OPEL BLITZ TLF 15 3.6 conversie Italeri/Calibre 35/MR Modellbau
#41
Postat 25 January 2011 - 02:50 PM
...............................................................
In privinta rotii. Critica este foarte buna. .....................
Exista si un raspuns decent dar nu cred ca ti-ar folosi la ceva. .....................
Concluzie. Hai sa-l lasam pe Longinus sa-si vada de treaba, .........................
#42
Postat 25 January 2011 - 03:10 PM
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 26 January 2011 - 11:57 AM
#43
Postat 25 January 2011 - 08:50 PM
- am observat ca Dragos (din ce spunea Cata ) a tras o concluzie ce mi se pare exacta : poza facuta de mine( pe dracu !!- a facut-o aparatul care are in minte jdemii de programe si-i atat de destept incat el singur decide cum e mai bine) pare a fi facuta dintr-un unghi nepotrivit.Imediat dupa aceasta postare o sa "trag "alta foto (chiar daca lumina va fi de la bec) ,dar cu rol strict de a lamuri povestea rotii/fata de la Opel.
Dany ,drept sa-ti spun ,eu nu vad Opelul ca o jucarie si asta numai pt.ca am modelul in fata.Pentru voi este mai dificil:indefinitiv judecati niste "pixeli".Incerc sa lamuresc imediat.
In alta ordine de idei: din pleiada de aftermarket-uri ce trateaza subiectul rotilor de Blitz ,am mers pe mana MR Modellbau pentru doua motive simple:
unul ar fi ca la acest produs nu am gasit cuvinte de scadere sau critici (sa fiti siguri ca am cautat);
si doi: am achizitionat produsul de pe Accurate Armour (sunt un client constant al lor),site/producator scotian (dupa cum stiti) caruia eu personal ii port un respect deosebit sub aspectul promptitudinii dar si al seriozitatii produselor.Mai scurt :daca ei spun ca este ok ,eu ma duc pe mana lor(lista aici http://www.accurate-armour.com/showarmdist...amp;subcat=144)
Ca titlu de comparatie voi posta foto cu un set de roti pt.Mercedes L 3000 de la Signifer (rotile astea le voi folosi tot la o conversie ;produsele lor sunt astea).
Si ca sa canalizez discutia spre un detaliu la care eu inca nu am gasit raspuns:
spuneti-mi daca stiti unde avea Opel Blitz gura de umplere a rezervorului ?!
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 08:52 PM
#45
Postat 25 January 2011 - 09:29 PM
ce-i drept ca astea amandoua sunt "A" adica 4x4 ,dar au jenti cu 8 fante de aerisire deci cred ca vorbim despre acelasi tip de janta/roata:
plus Blitz-ul din colectia asta
http://www.ncmvpa.com/membermv.html
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 09:30 PM
#47
Postat 25 January 2011 - 09:47 PM
Acuma : produsul celor de la Toro Model trateaza cam acelasi subiect (tip de roti) si arata cam la fel
http://www.armorama.com/modules.php?op=mod...ent&id=2562
intr-o comparatie directa
http://militarymodels.co.nz/2010/05/04/am-...l-blitz-wheels/.
asa avem tot tabloul infatisat.
Retineti insa ca desi setul MR Modellbau se cheama "early type" poate fi structurata si roata "late" avind in vedere ca in pungulita se gasesc si componentele adecvate pentru roata "tarzie".
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 January 2011 - 10:02 PM
#49
Postat 25 January 2011 - 09:58 PM
Dar iti multumesc mult.
La gata o sa postez niste foto mai de Doamne'ajuta.
#50
Postat 25 January 2011 - 10:57 PM
#51
Postat 25 January 2011 - 11:39 PM
@Adi povestea cu roata care a fost NUMAI intr-un fel este infirmata de practica. Pe net sunt multe poze cu masini de civilie in armata, cu roti de late pe cisterne erly, roti erly pe 4x4, etc. Eu personal am ajuns la concluzia ca o poza de epoca poate sa zica doar cum era la acel moment echipata masina. Dupa, nimic nu este sigur, tamburii si rotile erau piese de schimb, si 4x4 se transforma in 4x2, etc, etc, doar era razboi.
