Forum Machete,Modelism,Hobby: OPEL BLITZ TLF 15 3.6 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

OPEL BLITZ TLF 15 3.6 conversie Italeri/Calibre 35/MR Modellbau

#61 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 26 January 2011 - 02:21 PM

Cata, chiar aveam de gand sa-ti dau un raspuns, chiar daca nu stie ce profi. In mod sigur, te-ar fi bucurat.
Dupa cum se vede, cine n-are ce face se apuca si face ce-i trece prin minte. Si taie dupa cum il taie capu'.
......................................................................
............
.........................................................
............................. .............................. .............. .......
L-am scutit de munca pe mare taietor - ca fapt divers, p-acilea esti doar o unealta si cred ca ar trebui sa ceri si o parere
cui trebuie. Asa cum n-ai facut in cazul pirateriei.

#62 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2477
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2011 - 05:30 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:

Ciudata ideea nemtilor: cand faci plinul ,scoti/rabati bancheta ,tragi furtunul si incepi ,mai dai pe langa (inevitabil) etc.
pompa de presiune,manometrele si toate celelalte intestine !!!.
Pompierii ii spun pompa de refulare (evident nu-i un lucru foarte important).

Solutia este bizara. Vaporii de benzina puteau patrunde usor in cabina, lucru periculos. Poate exista o tubulatura pana in spatele cabinei.

Cu proiectorul ai procedat corect.

Daca ai de gand sa "ciupesti" vopseaua de pe pompa, sa stii ca in acea vreme corpul lor era turnat din alama sau bronz.

#63 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2011 - 07:52 PM

Vezi postareaCata, la 25 Jan 2011, 23:55, a spus:

Sa ne intoarcem si la rezervor...

:bang: Acum ca Longinus e plasat sub scaun si opelulu lui o sa are rezervor, totul e clar:

Reformulez pentru ca dumnealui sa poata dormi linistit la noapte .

"Longinus , busonul era plasat sub scaun". Multumit domnule profesor ???

Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 26 January 2011 - 07:53 PM


#64 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2011 - 08:49 PM

Vezi postareaflo, la 26 Jan 2011, 17:30, a spus:

Solutia este bizara. Vaporii de benzina puteau patrunde usor in cabina, lucru periculos. Poate exista o tubulatura pana in spatele cabinei.

Cu proiectorul ai procedat corect.

Daca ai de gand sa "ciupesti" vopseaua de pe pompa, sa stii ca in acea vreme corpul lor era turnat din alama sau bronz.


Merde (am vrut sa-i zic pe romaneste dar...).

Flo bunul meu prieten ,m-ai prins :bang: .Nu stiu cum se cheama agregatele,dar m-am trezit sa le denumesc. :bang:

Acuma de ce-am zis merde?!
Pai bine Flo ,acuma-mi spui ca toata pompa era din bronz(sau alama)???!!!
Desi inca nu am asamblat-o pe model ,pompa este pusa laolalta si vopsita ,deja. Ghici in ce culoare ? Dunkel gelb ? Neh ! :nea: Aluminiu !!!!! puteam sa jur ca era turnata din aluminiu .
Acuma ce fac? sa-i dau cu bronz/alama ? Oricum bine ca mi-ai atras atentia asupra acestei chestiuni.
Cei de la Calibre 35 au vopsit toata instalatiunea in dunkel gelb (pe cutia kitului asa arata).Pe net ,altii care au facut masina asta(nu varianta civila !!) au vopsit-o tot asa sau dunkelgrau.Integral. Ma gandeam eu ca nu se poate.Prea arata a ...vidanja.
Dar bronz? Are logica ce spui.Zici s-o faca "alama" ?

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 08:51 PM


#65 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2011 - 08:53 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:

Intrebarea cu busonul era doar o curiozitate(este valabila si pentru Merceds Benz L3000) .

Cred ca raspunsul e acelasi ca si in cazul Opel Blitz. Cu toate ca planul (schita , desenul )e de la un L 4500 principiiul e acelasi .

Vezi postareaCata, la 25 Jan 2011, 23:55, a spus:

Acum ca stim si cum arata rezervorul: de ce avea doua busoane iar e o discutie interesanta: avea doua compartimente? se putea umple din mers, cu soferul la volan? se folosea unul ca supapa de presiune pentru Africa?


