OPEL BLITZ TLF 15 3.6 conversie Italeri/Calibre 35/MR Modellbau
#61
Postat 26 January 2011 - 02:21 PM
Dupa cum se vede, cine n-are ce face se apuca si face ce-i trece prin minte. Si taie dupa cum il taie capu'.
......................................................................
............
.........................................................
............................. .............................. .............. .......
L-am scutit de munca pe mare taietor - ca fapt divers, p-acilea esti doar o unealta si cred ca ar trebui sa ceri si o parere
cui trebuie. Asa cum n-ai facut in cazul pirateriei.
#62
Postat 26 January 2011 - 05:30 PM
Longinus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:
pompa de presiune,manometrele si toate celelalte intestine !!!.
Pompierii ii spun pompa de refulare (evident nu-i un lucru foarte important).
Solutia este bizara. Vaporii de benzina puteau patrunde usor in cabina, lucru periculos. Poate exista o tubulatura pana in spatele cabinei.
Cu proiectorul ai procedat corect.
Daca ai de gand sa "ciupesti" vopseaua de pe pompa, sa stii ca in acea vreme corpul lor era turnat din alama sau bronz.
#63
Postat 26 January 2011 - 07:52 PM
Cata, la 25 Jan 2011, 23:55, a spus:
Acum ca Longinus e plasat sub scaun si opelulu lui o sa are rezervor, totul e clar:
Reformulez pentru ca dumnealui sa poata dormi linistit la noapte .
"Longinus , busonul era plasat sub scaun". Multumit domnule profesor ???
Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 26 January 2011 - 07:53 PM
#64
Postat 26 January 2011 - 08:49 PM
flo, la 26 Jan 2011, 17:30, a spus:
Cu proiectorul ai procedat corect.
Daca ai de gand sa "ciupesti" vopseaua de pe pompa, sa stii ca in acea vreme corpul lor era turnat din alama sau bronz.
Merde (am vrut sa-i zic pe romaneste dar...).
Flo bunul meu prieten ,m-ai prins .Nu stiu cum se cheama agregatele,dar m-am trezit sa le denumesc.
Acuma de ce-am zis merde?!
Pai bine Flo ,acuma-mi spui ca toata pompa era din bronz(sau alama)???!!!
Desi inca nu am asamblat-o pe model ,pompa este pusa laolalta si vopsita ,deja. Ghici in ce culoare ? Dunkel gelb ? Neh ! Aluminiu !!!!! puteam sa jur ca era turnata din aluminiu .
Acuma ce fac? sa-i dau cu bronz/alama ? Oricum bine ca mi-ai atras atentia asupra acestei chestiuni.
Cei de la Calibre 35 au vopsit toata instalatiunea in dunkel gelb (pe cutia kitului asa arata).Pe net ,altii care au facut masina asta(nu varianta civila !!) au vopsit-o tot asa sau dunkelgrau.Integral. Ma gandeam eu ca nu se poate.Prea arata a ...vidanja.
Dar bronz? Are logica ce spui.Zici s-o faca "alama" ?
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 08:51 PM
#65
Postat 26 January 2011 - 08:53 PM
Longinus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:
Cred ca raspunsul e acelasi ca si in cazul Opel Blitz. Cu toate ca planul (schita , desenul )e de la un L 4500 principiiul e acelasi .
Cata, la 25 Jan 2011, 23:55, a spus:
Unul din ele e busonul iar celalat era locasul pentru sonda de nivel (indica la bordul autovehicolului volumul de combustibil ramas in rezervor).
Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 26 January 2011 - 08:59 PM
#66
Postat 26 January 2011 - 09:01 PM
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit.
Ovichelule multam frumos.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 09:02 PM
#67
Postat 26 January 2011 - 09:24 PM
-Daca n-ai alama, iti aduc eu maine seara (daca nu uit ) testors, email.
Totusi, parca nu as merge chiar pe alama curata, cu siguranta stralucea ca soarele de vara la amiaza. Putin plauzibil sa vopseasca harabaia in galben iar spatele sa ramana "naturel".
Mai caut si eu ceva informatii, poate lamurim pana la urma si problema asta...
Cea cu al doilea buson al rezervorului a rezolvat-o mai mult decat elegant, Ovichelu.
