JOLLY ROGERS F-14A 1/32 Tamiya
#45
Postat 12 April 2011 - 07:42 PM
Domne.......... pe mine m-ai dat gata, deja noptile am cosmaruri.
Maistre............ nu ne mai fierbe atat cu........ secretele, ca risti sa ma ai pe constiinta ! dar pana una alta ,
#50
Postat 14 April 2011 - 09:19 AM
tibi22, la 14 Apr 2011, 09:59, a spus:
Am curatat toata macheta cu o carpa de bumbac si cu betisoare de urechi(pt. locurile mai inghesuite), inmuiate in alcool tehnic. Daca ai un strat de lac lucios peste vopsea, nu ai de ce sa iti faci probleme. Am lasat mix-ul de tus cu future sa se usuce cam 13-15 minute, dupa care am inceput sa sterg, dar nu am insistat din prima sa curat tot, am facut mai multe treceri pe diverse zone. Rezultatul il vedeti si voi. Oricum ceva urme raman pe lac( in locul unde insisti, se va matui foarte putin), dar neesentiale, daca ti cont ca peste lac lucios mai vine si lac mat. Pentru toata macheta mi-a ajuns cam 5 ml de Future, in care am pus doua picaturi de tus negru.
#51
Postat 14 April 2011 - 12:05 PM
#53
Postat 14 April 2011 - 05:32 PM
Mishto pana acum.O intrebare:
Dupa ce aplici sarea mai vopsesti ceva?Adica lucrarile de intretinere mai noi pe care le-ai aplicat deja( arata super) cu culoare mai deschisa nu trebuiau sa le faci la final inainte de lacul satin?Deoarece metoda cu sare reprezinta coroziunea suprafetei ( lacului sau vopselei) in timp, acumulate de cand a/c este in serviciu pe mare, cauzate de apa sarata de vint,etc.Dupa mine reprezentarea lucrarilor de intretinere ar fi trebuit sa le faci ca si ultima faza de weathering.Ca si remediu al greseli ar trebui inainte de sare sa revopsesti urmele de reparatii cu o viosea mai inchisa la culoare decat cea actuala (aproape de culoarea machetei reprezentand reparatiile mai vechi deoarece nu tot a/c a fost revopsit in timpul serviciului ) si dupa sare sa reaplici aleatoriu reparatiile noi cu nuanta deja folosita.
In rest ,all the best
#54
Postat 14 April 2011 - 06:06 PM
mykyb, la 14 Apr 2011, 18:32, a spus:
Dupa ce aplici sarea mai vopsesti ceva?
Da
scorpio, la 14 Apr 2011, 13:05, a spus:
Da man, o sa mai fac inca o tura de "reparatii" dupa vopsirea cu sare. Normal ca avionul de cand este pe portavion a mai suferit unele reparatii la panouri dea lungul timpului, unele sunt m.ai evidente(mai noi), altele mai estompate(mai vechi). din cate am citit despre avion, doar derivele, cocoasa, stabilizatoarele ventrale si rezervoarele au fost revopsite in totalitate, in rest, in functie de necesitati.
Aceasta postare a fost editata de scorpio: 14 April 2011 - 06:07 PM
#55
Postat 18 April 2011 - 07:45 PM
asa arata un motan la saramura
dupa un strat de vopsea
si cam asta a iesit ( probabil ca unii o sa-si rada in barba, chicotind "fraierul, a bulit macheta cu sarea lui"), dar rezultatul final o sa conteze, zic eu!
#56
Postat 18 April 2011 - 07:52 PM
Aceasta postare a fost editata de MiG: 18 April 2011 - 07:53 PM
#57
Postat 18 April 2011 - 08:01 PM
MiG, la 18 Apr 2011, 20:52, a spus:
ceva de genul asta?
#59
Postat 18 April 2011 - 08:36 PM
Cind dai lac peste macheta fa numai o particica si vezi ce se intimpla. Daca iti face "ochi de peste" ar fi bine sa-l cureti inca odata macheta cu pasta de lustruit Tamiya!
Succes!