Unul din ele e busonul iar celalat era locasul pentru sonda de nivel (indica la bordul autovehicolului volumul de combustibil ramas in rezervor).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Mercedes_Benz_L_4500_S.JPG

Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 26 January 2011 - 08:59 PM


#66 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2011 - 09:01 PM

Da ,mi-i clar.Da' eu tot zic ca nemtii erau... :bang: .
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit. :bang:

Ovichelule multam frumos.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 09:02 PM


#67 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 26 January 2011 - 09:24 PM

Longine

-Daca n-ai alama, iti aduc eu maine seara (daca nu uit :bang: ) testors, email.
Totusi, parca nu as merge chiar pe alama curata, cu siguranta stralucea ca soarele de vara la amiaza. Putin plauzibil sa vopseasca harabaia in galben iar spatele sa ramana "naturel".
Mai caut si eu ceva informatii, poate lamurim pana la urma si problema asta... :nea:

Cea cu al doilea buson al rezervorului a rezolvat-o mai mult decat elegant, Ovichelu. :bang:

#68 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 26 January 2011 - 09:37 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 Jan 2011, 21:01, a spus:

Da ,mi-i clar.Da' eu tot zic ca nemtii erau... :bang: .
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit. :bang:

Ovichelule multam frumos.


Pentru putin ! Acum , o solutie puteau imprumuta de la Jidovii-Masono-Americani ( a se citi ford V3000) dar acestia erau Untermensch.


Daca vrei , ai nevoie am si o schita cu ford V 3000. :nea:

Spor si astept continuarea

#69 Useril este offline   malasorte 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 266
  • Inregistrat: 12-November 06
  • Location:Bucuresti

  Postat 26 January 2011 - 10:03 PM

Vezi postareaLonginus, la 26 Jan 2011, 21:01, a spus:

Da ,mi-i clar.Da' eu tot zic ca nemtii erau... :bang: .
Ce naiba ? n-au gasit o solutie mai buna/clara/confortabila ? De cate ori mergi la alimentare ,hopa jos ditai bancheta.Presupun ca se tragea spre fata(corectez ca sa nu fiu rau inteles :fatza )si gata.Oricum bizar. Dar sunt pe deplin lamurit. :bang:

Ovichelule multam frumos.



Si ZIS 5 avea rezervorul tot sub scaun : http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/gal..._bp5chassis.jpg

In poze Opel Blitz cu 6 si 8 prezoane.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opel_blitz.jpg
  • Imagine atasata: opel_Blitz05.jpg
  • Imagine atasata: opel_blitz_tamiya.jpg

Aceasta postare a fost editata de malasorte: 26 January 2011 - 10:04 PM


#70 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2477
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2011 - 10:03 PM

Vezi postareaAdiP, la 26 Jan 2011, 21:24, a spus:

Putin plauzibil sa vopseasca harabaia in galben iar spatele sa ramana "naturel".
Mai caut si eu ceva informatii, poate lamurim pana la urma si problema asta... :bang:

Pompa era vopsita. Am specificat materialul numai pentru situatia in care doresti sa arati ceva vopsea sarita. Posibil ca din Al sa fii fost fabricate racordurile (cuplele) pentru furtunuri. Ai ingaduinta si nu te supara ca am indraznit sa-i zic ca-i de "refulare".

#71 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2011 - 10:18 PM

Hai Flo bunul meu prieten,nu fi copil !! Ce sa ma supar ?! Tu glumesti ? Pe cine,pe tine sa ma supar? :bang: Ce naiba ?!.

AdiP am alama si cupru (ba parca mai am si ceva aur).
Vad eu.

Ovichelule ,Fordul V 3000 S il am deja kit(ICM) de la Pavel. I-a veni si vremea lui la asamblare,vedem atunci ce si cum.Bine?

Malasorte ,multam si tie pentru postare :bang: .