#68
Postat 26 January 2011 - 09:37 PM
Longinus, la 26 Jan 2011, 21:01, a spus:
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit.
Ovichelule multam frumos.
Pentru putin ! Acum , o solutie puteau imprumuta de la Jidovii-Masono-Americani ( a se citi ford V3000) dar acestia erau Untermensch.
Daca vrei , ai nevoie am si o schita cu ford V 3000.
Spor si astept continuarea
#69
Postat 26 January 2011 - 10:03 PM
Longinus, la 26 Jan 2011, 21:01, a spus:
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit.
Ovichelule multam frumos.
Si ZIS 5 avea rezervorul tot sub scaun : http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/gal..._bp5chassis.jpg
In poze Opel Blitz cu 6 si 8 prezoane.
Aceasta postare a fost editata de malasorte: 26 January 2011 - 10:04 PM
#70
Postat 26 January 2011 - 10:03 PM
AdiP, la 26 Jan 2011, 21:24, a spus:
Mai caut si eu ceva informatii, poate lamurim pana la urma si problema asta...
Pompa era vopsita. Am specificat materialul numai pentru situatia in care doresti sa arati ceva vopsea sarita. Posibil ca din Al sa fii fost fabricate racordurile (cuplele) pentru furtunuri. Ai ingaduinta si nu te supara ca am indraznit sa-i zic ca-i de "refulare".
#71
Postat 26 January 2011 - 10:18 PM
AdiP am alama si cupru (ba parca mai am si ceva aur).
Vad eu.
Ovichelule ,Fordul V 3000 S il am deja kit(ICM) de la Pavel. I-a veni si vremea lui la asamblare,vedem atunci ce si cum.Bine?
Malasorte ,multam si tie pentru postare .
#74
Postat 31 January 2011 - 11:45 PM
Poate fi vazut la sediul magazinului. Asamblat si vopsit corect si foarte..... curatel.
Nu am gasit informatii cum ca pompierii bucuresteni ar fi detinut asa ceva.
#75
Postat 01 February 2011 - 10:03 AM
Eu am progresat cu al meu,si sper sa fiu in masura sa-l dau gata in weekend (cred ca tot atunci apar si pozele).
#76
Postat 01 February 2011 - 06:05 PM
Azi am mai tinut in mana aceasta macheta. Ai dreptate, la pompa nu pare in regula. Printre altele conductele sunt parca prea subtiri. In plus este curata ca o jucarie. Am incercat sa-i explic d-lui Craciunoiu ca nu am gasit o proba, o imagine, cum ca o astfel de masina s-a gasit in serviciul Capitalei, dar nu cred ca l-am convins.
Spor la lucru. Astept pozele, cu nerabdare.
Aceasta postare a fost editata de flo: 01 February 2011 - 06:06 PM
#77
Postat 01 February 2011 - 08:51 PM
In faza in care ma aflu : ma chinuiesc (un fel de-a spune) cu cele doua cadrane care masurau(presupun) presiunea apei.
Sunt atat de mici incat trebuie sa le caut atent ,pe masa ,ca sa nu uit unde le-am pus
In alta ordine de idei: nici eu nu sunt convins ca TLF 15 a fost in dotarea municipalitatii bucurestene din perioada interbelica.
Eu unul nu am gasit nici un fel de fotografie. Ar fi chiar de dorit daca am putea ,cumva ,lamuri acest aspect :au fost sau nu au fost Blitz-uri de pompieri in Bucuresti (ma refer strict la TLF 15).
#78
Postat 06 February 2011 - 11:28 PM
Este un exemplar aflat inca in serviciu activ in anul 1946 intr-o unitate de pompieri din Salzburg, pentru ca mai apoi sa treca intr-o colectie privata, iar incepand cu anul 1994 intra in custodia muzeului din Hattingen.
Ciudat este faptul ca pompa cuprinde doua cuple pe partea dreapta, insa nu se vede pe nicaieri cricul.., a naibii sa fie el !
In schimb apare un stingator in spatele cabinei, pe stanga...
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 February 2011 - 11:29 PM
#80
Postat 13 February 2011 - 01:10 PM
Acum ''da foc'' la ceva si trimite masinaria pe teren la treaba
Felicitari Lonjinule !
Aceasta postare a fost editata de axor: 13 February 2011 - 01:10 PM