Revin cu un nou topic si tot moto deoarece construiesc motocicleta mea favorita. Cu siguranta nu va fi ultimul Ducati 916, doresc foarte mult sa construiesc si variante modificate pentru cursele de World Superbike, mai exact motocicletele pilotate de Carl Fogarty.
Pina atunci va arat cam ce am facut si pina unde am ajuns in prezent.
Am inceput cu debavurarea pieselor, din pacate nici acest kit nu m-a scutit de aceasta munca de lunga durata, dar eu cred ca va merita efortul...
Primele piese vopsite au fost cele de la motor. In principiu am respectat schema de vopsire. Am folosit vopsele Alclad aluminiu si Tamiya acrilice. Apoi am trecut la cadru care este usor modificat de mine. Un lucru care nu mi-a placut a fost felul in care a fost gindita imbinarea tevii de esapament cu cadrul de aceea le-am modificat, lucru care mi-a usurat mult atit vopsirea cadrului cit si al tevii de esapament. Cadrul a fost vopsit cu o parte un mix de vopsele Tamiya TS Metallic Gold si TS 30 Silver Leaf, cealalta parte cu Alclad II Aluminiu. Teava de esapament a primit un strat de grund alb, apoi Tamiya TS 30 si pentru a da un efect de "forjare" am aplicat un mix de vopsele semitransparente Tamiya si Agama. Tobele au imbracate cu decaluri de carbon de la Scale Motorsports.
Furca spate a fost vopsita tot conform instructiunilor, spre deosebire de Yamaha, aici nu am avut mult de lucru.
Discurile de frina si jentile sunt vopsite cu vopsele Alclad si Vopsele Tamiya.
Carenajul a fost slefuit in intregime, acolo unde au existat nituri/suruburi le-am ras si locul a fost marcat si gaurit pentru nituri Top Studio de doua dimensiuni. Carenajele le-am vopsit cu grund alb Tamiya dupa care am aplicat vopseaua TS 8 Italian Red. Urmeaza sa aplic lac 2 K si decalurile, dupa care urmeaza dín nou lac 2 K, slefuirea si lustruirea completa.
Alte componente precum furca fata si componentele sunt gata de ansamblare.
Cam atit pina acum, va las cu niste fotografii.
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 06 January 2011 - 10:19 PM