Salutare,
Macheta nu este finalizata, partea inferioara este vopsita in cularea de baza,urmeaza senilele si accesoriile de montat.cred ca am cam exagerat cu vopseaua sarita,ma gandesc la un mod de a remedia problema.interiorul este gata, am inlocuit cablul de pe troliu cu unul de sarma pentru mai mult realism.las pozele sa vorbeasca. astept sfaturi si sugestii.
numai bine
Pagina 1 din 1
BergePanther Italeri 1:35
#4
Postat 04 October 2010 - 08:08 PM
Nu,cu un simplu filtru nu rezolvi problema.
Hai sa le luam pe rand ( daca as fi facut eu macheta,as fi procedat asa):
a) obloanele laterale sunt ,evident,din lemn;deci nu are ce cauta grund pentru metale,acolo;(in nici un caz).Eu as fi procedat asa: culoarea lemnului aplicata ca fond > lac fixativ > vopsea verde(ma rog,culoarea masinii).Dupa uscare,cu o periuta de dinti usor umezita,freci/zgarii vopseaua de suprafata si ramane "lemnul" ,Urmeaza o usoara spalare cu ulei(o nuanta asemanantoare lemnului natur/usor uzat).
b) mecanismele din interior(troliu,cablu,etc) trebuie sa aiba unele "ciupituri" din otel.Asta rezolvi destul de usor cu un grafit pentru desen(6B). Pe urma,printre spirele cablului ,baga niste vopsea de ulei negru/brun inchis.
c) vopseaua sarita - daca tot vrei sa o reprezinti- tine cont despre proportiile/suprafetele afectate;incearca sa le pastrezi sub control,atat ca suprafata cat si ca dispunere.Evident ca vopseaua se "sterge" preponderent in zonele in care se "calca" mai mult. Si retine,am spus "se sterge" nu "sare".
In fine.Sunt considerente proprii,nu zic ca am musai dreptate.
Spor si pune foto.
Hai sa le luam pe rand ( daca as fi facut eu macheta,as fi procedat asa):
a) obloanele laterale sunt ,evident,din lemn;deci nu are ce cauta grund pentru metale,acolo;(in nici un caz).Eu as fi procedat asa: culoarea lemnului aplicata ca fond > lac fixativ > vopsea verde(ma rog,culoarea masinii).Dupa uscare,cu o periuta de dinti usor umezita,freci/zgarii vopseaua de suprafata si ramane "lemnul" ,Urmeaza o usoara spalare cu ulei(o nuanta asemanantoare lemnului natur/usor uzat).
b) mecanismele din interior(troliu,cablu,etc) trebuie sa aiba unele "ciupituri" din otel.Asta rezolvi destul de usor cu un grafit pentru desen(6B). Pe urma,printre spirele cablului ,baga niste vopsea de ulei negru/brun inchis.
c) vopseaua sarita - daca tot vrei sa o reprezinti- tine cont despre proportiile/suprafetele afectate;incearca sa le pastrezi sub control,atat ca suprafata cat si ca dispunere.Evident ca vopseaua se "sterge" preponderent in zonele in care se "calca" mai mult. Si retine,am spus "se sterge" nu "sare".
In fine.Sunt considerente proprii,nu zic ca am musai dreptate.
Spor si pune foto.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 04 October 2010 - 08:09 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1