Bismarck
#42
Postat 20 March 2011 - 08:56 PM
NightAngel, la 20 Mar 2011, 20:52, a spus:
modelul va fi radiocomandat? eu asa am dedus de la englezi...
si dak da, o sa se dea cu revista si motorasul, servo-comensi, radio-comanda, etc???
si dak da, o sa se dea cu revista si motorasul, servo-comensi, radio-comanda, etc???
Buna seara.
Din numerele aparute in octombrie 2010, telecomanda, servo si motorasele se dau separat, am inteles ca pe la numarul 14... dar sunt separat de revista...
Cu respect,
Olimpiu
#44
Postat 21 March 2011 - 07:54 AM
Din cate am inteles pe site-urile englezesti, constructia variantei radiocomandate este semnificativ deosebita de cea a modelului static, incepand de la adeziv ( aracetul alb, care devine transparent, cica nu este rezistent la apa). In afara de asta modelul a fost modificat de editori, pentru a-l putea face functional, intr-o faza tarzie si sunt unele probleme. Eu as vrea sa-l fac static. Nu mi-ar placea sa vad cateva zeci de milioane+munca de trei ani pe fundul unei balti.
#47
Postat 21 March 2011 - 09:54 AM
pentru cine doreste sa cumpere in avans anumite numere
http://www.hachette-collections.com/comman...d_collection=64
http://www.hachette-collections.com/comman...d_collection=64
#48
Postat 21 March 2011 - 10:10 AM
Am avut emotii. Am aflat tarziu de aparitia primului numar si credeam ca nu il voi mai gasi. Am prins ultimul exemplar de la "ziarista" din fata blocului, ocazie cu care am trecut si aceasta publicatie pe "abonament" alaturi de corabiuta DeAgostini.
Adevarul e ca ar fi frumoasa o asemenea bijuterie motorizata... Vedem pe parcurs.
Adevarul e ca ar fi frumoasa o asemenea bijuterie motorizata... Vedem pe parcurs.
#49
Postat 21 March 2011 - 02:44 PM
Am cumparat si eu primul numar , sper din tot sufletul ca colectia o sa fie dusa pana la capat ( ca si cel de la mari corabii ) ca asa nu am chef ca sa raman cu jumate de vapor :( , si nu am incredere in ei deoarece daca scad sub in titraj profitabilitatea revistei scade , cand a aparut mari corabi a fost o isterie cunosteam personal ( desi nu sunt o persoana sociabila ) vreo 13 persoane care au cumparat primul numar , la numaru 6 au ramas 6 din astia in urmatoarele sapatamani o sa mai renunte dupa cum ii cunosc eu cam 4 ( 2 sigur ) , principalul motiv spun ei e ca nu aveau chef sa mai alerge de la un chiosc la altu , dupa un calcul simplu rezulta ca 85% dintre cumparatori pe care ii stiu eu deja au renuntat si suntem abia la numaru 7 , sa speram ca indiferent de cerere firmele producatoare o sa duca colectia pana la capat , financiar nu ar fi o problema ca renunt la 2 pachete de tigari pe saptamana si ma descurc ( daca mai apare ceva va trebui sa ma las ) , din lipsa de spatiu insa nu cred ca o sa ma apuc prea curand de construit aceste machete , orcum la prima vedere chitul promite multe .... sunt incantat ca spre deosebire de " Mari Corabi " de la DeA pe asta l-am gasit la primul chiosc de ziare la care am intrebat de el si vanzatoarea avea o gramada de bucati pe raft .
Multa bafta si rabdare la toata lumea .
Multa bafta si rabdare la toata lumea .
#51
Postat 21 March 2011 - 06:18 PM
Nu vad de ce aracetul care devine transparent dupa uscare nu e rezistent la apa. Dupa umilele mele cunostiinte de modelism, coca pe dinafara se chituieste (eu unul nu sunt de acord cu chituirea, dar in fine) si apoi se vopseste, inauntru cocii se vopseste sau lacuieste avandu-se grija ca vopseaua sau lacul sa patrunda in toate orificiile (de preferat in interior sa se dea cu vopsea direct pe lemn, astfel ii confera o mai buna impermeabilitate si o absorbtie a vopselei diluate la prima mana)
Asa ca nu va feriti de aracet!
Asa ca nu va feriti de aracet!
#55
Postat 22 March 2011 - 03:15 PM
Eu zic ca vor merge pana la capat. S-a investit mult in publicitatea tv, pe multe canale la ore de maxima audienta, seara practic exista cateva spoturi pe principalele canale de stiri si discovery. Cred ca oricum a fost un studiu de piata serios, modelismul este o activitate de nisa la noi, nimeni nu se asteapta sa se dea ca pita calda.
O explicatie a entuziasmului moderat cred ca se datoreaza faptului ca o corabie impune un impact masiv asupra celor care nu au avut nici o treaba cu modelismul, avand o anumita prestanta vizuala. De altfel si reclama cu pricina este cumva mai siropoasa, mai comerciala, aici avand un caracter un pic mai tehnic. Aceasta nava cred ca reprezinta in domeniul plutitoarelor ceea ce pentru zburatoare ar fi bf109, adica o lucrare la categoria "exercitii impuse", si zic ca nu e cazul sa disperam, probabil lucrurile vor evolua in bine.
Am urmarit lucrarea prezentata pe linkul de mai sus, si am vazut multe detalii in special ale componentelor din alama. Abia astept sa se stranga cateva numere pentru a demara actiunea.
O explicatie a entuziasmului moderat cred ca se datoreaza faptului ca o corabie impune un impact masiv asupra celor care nu au avut nici o treaba cu modelismul, avand o anumita prestanta vizuala. De altfel si reclama cu pricina este cumva mai siropoasa, mai comerciala, aici avand un caracter un pic mai tehnic. Aceasta nava cred ca reprezinta in domeniul plutitoarelor ceea ce pentru zburatoare ar fi bf109, adica o lucrare la categoria "exercitii impuse", si zic ca nu e cazul sa disperam, probabil lucrurile vor evolua in bine.
Am urmarit lucrarea prezentata pe linkul de mai sus, si am vazut multe detalii in special ale componentelor din alama. Abia astept sa se stranga cateva numere pentru a demara actiunea.
#56
Postat 22 March 2011 - 03:44 PM
Sper sa ai dreptate. Plus ca am inteles ca e o lucrare mult mai dificila decat SIB. Si eu astept piesele din alama,etc., plus ca e clar ca aici ai nevoie de aerograf+compresor. Cred ca asta seamana mai mult cu avioanele si tancurile pe care ( ca incepator) le-am facut pana acum.
#58
Postat 22 March 2011 - 04:06 PM
In mare parte, aceasta "lipsa" a entuziasmului se datoreaza si faptului ca a disparut noutatea. Aici, cei de la Hachette au cam pierdut startul. Insa in mod sigur, cei pasionati vor cumpara revista. Eu chiar cred ca va atrage si persoane noi, pentru ca lipsa catargelor si a multitudinii de "ate" care trebuiesc intinse la o corabie este un punct in plus.
Nu ca nu ar fi alte lucruri de detaliu care vor solicita indemanarea constructorului.
Nu ca nu ar fi alte lucruri de detaliu care vor solicita indemanarea constructorului.