Forum Machete,Modelism,Hobby: OPEL BLITZ TLF 15 3.6 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

OPEL BLITZ TLF 15 3.6 conversie Italeri/Calibre 35/MR Modellbau

#41 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 January 2011 - 02:50 PM

Obsesiv ... Longinus a devenit singurul care mai posteaza pe aici - Blindate, cu oarecare cadenta................ Probabil ca Cata ii cunoaste mai bine si ca cei vizati nu se vor supara. De subliniat ca Longinus isi cam termina, de obicei, modelele. Indiferent de off-topicuri :-P .
...............................................................

In privinta rotii. Critica este foarte buna. .....................

Exista si un raspuns decent dar nu cred ca ti-ar folosi la ceva. .....................

Concluzie. Hai sa-l lasam pe Longinus sa-si vada de treaba, .........................

#42 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 25 January 2011 - 03:10 PM

-------- promit ca nu mai scriu de greseli de constructie ci doar de culoare si pigmenti la care nu ma pricep si-mi plac oricum. --------- Cata , tu vrei sa critici lucruri la care spui ca nu te pricepi ? ---- :-P .------ ........................Longinus , nici mie nu-mi place cum arata pe masina roata aceea ( cu prezoane au ba ) .Parca nu e in caracterul vehicolului , pare prea mare si iti face Blitz-ul sa arate a jucarie, . Te rog pune mai multe fotografii ale modelului, din mai multe unghiuri ,cand ai chef , dar fara " efecte" . Niste fotografii de epoca ale masinilor echipate cu acest tip de jenti ar fi iarasi binevenite , ca sa ne dumirim . Am sa caut si eu .

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 26 January 2011 - 11:57 AM


#43 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 January 2011 - 08:50 PM

O sa "depun fotografii" cu Opel-ul (care intre timp s-a dezvoltat mult) ,insa privitor la nenorocirea aceea de roata ,trebuie sa clarific anumite aspecte:
- am observat ca Dragos (din ce spunea Cata ) a tras o concluzie ce mi se pare exacta : poza facuta de mine( pe dracu !!- a facut-o aparatul care are in minte jdemii de programe si-i atat de destept incat el singur decide cum e mai bine) pare a fi facuta dintr-un unghi nepotrivit.Imediat dupa aceasta postare o sa "trag "alta foto (chiar daca lumina va fi de la bec) ,dar cu rol strict de a lamuri povestea rotii/fata de la Opel.
Dany ,drept sa-ti spun ,eu nu vad Opelul ca o jucarie si asta numai pt.ca am modelul in fata.Pentru voi este mai dificil:indefinitiv judecati niste "pixeli".Incerc sa lamuresc imediat.

In alta ordine de idei: din pleiada de aftermarket-uri ce trateaza subiectul rotilor de Blitz ,am mers pe mana MR Modellbau pentru doua motive simple:
unul ar fi ca la acest produs nu am gasit cuvinte de scadere sau critici (sa fiti siguri ca am cautat);
si doi: am achizitionat produsul de pe Accurate Armour (sunt un client constant al lor),site/producator scotian (dupa cum stiti) caruia eu personal ii port un respect deosebit sub aspectul promptitudinii dar si al seriozitatii produselor.Mai scurt :daca ei spun ca este ok ,eu ma duc pe mana lor(lista aici http://www.accurate-armour.com/showarmdist...amp;subcat=144)

Ca titlu de comparatie voi posta foto cu un set de roti pt.Mercedes L 3000 de la Signifer (rotile astea le voi folosi tot la o conversie ;produsele lor sunt astea).


Si ca sa canalizez discutia spre un detaliu la care eu inca nu am gasit raspuns:
spuneti-mi daca stiti unde :-P avea Opel Blitz gura de umplere a rezervorului ?!