#72 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2477
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2011 - 10:25 PM

Iaca un racord (aici la Praga RN Victoria). In planul secund se vede, cu greu, un pic din pompa, vopsita si in acest caz.Imagine atasata: P1000234.JPG

Aceasta postare a fost editata de flo: 26 January 2011 - 10:35 PM


#73 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 January 2011 - 06:28 PM

Imagine atasata: 1.jpg
Imagine atasata: 2.jpg
Imagine atasata: 3.jpg

#74 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2477
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2011 - 11:45 PM

http://modelism.ro/masina-pompieri-primari...1938-p-984.html
Poate fi vazut la sediul magazinului. Asamblat si vopsit corect si foarte..... curatel.
Nu am gasit informatii cum ca pompierii bucuresteni ar fi detinut asa ceva.

#75 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 01 February 2011 - 10:03 AM

Mda.Este o reproducere a celebrului(de-acum) Opel Blitz TFL 15 ,insa are unele lipsuri(adica nu chiar toate componentele sunt reprezentate),in special la pompa si intreg ansamblul din spatele masinii.
Eu am progresat cu al meu,si sper sa fiu in masura sa-l dau gata in weekend (cred ca tot atunci apar si pozele).

#76 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2477
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2011 - 06:05 PM

Mi-am permis sa postez macheta de la Modelism pentru a mai oferi o imagine. Este, dupa cate stiu, un kit ITALERI la 1:24.
Azi am mai tinut in mana aceasta macheta. Ai dreptate, la pompa nu pare in regula. Printre altele conductele sunt parca prea subtiri. In plus este curata ca o jucarie. Am incercat sa-i explic d-lui Craciunoiu ca nu am gasit o proba, o imagine, cum ca o astfel de masina s-a gasit in serviciul Capitalei, dar nu cred ca l-am convins.
Spor la lucru. Astept pozele, cu nerabdare.

Aceasta postare a fost editata de flo: 01 February 2011 - 06:06 PM


#77 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 01 February 2011 - 08:51 PM

Da Flo banuiam si eu ca este 1/24 de la Italeri.Kit din stiren,oarecum simplificat,sau ca sa fiu mai precis,simplificat fata de ceea ce ofera Calibre 35.
In faza in care ma aflu : ma chinuiesc (un fel de-a spune) cu cele doua cadrane care masurau(presupun) presiunea apei.
Sunt atat de mici incat trebuie sa le caut atent ,pe masa ,ca sa nu uit unde le-am pus :bang:


In alta ordine de idei: nici eu nu sunt convins ca TLF 15 a fost in dotarea municipalitatii bucurestene din perioada interbelica.
Eu unul nu am gasit nici un fel de fotografie. Ar fi chiar de dorit daca am putea ,cumva ,lamuri acest aspect :au fost sau nu au fost Blitz-uri de pompieri in Bucuresti (ma refer strict la TLF 15).

#78 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 06 February 2011 - 11:28 PM

Inca ceva imagini, poate vor servi celor care se mai apuca de aceeasi conversie ca si Longinus.

Imagine atasata: TLF_1_1100.jpg
Imagine atasata: TLF_2_1100.jpg
Imagine atasata: TLF_3_1100.jpg
Imagine atasata: TLF_4_1100.jpg
Imagine atasata: TLF_5_1100.jpg

Este un exemplar aflat inca in serviciu activ in anul 1946 intr-o unitate de pompieri din Salzburg, pentru ca mai apoi sa treca intr-o colectie privata, iar incepand cu anul 1994 intra in custodia muzeului din Hattingen.

Ciudat este faptul ca pompa cuprinde doua cuple pe partea dreapta, insa nu se vede pe nicaieri cricul.., a naibii sa fie el !

In schimb apare un stingator in spatele cabinei, pe stanga... :unknw:

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 February 2011 - 11:29 PM


#79 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 13 February 2011 - 12:31 PM

Dupa multa ...povestire,iaca ce am obtinut:

Opel Blitz TLF 15 asa cum mi-a iesit mie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN1520.JPG
  • Imagine atasata: DSCN1528.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1530.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1531.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1533.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1534.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1535.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1536.JPG


#80 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 13 February 2011 - 01:10 PM

Dupa multe...vizualizari,iaca ce am de spus:Opel Blitz TLF 15 asa cum ti-a iesit tie,imi place foarte mult ! :lol:
Acum ''da foc'' la ceva si trimite masinaria pe teren la treaba :-)
Felicitari Lonjinule !

Aceasta postare a fost editata de axor: 13 February 2011 - 01:10 PM


Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi