No, asa da! Acum e lamurit. Mai invata omul cite ceva.
Cel mai lung proiect - Me 109 1/72
#22
Postat 08 May 2011 - 11:48 AM
Intr-un final i-am inlocuit cupola cu una de la un alt kit Parcmodels. Ramele au fost pictate cu o pensula 0/3, dupa sfaturile lui Z-mare (intai culoare interior apoi peste cu dunkelgelb).
Concluzia este ca la kitul Parcmodels cupola este componenta cea mai slaba din tot kitul. Fiind din 3 bucati, probabil daca era reprezentata deschisa era mai bine, dar lipita inchisa nu se potriveste cu fuselajul (a trebuit sa completez cu rama cu fasii de plastic deoarece ramaneau goluri mari intre cupola si fuselaj, iar gravura ramelor este aproape inexistenta, astfel incat pensula nu are dupa ce sa se ghideze iar vopseaua sa adere la relieful ramei, prin urmare tragi niste linii mai mult in orb.
Concluzia este ca la kitul Parcmodels cupola este componenta cea mai slaba din tot kitul. Fiind din 3 bucati, probabil daca era reprezentata deschisa era mai bine, dar lipita inchisa nu se potriveste cu fuselajul (a trebuit sa completez cu rama cu fasii de plastic deoarece ramaneau goluri mari intre cupola si fuselaj, iar gravura ramelor este aproape inexistenta, astfel incat pensula nu are dupa ce sa se ghideze iar vopseaua sa adere la relieful ramei, prin urmare tragi niste linii mai mult in orb.
#23
Postat 08 May 2011 - 01:18 PM
Dragos, ai facut o macheta care arata bine, overall.
La urmatoarele machete, incearca un alt mod de mascare / vopsire - liniile de demarcatie sunt foarte vizibile. Totodata, ar trebui sa te gandesti si la variantele de imbunatatire a interiorului. Ai muncit mult la exterior si se vede. Si interiorul se vede bine.
La urmatoarele machete, incearca un alt mod de mascare / vopsire - liniile de demarcatie sunt foarte vizibile. Totodata, ar trebui sa te gandesti si la variantele de imbunatatire a interiorului. Ai muncit mult la exterior si se vede. Si interiorul se vede bine.
#24
Postat 08 May 2011 - 01:38 PM
Salut Dragos.
Imi place rezultatul,dar ca sa fie completa ar trebui sa mai faci doua lucruri:
1-noua cupola arata mult mai bine acum,dar ai omis reprezentarea geamului culisant in partea cupolei care se reabateaza.Cu o gravare fina ai aduce cupola mai aproape de adevar.
2-cablul anetenei.Fir tras la cald din culee sau fir de par daca este indeajuns de lung,ultima metoda am folosit-o si arata foarte bine.
Acum depinde doar de tine daca vrei sa mai lucrezi la ea sau nu,ar fi pacat totusi,macheta arata foarte bine.Sper sa nu te deranjeze interventia mea.
Iti doresc spor si pacienta in tot ceea ce faci.
Imi place rezultatul,dar ca sa fie completa ar trebui sa mai faci doua lucruri:
1-noua cupola arata mult mai bine acum,dar ai omis reprezentarea geamului culisant in partea cupolei care se reabateaza.Cu o gravare fina ai aduce cupola mai aproape de adevar.
2-cablul anetenei.Fir tras la cald din culee sau fir de par daca este indeajuns de lung,ultima metoda am folosit-o si arata foarte bine.
Acum depinde doar de tine daca vrei sa mai lucrezi la ea sau nu,ar fi pacat totusi,macheta arata foarte bine.Sper sa nu te deranjeze interventia mea.
Iti doresc spor si pacienta in tot ceea ce faci.
#25
Postat 08 May 2011 - 08:48 PM
Multumesc pentru raspunsuri.
Despre gravarea geamului culisant trebuie sa spun ca am avut in minte la un moment dat sa fac asta dar am uitat Probabil am fost prea concentrat asupra ramelor si fiind putin dezamagit de rezultat nu m-am mai gandit si la asta.
Cablul antenei nu l-am facut pana acum la niciun avion pentru ca este o chestie care daca nu iese cum trebuie, mai mult strica decat daca ar fi fara el. Avand in vedere ca in rest machetele sunt 99% gata, din comoditate si siguranta nu mi-am mai batut capul cu el. Practic tot timpul se mai gaseste ceva de perfectionat la o macheta, un retus aici, altul dincolo, trebuie gasit un moment in care spui stop si treci la urmatoarea, altfel nu as termina-o niciodata
Despre gravarea geamului culisant trebuie sa spun ca am avut in minte la un moment dat sa fac asta dar am uitat Probabil am fost prea concentrat asupra ramelor si fiind putin dezamagit de rezultat nu m-am mai gandit si la asta.
Cablul antenei nu l-am facut pana acum la niciun avion pentru ca este o chestie care daca nu iese cum trebuie, mai mult strica decat daca ar fi fara el. Avand in vedere ca in rest machetele sunt 99% gata, din comoditate si siguranta nu mi-am mai batut capul cu el. Practic tot timpul se mai gaseste ceva de perfectionat la o macheta, un retus aici, altul dincolo, trebuie gasit un moment in care spui stop si treci la urmatoarea, altfel nu as termina-o niciodata