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 08:52 PM


#44 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 January 2011 - 09:12 PM

Le-am facut(pozele) .Nu conteaza culorile (deh,lumina artificiala) doar roata aia:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN1408.JPG
  • Imagine atasata: DSCN1410.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1411.JPG
  • Imagine atasata: RSCN1413.JPG


#45 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 January 2011 - 09:29 PM

Dany
ce-i drept ca astea amandoua sunt "A" adica 4x4 ,dar au jenti cu 8 fante de aerisire deci cred ca vorbim despre acelasi tip de janta/roata:

Imagine atasata: ts.jpg

plus Blitz-ul din colectia asta

http://www.ncmvpa.com/membermv.html

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 09:30 PM


#46 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 25 January 2011 - 09:31 PM

Imagine atasata: sasiu.jpg
Imagine atasata: sasiu_2.jpg

#47 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 January 2011 - 09:47 PM

Adi stiu unde are rezervorul.Nu stiu pe unde-l umpli !! Prin cabina? :-P

Acuma : produsul celor de la Toro Model trateaza cam acelasi subiect (tip de roti) si arata cam la fel

http://www.armorama.com/modules.php?op=mod...ent&id=2562

intr-o comparatie directa

http://militarymodels.co.nz/2010/05/04/am-...l-blitz-wheels/.


asa avem tot tabloul infatisat.
Retineti insa ca desi setul MR Modellbau se cheama "early type" poate fi structurata si roata "late" avind in vedere ca in pungulita se gasesc si componentele adecvate pentru roata "tarzie".

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 10:02 PM


#48 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 25 January 2011 - 09:51 PM

Mi-e imi place ce ti-a iesit...eu l-as fi prafuit putin mai mult pe roti si pe partea inferioara.

#49 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 25 January 2011 - 09:58 PM

Dani ,sunt la mile distanta de final,asa ca efecte vor mai veni,insa nu l-as prafui cine stie cat ; eu zic ca era totusi o masina de pompieri.Chestiunea poate fi si ea dezbatuta inca.
Dar iti multumesc mult.
La gata o sa postez niste foto mai de Doamne'ajuta.

#50 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 25 January 2011 - 10:57 PM

:-( :-P

Vezi postareaLonginus, la 25 Jan 2011, 21:47, a spus:

Adi stiu unde are rezervorul.Nu stiu pe unde-l umpli !! Prin cabina? :-P


Longinus e plasat sub scaun . Acum ca ti-am spus o sa-l pui si la opelu tau ? :jump:

Aceasta postare a fost editata de ovichelu: 25 January 2011 - 11:04 PM


#51 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 25 January 2011 - 11:39 PM

Sa ne intoarcem la roata...

@Adi povestea cu roata care a fost NUMAI intr-un fel este infirmata de practica. Pe net sunt multe poze cu masini de civilie in armata, cu roti de late pe cisterne erly, roti erly pe 4x4, etc. Eu personal am ajuns la concluzia ca o poza de epoca poate sa zica doar cum era la acel moment echipata masina. Dupa, nimic nu este sigur, tamburii si rotile erau piese de schimb, si 4x4 se transforma in 4x2, etc, etc, doar era razboi. :-(

@Longinus dupa cum ziceam cel mai rau este ca roata a fost turnata direct cu tamburul. Se observa din poze ca printre tabur si janta exista un spatiu pe unde se vede catre interior. Respect faptul ca tie iti place, nu vrei sa o inlocuiesti, nu vrei sa o compari. :-P

@ Seel Master asteptam un raspuns profi cu dovezi daca roata este corecta sau nu, de la cineva care sigr se pricepe la Blitz. Observ insa ca vremurile cand o macheta trebuia corect construita si dupa corect vopsita au apus. (deh' consumul genereaza venit). Daca mai exista umbre din acea vreme eu inca mai astept explicatia cu roata.... :-P

@ Dany ma bucur sa vad ca si tie ti se pare ceva ciudat. M-ar bucura si mai mult sa pui cateva poze si fragemnte de fraza gasite de tine personal ca sa avem si a treia parere in povestea rotii. Mai multe analize inseamna: mai bine pentru tot grupul.

..............................................

#52 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 25 January 2011 - 11:55 PM

Sa ne intoarcem si la rezervor...

Omul a intrebat in doua randuri:

1: "unde avea Opel Blitz gura de umplere a rezervorului ? "

2: "pe unde-l umpli !! Prin cabina? "

:-P Acum ca Longinus e plasat sub scaun si opelulu lui o sa are rezervor, totul e clar:

Rezervorul fiind pozitionat sub banchete, se rabata sezutul, se scotea busonul si se umplea rezervorul prin cabina.

Acum ca stim si cum arata rezervorul: de ce avea doua busoane iar e o discutie interesanta: avea doua compartimente? se putea umple din mers, cu soferul la volan? se folosea unul ca supapa de presiune pentru Africa?

