc si aripile mi se par groase pe toata lungimea lor avand aceiasi dimensiune, oricum sa nu fiu rautacios este o macheta facuta dupa o poza, schitele originale fiind undeva pe la rusi si americani. Rezervorul suplimentar dupa parerea mea arata prea american la forma. Af fi vrut sa montez 2 rezervoare acrosate pe aripi dar nu am avut la dispozitie decat unul asa ca il montez central cum arata in instructiuni. Cu vopsirea stau in dubii pentru ca am gasit pe net o multime de exemple care mai de care mai atractive. Am uitat, primul avion la care folosesc kit la roti.
He-162D este un kit Dragon care de fapt este versiunea A-2 la care au adaugat aripile dintr-o singura bucata fiecare, ceva defecte de imbinare dar prezenta PE urilor mi-a mai atenuat supararea, PE uri in principal pentru motor, asta pentru cine il construieste cu capota deschisa, lucru pe care eu nu il fac.
Daca nu ma paraseste cheful urmeaza un Me 262 A-1a/U4 de la Hobby Boss care mi se pare mai calitate decat cel de la Tamiya, un Me 263 A1 de la Czech Model si un Do 335A Pfeil de la Tamiya
Ma mai pasioneaza Me 1101 si Ba 349a Natter de la Dragon, daca mai stiti ceva proiecte deaste la 1/48 va rog sa-mi spuneti si mie poate mai cumpar cate ceva
#2
Postat 14 January 2011 - 08:56 PM
Aruncă o privire aici:
http://www.luft46.com/modelist.html
Daca ai bani suficienţi, material de lucru este. Siteul în sine ar trebui să fie de referinţă pentru proiectele tale de Luft 46
#5
Postat 16 January 2011 - 01:01 AM
Poti folosi de la o schema uzuala pentru FW 190, pana la un camuflaj asemanator cu cel de pe FW Ta 154 Moskito. Sau de noapte cu pete sau macaroane.
Spor la projekte !
#7
Postat 16 January 2011 - 06:00 PM
http://www.aeroscale.co.uk/modules.php?op=...e&artid=925
#8
Postat 22 January 2011 - 08:06 PM
#10
Postat 11 March 2011 - 06:44 PM
Intradosul a fost vopsit cu sprey Tamiya AS-5, mi se pare OK culoarea insa mi-a dat de furca ca mi se tot infunda aerograful, cu toate ca am diluato, mai buna e AS-23, verdele, se lucreaza mai bine la ce am avut eu de facut. Apoi am aplicat un strat de lac semilucios, nu mai am lucios, tot Tamiya. Am mai gazat un pic evacuarea sa dea senzatia de vopsea uzata din cauza temperaturilor.
Intre timp am lucrat la rachete care sunt cred partea cea mai compleza din kit, de pregatit si de vopsit si am o rugaminte referitoare la culoarea de pe interior a gurii de admisie, dati-va cu parerea sau indrumati-ma cam cu ce culoare sa o dau!
Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 11 March 2011 - 06:50 PM
#12
Postat 11 March 2011 - 10:46 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 11 March 2011 - 10:48 PM
#14
Postat 16 March 2011 - 07:58 PM
#16
Postat 17 March 2011 - 05:19 PM
Z-mare, la 17 Mar 2011, 10:06, a spus:
OK, de acord, dar motorul nu era mai in spate? eu am zis ca nu s-ar vedea palele. Conul ca la mig-21?
Daca ne luam dupa mig-15 sau sabre motorul e in spatele cabinei si admisia se bifurca in 2 prin lateralale cokpitului. Stiu ca motorul la mig-15 e diferit dar inca stau pe ganduri. Pentru orice eventualitate am sa caut de pe la alte machete, am de la He-162 un con de motor. Mai am o nedumerire, la Me-262 sau Ar-234 si He-162 conul era ca la Mig-21, adica se misca in fata sau in spate pentru a regla debitul de aer care intra in motor? daca asa era atunci sigur merge un con dintrala pus.
Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 17 March 2011 - 05:22 PM
#17
Postat 19 March 2011 - 02:45 PM
avioanele mentionate de tine nu aveau con de reglare a debitului de aer ca la mig-21.Au in schimb in fata turbinei un carenaj aerodinamic fix pentru o curgere fara turbulente a aerului catre paletele turbinei.Arata frumos macheta ta ,referitor la cum sa dai un sens prizei de admisie este foarte buna ideea lui Z daca faci abstractie ca turbina era intradevar mai in spate ,dupa carlinga.Dar tunelul de admisie era un simplu tub pana acolo,poti face o incercare de efect optic sa vopsesti atit cit este din tunel in negru iar in fundul gauri sa lipesti o imiitatie de turbina cu diametrul mai mic,va crea poate impresia ca este mai in adancime.
Spor in continuare.
#20
Postat 19 March 2011 - 07:41 PM
De fapt am fost un pic pentru ca nu am putut sa-mi cumpar ceva rasini
Aceasta postare a fost editata de DGDaniel: 19 March 2011 - 07:46 PM