Aceasta postare a fost editata de scorpio: 19 November 2010 - 04:06 PM
BEFORE THE END A6M5 ZERO Tamiya 1\32
#1
Postat 19 November 2010 - 04:03 PM
#5
Postat 19 November 2010 - 06:16 PM
Dar:
1. Dc. intradosul ?!? burta pt. mine, e asa nou?
2.Parca ar mai merita un tratament. Dar nu-mi dau seama ce. . Ceva care sa reliefeze mai mult verdele de aluminiu.
3.Cred ca ar trebui sa retusezi la pensula zona mare de aluminiu pe de coada. In penultima poza se vede cel mai bine.
Oricum...imi super place.
Felicitari!
#6
Postat 19 November 2010 - 06:25 PM
Intradosul pare nou, dar la fel ca in pozele pe care le am, vopseaua nu este sarita de pe intrados, ci doar pe extrados unde sarea foarte repede din cauze variate. Se pare ca griul folosit de japonezi pentru intrados adera mult mai bine la ESD decat verdele de deasupra.Zona de pe coada am lasat-o intentiona asa. Acum poate ar mai fi trebuit una alta. dar eu sunt multumit de rezultat asa cum este.
Aceasta postare a fost editata de scorpio: 19 November 2010 - 06:26 PM
#12
Postat 19 November 2010 - 08:14 PM
#13
Postat 19 November 2010 - 08:29 PM
Am inceput unul la 1/72 si am sa incerc si eu tehnica cu sarea (desi e o scara mica nu vad de ce nu s-ar putea). Unele din pozele tale ma vor inspira mai ales la cockpit. Am sa-l fac numai din cutie si ceva de bricolat prin cockpit. Se pare ca varianta A6M5 52 c are numai o mitraliera (dreapta) montata pe capota ( desi in kit-ul Academy sunt doua). Pentru cei care stiu mai mult despre Zeke in aceasta varianta, m-ar interesa aspectul asta.
Sa aveti spor!
#14
Postat 19 November 2010 - 08:36 PM
Uzura da bine,am comparat(cu alta ocazie) imagini cu aparate japoneze,uzate,dar in stare de functionare(inca): asa aratau.
O mica observatie,daca mi-e permis: maieul elicei este poate prea nou,prea neconform cu restul uzurii.Putin,putin...ce zici?
Uzura prin tehnica "sarii" se foloseste cu succes si la blindate.
#19
Postat 19 November 2010 - 10:01 PM
LDH, la 19 Nov 2010, 21:40, a spus:
Un neavenit intr-ale zburatoarelor are o intrebare.
Daca exteriorul pare aproape de casare interiorul de ce este ca scos din cutie?
Probabilitatea de frecare a aerului cu partile vopsite in interior este zero sau aproape, si aici nu ma refer la numele de cod al avionului. De obicei uzura vopselii apare in locuri unde frecarea cu diferite obiecte sau stari este frecventa. Se poate observa si in interior dar la un nivel mult mai "soft", in unele zone, ca vopseaua este mai "dusa" in locuri unde a avut loc un lucru mecanic ( frecari frecvente), zona palonierelor, muchiile scaunului, si altele.
Aceasta postare a fost editata de scorpio: 19 November 2010 - 10:04 PM
#20
Postat 19 November 2010 - 11:16 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 19 November 2010 - 11:42 PM