OPEL BLITZ TLF 15 3.6 conversie Italeri/Calibre 35/MR Modellbau
#85
Postat 14 February 2011 - 07:40 PM
Faină lucrare! Un standard la care eu unul pot doar .... să visez. Īn fine.
Mă raliez părerii lui Flo vis a vis de noroi şi praf. Adică e ok aşa.
Dacă īmi este permis, cāteva păreri:
- la racordul din stānga, lanţul de asigurare al capacului putea fi " căzut" īn mod natural, ca cel de la racordul din dreapta
- la racordul din centru (cel de pe pompă) capacul putea avea şi el un lanţ de asigurare
- pe cutiile laterale (īn care bănuies că se ţineau accesorii), avānd īn vedere că erau deschise frecvent, ar da bine nişte zgārieturi
- maşina asta lucra cu apă (mai curată sau nu), şi pe vopseaua īnchisă la culoare şi mată, ar da bine nişte dāre, mai ales din zona domului de deasupra.
Īncā o dată,
Mă raliez părerii lui Flo vis a vis de noroi şi praf. Adică e ok aşa.
Dacă īmi este permis, cāteva păreri:
- la racordul din stānga, lanţul de asigurare al capacului putea fi " căzut" īn mod natural, ca cel de la racordul din dreapta
- la racordul din centru (cel de pe pompă) capacul putea avea şi el un lanţ de asigurare
- pe cutiile laterale (īn care bănuies că se ţineau accesorii), avānd īn vedere că erau deschise frecvent, ar da bine nişte zgārieturi
- maşina asta lucra cu apă (mai curată sau nu), şi pe vopseaua īnchisă la culoare şi mată, ar da bine nişte dāre, mai ales din zona domului de deasupra.
Īncā o dată,
#86
Postat 14 February 2011 - 10:32 PM
teh, la 14 Feb 2011, 19:40, a spus:
Faină lucrare! Un standard la care eu unul pot doar .... să visez. Īn fine.
Mă raliez părerii lui Flo vis a vis de noroi şi praf. Adică e ok aşa.
Dacă īmi este permis, cāteva păreri:
- la racordul din stānga, lanţul de asigurare al capacului putea fi " căzut" īn mod natural, ca cel de la racordul din dreapta
- la racordul din centru (cel de pe pompă) capacul putea avea şi el un lanţ de asigurare
- pe cutiile laterale (īn care bănuies că se ţineau accesorii), avānd īn vedere că erau deschise frecvent, ar da bine nişte zgārieturi
- maşina asta lucra cu apă (mai curată sau nu), şi pe vopseaua īnchisă la culoare şi mată, ar da bine nişte dāre, mai ales din zona domului de deasupra.
Īncā o dată,
Mă raliez părerii lui Flo vis a vis de noroi şi praf. Adică e ok aşa.
Dacă īmi este permis, cāteva păreri:
- la racordul din stānga, lanţul de asigurare al capacului putea fi " căzut" īn mod natural, ca cel de la racordul din dreapta
- la racordul din centru (cel de pe pompă) capacul putea avea şi el un lanţ de asigurare
- pe cutiile laterale (īn care bănuies că se ţineau accesorii), avānd īn vedere că erau deschise frecvent, ar da bine nişte zgārieturi
- maşina asta lucra cu apă (mai curată sau nu), şi pe vopseaua īnchisă la culoare şi mată, ar da bine nişte dāre, mai ales din zona domului de deasupra.
Īncā o dată,
in mare masura sunt de acord cu observatiile tale Teh(ah,si multumesc pentru apreciere ):
adica - da ar putea fi si niste dare de apa,hai sa spunem uscate,ce modifica putin nuanta vopselei;
pe urma - lantul de la busonul central nu-l am(adica nu era dat pe coala PE si unul asemanator nu am);
- lantisoarele pe care le-am avut (cele doua,laterale) sunt infime si pe cel din stanga,cred ca l-am atins putin si l-am indoit.La cat este de maruntel ,cred ca l-as indoi si numai daca as sufla tare peste el.
- da,cutiile de accesorii ar putea prezenta zgarieturi si urme diverse, de activitate.
Cred ca voi aplica efectele de care vorbesti,si voi reveni cu poze. Sa vedem,s-ar putea sa iasa bine.
#93
Postat 18 February 2011 - 08:16 PM
Multumesc inca odata ,domnilor.
Parerile sunt impartite ,insa par sa convearga spre o concluzie unica:mai trebuia ceva wheatering pe masina.Daca n-as fi un lenes...
Vlad ,la capitolul cu tabla cositorita ...eu d-abia ma descurc la piese marunte(si alea lipite ,nu cositorite !).De altfel pe masina apar cateva maruntisuri din tabla,pe care am fost nevoit sa le improvizez.De pilda suporturile aripilor spate ,pe care a trebuit sa le bricolez eu,altfel nu aveam cum sa pun aripile la locul lor..Sau cadrul ce sustine tamburul furtunului pe spatele cisternei: l-am facut tot din tabla pentru ca cel din rasina s-a sfaramat cand am incercat sa-l "scot"de pe suportul de turnare.
Ei,astea-s lucruri maruntele,pe cand ditai cisterna din tabla...
Parerile sunt impartite ,insa par sa convearga spre o concluzie unica:mai trebuia ceva wheatering pe masina.Daca n-as fi un lenes...
Vlad ,la capitolul cu tabla cositorita ...eu d-abia ma descurc la piese marunte(si alea lipite ,nu cositorite !).De altfel pe masina apar cateva maruntisuri din tabla,pe care am fost nevoit sa le improvizez.De pilda suporturile aripilor spate ,pe care a trebuit sa le bricolez eu,altfel nu aveam cum sa pun aripile la locul lor..Sau cadrul ce sustine tamburul furtunului pe spatele cisternei: l-am facut tot din tabla pentru ca cel din rasina s-a sfaramat cand am incercat sa-l "scot"de pe suportul de turnare.
Ei,astea-s lucruri maruntele,pe cand ditai cisterna din tabla...
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 18 February 2011 - 08:16 PM
#95
Postat 20 February 2011 - 10:42 AM
Scuze Longinus, dar nu am reusit sa ma abtin.
O poza cu o autospeciala fabricata de celebra firma austriaca Rosenbauer (dupa mine cea mai tare in materie in acest moment) pe sasiu de Opel Blitz.
cms_media.php.jpg (25.46K)
Numar de descarcari: 239
O poza cu o autospeciala fabricata de celebra firma austriaca Rosenbauer (dupa mine cea mai tare in materie in acest moment) pe sasiu de Opel Blitz.
cms_media.php.jpg (25.46K)
Numar de descarcari: 239