#53 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 26 January 2011 - 12:23 AM

Cata
In prima mea postare am facut referire la a se discuta DOAR pe marginea modelului de geanta supus atentiei; varianta din link-ul postarii tale initiale reprezentand altceva, respectiv varianta mai comuna masinilor civile. De asta am sugerat a se ramane strict la discutia cu/despre varianta cu opt raze, supusa deja atentiei la un nivel care devine parca obsesiv.

Binenteles ca variabile existau, insa asta este doar o presupunere. Imaginile aflate pe net sau aiurea prin carti arata faptul ca masina asta era incaltata cu modelul cu opt prezoane si geanta ambutisata. Nu ma lamureste partea expusa de tine privind variabilele care ar fi putut apare, datorita razboiului si penuriei sau multitudinii de piese de schimb aflate la indemana herrenvolk-ului.

In alta ordine de idei, rezervorul ala (din cate stiu) are doar un buson de umplere, cel de pe stanga si da, umplerea se face prin rabatarea sezutei pasagerilor.
Urmeaza sa se lamureasca si Longinus-ul pana la urma cum sta treaba, desi speram sa o faca prin cele doua imagini postate. Compartimentarea interioara presupunea doi pereti cu sita si rol de "sparge val", intercalati.

Ramane sa vedem in continuare care sunt maimutoii care continua sa aplaude la vederea culorilor frumos (sau poate nu) puse pe un kit.

Spor Longinus la macheta si atentie la scara de pe masina.

#54 Useril este offline   Cata 

  • Simplul 'eu'
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 03-April 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:In secial 1/72.

Postat 26 January 2011 - 12:56 AM

Am cautat de nu mai vad! Pur si simplu nu gasesc o roata asemanatoare cu cea de la MRM! Are butucul central diferit, cu linii si cerc in plus fata de ce am gasit eu. Avea cumva un fel de capac??
Daca cineva are macar o poza cu o roata reala ca cea de la MRM va rog sa-mi scurtati suferinta... Ma roade gandul ca este gresita si la butucul central. :-P

Aici se poate vedea si dimensiunea cauciucurilor si implicit cea a jantelor 750-20. Nu stiu insa cum se traduce in termeni moderni. Poate este in mm?
http://vincesgallery.smugmug.com/gallery/1...7588_pEtpK-A-LB

Adi la rezervor atunci piesa din dreapta ce este? supapa, sonda, retur? Mai este ceva acolo.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: comp.jpg


#55 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 January 2011 - 01:26 AM

La o cautare superficiala , cam asta este deocamdata singura foto clara . Mi se pare ca janta machetei este ceva mai bombata decat ar trebui . Deasemenea , centrul jantei pare conceput pentru versiunea 4/4 ; adancitura unde intra butucul rotii pare mai mare in realitate .( F...k !ai postat inaintea mea - am crezut ca cu asta te "iau " :-P) --- Cata , eu nu obisnuiesc sa " gasesc fragemnte de fraza " ;imi place sa spun ceea ce observ si ce gandesc , ceea ce nu este intotdeauna corect sau in concordanta cu ceilalti .In acest caz , coincidenta de opinii este data de faptul ca amandoi vedem cam acelas lucru ( in culori au ba).Diferenta este ca eu nu m-as mai fi obosit cu masuratorile pe care le-ai facut tu si nu am stiut de distorsiunea aparatului de foto pana cand nu ai spus . ---- Cu "maimutele" era o discutie directa intre mine si Longinus unde alti nu au fost invitati.---- Sincer ... nu mi s-a parut .Trebuia sa spui ulterior asta . Oricum , decat falsele politeturi publice, spre marea mea mahnire , eu sint de-a dreptul ... incantat ( :-( )...sa mai aflu si cum se gandeste de-adevaratelea " on praivat" ( adica "pe privata" aka " bisericuta") .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: zzzz_zz_opel_blitz.jpg