@Longinus dupa cum ziceam cel mai rau este ca roata a fost turnata direct cu tamburul. Se observa din poze ca printre tabur si janta exista un spatiu pe unde se vede catre interior. Respect faptul ca tie iti place, nu vrei sa o inlocuiesti, nu vrei sa o compari.
@ Seel Master asteptam un raspuns profi cu dovezi daca roata este corecta sau nu, de la cineva care sigr se pricepe la Blitz. Observ insa ca vremurile cand o macheta trebuia corect construita si dupa corect vopsita au apus. (deh' consumul genereaza venit). Daca mai exista umbre din acea vreme eu inca mai astept explicatia cu roata....
@ Dany ma bucur sa vad ca si tie ti se pare ceva ciudat. M-ar bucura si mai mult sa pui cateva poze si fragemnte de fraza gasite de tine personal ca sa avem si a treia parere in povestea rotii. Mai multe analize inseamna: mai bine pentru tot grupul.
..............................................
#52
Postat 25 January 2011 - 11:55 PM
Omul a intrebat in doua randuri:
1: "unde avea Opel Blitz gura de umplere a rezervorului ? "
2: "pe unde-l umpli !! Prin cabina? "
Acum ca Longinus e plasat sub scaun si opelulu lui o sa are rezervor, totul e clar:
Rezervorul fiind pozitionat sub banchete, se rabata sezutul, se scotea busonul si se umplea rezervorul prin cabina.
Acum ca stim si cum arata rezervorul: de ce avea doua busoane iar e o discutie interesanta: avea doua compartimente? se putea umple din mers, cu soferul la volan? se folosea unul ca supapa de presiune pentru Africa?
#53
Postat 26 January 2011 - 12:23 AM
In prima mea postare am facut referire la a se discuta DOAR pe marginea modelului de geanta supus atentiei; varianta din link-ul postarii tale initiale reprezentand altceva, respectiv varianta mai comuna masinilor civile. De asta am sugerat a se ramane strict la discutia cu/despre varianta cu opt raze, supusa deja atentiei la un nivel care devine parca obsesiv.
Binenteles ca variabile existau, insa asta este doar o presupunere. Imaginile aflate pe net sau aiurea prin carti arata faptul ca masina asta era incaltata cu modelul cu opt prezoane si geanta ambutisata. Nu ma lamureste partea expusa de tine privind variabilele care ar fi putut apare, datorita razboiului si penuriei sau multitudinii de piese de schimb aflate la indemana herrenvolk-ului.
In alta ordine de idei, rezervorul ala (din cate stiu) are doar un buson de umplere, cel de pe stanga si da, umplerea se face prin rabatarea sezutei pasagerilor.
Urmeaza sa se lamureasca si Longinus-ul pana la urma cum sta treaba, desi speram sa o faca prin cele doua imagini postate. Compartimentarea interioara presupunea doi pereti cu sita si rol de "sparge val", intercalati.
Ramane sa vedem in continuare care sunt maimutoii care continua sa aplaude la vederea culorilor frumos (sau poate nu) puse pe un kit.
Spor Longinus la macheta si atentie la scara de pe masina.
#54
Postat 26 January 2011 - 12:56 AM
Daca cineva are macar o poza cu o roata reala ca cea de la MRM va rog sa-mi scurtati suferinta... Ma roade gandul ca este gresita si la butucul central.
Aici se poate vedea si dimensiunea cauciucurilor si implicit cea a jantelor 750-20. Nu stiu insa cum se traduce in termeni moderni. Poate este in mm?
http://vincesgallery.smugmug.com/gallery/1...7588_pEtpK-A-LB
Adi la rezervor atunci piesa din dreapta ce este? supapa, sonda, retur? Mai este ceva acolo.
#55
Postat 26 January 2011 - 01:26 AM
Aceasta postare a fost editata de dany: 26 January 2011 - 01:35 AM
#56
Postat 26 January 2011 - 10:38 AM
Pana acum am lamurit ceva:
unu: atentie pentru viitor-cei care vor sa schimbe rotile din kitul Italeri (ca musai trebuiesc schimbate!) cu rasini ,au fost avertizati.Fie MRM cu tot riscul/indoiala etc ,fie altceva (Toro ,Verlinden s.a).
doi:am pus rezervorul la locul lui,inca de la inceput.Intrebarea cu busonul era doar o curiozitate(este valabila si pentru Merceds Benz L3000) . Ciudata ideea nemtilor: cand faci plinul ,scoti/rabati bancheta ,tragi furtunul si incepi ,mai dai pe langa (inevitabil) etc.
trei: ca sa pun sare pe rana - toata lumea spune (pe forumuri ,in lumea larga) ca Italeri a cam gresit cabina de Opel ,ca ea nu ar arata de fapt asa cum o fac italienii ,ca ar fi mai nu stiu cum in zona portierelor(partea superioara,parca) s.a.m.d. Bon.Dupa faptul ca ingineria kitului te face sa injuri copios atunci cand pui piesele cabinei laolalta (eu personal am distrus o cabina de Opel Italeri,prin izbire de perete )mai afli si ca n-ar fi tocmai cuser.Din cate am inteles ,nici Tamyia cu al lor Blitz nu au rezolvat problema asta. Mai ramane Cyber Hobby dar asta este scump si numai cat a aparut pe piata.
patru:scara (de fapt sunt doua suprapuse) am lucrat-o eu ,din lemn.Am vazut prin poze ca exista ,calare pe masina,insa apar in total vreo 3 sau 4 tipuri de scara ,asa ca ...am folosit o licenta .
cinci:tamburul de frana este turnat cu roata impreuna ,de aici concluzia - il voi vopsi ,printre fante,intr-o nuanta diferita.Oricum aveam intentia sa-l colorez mai spre final.
Ah si sa nu uit : pana acum ne-am jucat;sa vedeti dureri de cap la spatele masinii,acolo unde asamblez pompa de presiune,manometrele si toate celelalte intestine !!!.
mda;si sase: dati-le dracu' de maimute.Lasati-le sa doarma.E forum si discutam.Din asta poate iesi ceva bun.Mai uitam si noi de criza,de explozii si incendii,de SOV care-i bolnav de nu se poate,de milionul de euro de sub scara ,sau profilul psiho al lui DeliIorga.
#57
Postat 26 January 2011 - 11:01 AM
Longinus, la 26 Jan 2011, 10:38, a spus:
Exact din aceste motive, de cele mai multe ori sunt nevoit sa sar peste cele scrise si sa ma opresc sa admir doar pozele.
De cele mai multe ori nici nu ma mai obosesc sa inteleg dedesupturile celor scrise.
Daca am ceva de carcotit, carcotesc in punga. Aleg din toate astea sa raman cu ce poate da autorul mai placut respectiv inca o lucrare care daca pe el personal il multumeste, ma multumeste cu atat mai mult si pe mine.
Stiu ca de mult timp nu mai sunt un exemplu, decat poate doar negativ, asa ca ma astept sa faceti exact invers de cum tocmai am scris.
Longinus, am sa admir lucrarea ta, in continuare, asa cum le-am urmarit, cu placere si pe celelalte chiar daca n-am scris in dreptul fiecareia dintre ele.
Spor la treaba si
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de crios: 26 January 2011 - 11:03 AM
#58
Postat 26 January 2011 - 11:35 AM
#59
Postat 26 January 2011 - 11:44 AM
Calibre 35 il plaseaza pe schema de asamblare ,in spatele cabinei ,fixat de cisterna cu "privire" spre spate dar din foto expuse/gasite pana acum, am vazut doar reflectorul amplasat asa cum l-am modificat eu.
Pe langa aceste schimbari,am adaugat si cablul electric pt.proiector,pe care l-am facut din fir de Pb.de 0,3.
La gata o sa postez poze mai bune(sper) si mai concludente.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 January 2011 - 11:44 AM