Pai din ceea ce ai scris pana acuma, greseala ta e extrem de vizibila (citibila), n-ai curatat cum se cuvine aerograful !!
Trigger-ul la apasare, deschide supapa de aer, vopseaua indesata pe axa verticala invinge taria arcului supapei care iti duce inapoi la zero trigger-ul, respectiv se opreste aerul.
Cum ai curatat aerograful ? Ai desfacut duza, ai scos acul afara, ai spalat interiorul si duza bine ? Vopseaua acumulata in zona trigger-ului si care in mod normal nu ar fi trebuit sa ajunga pe acolo la o dilutie corecta/cu diluantul potrivit, ai curatat-o ?
Bulele de aer in rezervor pot fi rezultatul infundarii aerografului ca urmare a unei curatari necorespunzatoare, insuficientei strangeri a duzei in locasul ei, o-ring-ul acesteia ciupit sau rupt si asa mai departe.
Curata inca o data masina cum se cuvine, fara graba, cu atentie si cu diluantul potrivit, strange duza (fara sa iasa apa din ea) si mai fa o incercare.
Foloseste un diluant mai potrivit pentru email, un 506 sau 509, terpinolul e destul de gras pentru email in aerograf rezultand o imbacsire prematura.
Utilizarea aerografului inseamna in cazul trigger-ului : apasare=aer, apoi tragere spre inapoi=vopsea, oprirea aerografului efectuandu-se invers. Altfel, vopseaua ramane pe ac si in duza, iar la o noua apasare a trigger-ului, aerul iti arunca vopseaua ramasa, in stropi inestetici. Nu mai vorbesc de acumularile de vopsea ce se aduna si prin alte parti (vezi trigger-ul tau).
Spor si sa ne tii la curent.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 17 September 2010 - 06:17 PM