Aceasta postare a fost editata de dany: 26 January 2011 - 01:35 AM


#56 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2011 - 10:38 AM

Bun.
Pana acum am lamurit ceva:
unu: atentie pentru viitor-cei care vor sa schimbe rotile din kitul Italeri (ca musai trebuiesc schimbate!) cu rasini ,au fost avertizati.Fie MRM cu tot riscul/indoiala etc ,fie altceva (Toro ,Verlinden s.a).
doi:am pus rezervorul la locul lui,inca de la inceput.Intrebarea cu busonul era doar o curiozitate(este valabila si pentru Merceds Benz L3000) . Ciudata ideea nemtilor: cand faci plinul ,scoti/rabati bancheta ,tragi furtunul si incepi ,mai dai pe langa (inevitabil) etc.
trei: ca sa pun sare pe rana - toata lumea spune (pe forumuri ,in lumea larga) ca Italeri a cam gresit cabina de Opel ,ca ea nu ar arata de fapt asa cum o fac italienii ,ca ar fi mai nu stiu cum in zona portierelor(partea superioara,parca) s.a.m.d. Bon.Dupa faptul ca ingineria kitului te face sa injuri copios atunci cand pui piesele cabinei laolalta (eu personal am distrus o cabina de Opel Italeri,prin izbire de perete :-( )mai afli si ca n-ar fi tocmai cuser.Din cate am inteles ,nici Tamyia cu al lor Blitz nu au rezolvat problema asta. Mai ramane Cyber Hobby dar asta este scump si numai cat a aparut pe piata.
patru:scara (de fapt sunt doua suprapuse) am lucrat-o eu ,din lemn.Am vazut prin poze ca exista ,calare pe masina,insa apar in total vreo 3 sau 4 tipuri de scara ,asa ca ...am folosit o licenta :-P .
cinci:tamburul de frana este turnat cu roata impreuna ,de aici concluzia - il voi vopsi ,printre fante,intr-o nuanta diferita.Oricum aveam intentia sa-l colorez mai spre final.
Ah si sa nu uit : pana acum ne-am jucat;sa vedeti dureri de cap la spatele masinii,acolo unde asamblez pompa de presiune,manometrele si toate celelalte intestine !!!.
mda;si sase: dati-le dracu' de maimute.Lasati-le sa doarma.E forum si discutam.Din asta poate iesi ceva bun.Mai uitam si noi de criza,de explozii si incendii,de SOV care-i bolnav de nu se poate,de milionul de euro de sub scara ,sau profilul psiho al lui DeliIorga.

#57 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 26 January 2011 - 11:01 AM

Vezi postareaLonginus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:

E forum si discutam.Din asta poate iesi ceva bun.Mai uitam si noi de criza,de explozii si incendii,de SOV care-i bolnav de nu se poate,de milionul de euro de sub scara ,sau profilul psiho al lui DeliIorga.


Exact din aceste motive, de cele mai multe ori sunt nevoit sa sar peste cele scrise si sa ma opresc sa admir doar pozele.
De cele mai multe ori nici nu ma mai obosesc sa inteleg dedesupturile celor scrise.
Daca am ceva de carcotit, carcotesc in punga. Aleg din toate astea sa raman cu ce poate da autorul mai placut respectiv inca o lucrare care daca pe el personal il multumeste, ma multumeste cu atat mai mult si pe mine.
Stiu ca de mult timp nu mai sunt un exemplu, decat poate doar negativ, asa ca ma astept sa faceti exact invers de cum tocmai am scris.

Longinus, am sa admir lucrarea ta, in continuare, asa cum le-am urmarit, cu placere si pe celelalte chiar daca n-am scris in dreptul fiecareia dintre ele.
Spor la treaba si

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de crios: 26 January 2011 - 11:03 AM


#58 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 January 2011 - 11:35 AM

--- eu personal am distrus o cabina de Opel Italeri,prin izbire de perete ----- Longinus , daca ai distrus doar partea de cabina , nu-i nici un bai ( adica nu ai scapat :-P ). Poti sa-l convertesti in acele Flak Blitz-uri ,decapotate , si fara portiere , care cica au fost convertite prin Africa , chit ca nu gasesti nici o foto cu ele ( posibil sa fi fost o confuzie cu CMP-urile convertite in purtatori de Flak , utilizate din plin de nemti ).

#59 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 26 January 2011 - 11:44 AM

Sa nu uit : alta schimbare > am repozitionat reflectorul/proiectorul principal ,pe scara masinii (cu toate modificarile de rigoare)
Calibre 35 il plaseaza pe schema de asamblare ,in spatele cabinei ,fixat de cisterna cu "privire" spre spate dar din foto expuse/gasite pana acum, am vazut doar reflectorul amplasat asa cum l-am modificat eu.
Pe langa aceste schimbari,am adaugat si cablul electric pt.proiector,pe care l-am facut din fir de Pb.de 0,3.

La gata o sa postez poze mai bune(sper) si mai concludente.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 11:44 AM


#60 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 26 January 2011 - 11:59 AM

Eu zic sa va stimparati, indiferent de cum e roata aia! :-P

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

28 useri citesc topicul
0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi