Garnituri militare germane_ep2 A Garnituri militare germane_ cu buget redus_ep2 A
#21
Postat 17 December 2010 - 10:25 PM
O mica protectie in capatul liber al vagonului.
Pt. LDH: Multumesc si ramine sa vb atunci duminica de dimineata. Daca nu reusim duminica banuiesc ca nu dai in lucru agregatul.
#23
Postat 17 December 2010 - 11:03 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 17 December 2010 - 11:17 PM
#24
Postat 17 December 2010 - 11:23 PM
@dany: ai dreptate, insa cisterna mea face parte dintr-un convoi care ducea papa, haine si alte chestii mai putin periculoase.
M-am gindit la 2 variante:
1. sa fie ori o cisterna destinata lichidelor alimentare si atunci pe ea sa fie inscriptionat "numai lichide alimentare" (in germana) cu "creta" direct pe vagon
2. sa ii aplic citeva gauri de glont in cilindru si sa o deformez putin, urmind sa scriu cu "creta", tot in limba germana -"circula numai fara continut".
Multumesc de poza. Foarte tare! Poate va fi chiar vagonul din fata trenului ca in poza. Imi place ideea de bricolaj in spatele frontului cu ce se gaseste pe linga casa omului.
Din ce vad eu acolo pare o constructie din lemn direct pe platforma vagonului. Sint curios la ce servea partea din fata, unde poza s-a terminat.
#29
Postat 18 December 2010 - 11:28 PM
Aici scutul este format de lateralele vagonului. Practic sacii ar fi mai degraba de atmosfera, si de "adunat" schije.
Am vazut la recomandarea lui Bogy filmul Stalingrad. Acolo era un vagon platforma scurt pe care facut un soi de buncar, din lemn sau metal ca structura si captusit cu saci de nisip. Semana cu un cort. Pe toate laturile avea cite o fanta, pentru mitraliera.
#31
Postat 19 December 2010 - 09:39 PM
#34
Postat 20 December 2010 - 10:24 AM
#35
Postat 01 January 2011 - 07:49 PM
Profitind de o mica pauza, va prezint continuarea.
Am achizitionat 2 vagoane platforma PIKO, care vor suferi transformari substantiale. La final ele vor fi transformate in vagonul 1 si vagonul 2.
Ca o scurta descriere, vagonul 1 va fi incarcat cu saci de nisip. Scopul acestuia este de protectie impotriva incarcaturilor explozive plasate pe calea ferata.
Vagonul 2 va fi dotat cu un flak si cu o mica baraca pentru personalul care il deserveste.
Am plecat ca sursa de inspiratie de la poza lui @Dany, caruia ii multumesc pentru informatie.
Exteriorul va fi vopsit in gri sobolan. Peretii interiori ai baracii ii voi vopsi intr-un galbui-maroniu deschis. Avind in vedere ca exista niste geamuri spre exterior, ma gindesc sa mobilez si interiorul baracii cu niste paturi suprapuse, un godin (cu burlan pe acoperis) si un afis din prestigioasa publicatie a vremii, SIGNAL.
De asemenea o sa existe cite o usa, una in zona flak-ului si alta in spate unde voi amplasa niste lemne de foc sub un mic adapost.
Invelitoarea va fi din carton asfaltat (scoci de hirtie dat cu vopsea acrilica neagra mata si prafuit putin).
Pentru flak voi opta pentru varianta asta (multumesc LDH):
http://www.preiser-figuren.de/detail,165C7...iser_16582.html. Momentan nu este pe stoc, dar incerc sa gasesc variante mai ieftine.
In final ca sa fie si mai realist ma gindesc sa pun si omuleti.
Am uitat sa adaug urmatoarele -fata de vagonul cumparat am operat urmatoarele modificari:
1. am decupat portiuni de 1 cm din laturile vagonului pentru a face posibil accesul in vagon
2. podeaua existenta (de plastic) s-a placat cu scinduri de lemn de balsa
3. peretii laterali ai platformei vor fi captusiti si pe interior cu inca un rind de scindura si vor avea o "mina curenta" (capac) tot din lemn
4. pardoseala flak-ului va fi din metal (o cartela de telefon taiata)
5. vor exista scari si minere din metal (capse de capsator hirtie).
Aceasta postare a fost editata de andrei_nsts: 01 January 2011 - 07:54 PM
#36
Postat 02 January 2011 - 08:22 PM
Am renuntat la ideea de a mobila interiorul, avind in vedere ca nu se vede mai nimic pe geam.
Voi ramine la micul adapost pentru lemne din spatele baracii -partea scurta a vagonului ramasa descoperita.
Astept niste sfaturi de la voi in legatura cu roata pentru frina, care este amplasata in partea stinga jos, cf. fotografiei.
Eu unul ma gindeam sa gasesc un angrenaj de la un ceas, sau altceva cu angrenaje fine.
#37
Postat 02 January 2011 - 11:04 PM
La multi ani!
Desi asa pare nu cred ca aceea este pentru frana de stationare. Nu prea ar avea sens si nici nu ar fi o solutie conform cu epoca, din cate cunosc eu.
Este posibil ca acea volanta/volan sa foloseasca la altceva.
Din cate fiare sunt intre tampoane inclin sa cred ca avea plug.
De facut nu este greu de facut si nu te gandi la mecanisme de ceas.
Folosesti sarma de max 0,3 mm diametru.
Infasori, cat mai strans, cateva spire pe un cilindru de 4 mm diametru.
Tai pe generatoare si o sa iti rezulte cercuri deschise.
Pui cap la cap si lipesti cu cianoacrilat (picatura).
Spitele, patru la numar sa fie mai usor, le faci din doua diametre lipite tot cu picatura.
Le tai mai mari decat cercul si dupa ce le-ai lipit le tai la dimensiune.
Nu conteaza ca nu sunt in acelasi plan cu cercul.
Asa am procedat la o timona pentru un barcaz 1/87
Nu ai amenajat interiorul dar poti scoate un burlan ca si cum godinul ar fi inauntru.
In loc de capse pentru capsator de ce nu folosesti pentru barele de mana sarma de 0,2 sau 0,3 mm diametru?
Folosind sarma nu esti limitat la lungimea si/sau forma barei de mana.
Aceasta postare a fost editata de LDH: 02 January 2011 - 11:05 PM
#38
Postat 03 January 2011 - 09:26 AM
La multi ani!
Multumesc de sfaturi.
Momentan nu am ajuns la limita cu lungimea barelor si merge inca sirma de la capse.
O sa mai studiez problema cu sistemul de frinare la vagoanele de tipul asta si mai vedem. Oricum nu arde asa de tare.
Mai tare arde treaba cu flak-ul.