Salutare stimabililor,
Numele meu este Alex Lupu, sunt din Bucuresti si colectionez figurine 1/6 (WWII Germania - cu predilectie).
Dupa o indelungata asteptare, am reusit sa achizitionez my most wanted - setul Moto + Vigo Trieber DAK DX05. Setul este mint, sigilat, trimis din SUA.
La deschiderea capacului de spuma care proteja partea superioara a motocicletei, am observat ca ghidonul este un pic stramb. Am indepartat batul de plastic care "protejeaza ghidonul" si am observat ca partea stanga a ghidonului pare a fi rupta/fisurata, probabil presiune la transport, depozitare, samd. Se poate observa o mica fisura si vopseaua plesnita. Nu imi dau seama din ce e facut ghidonul, pare zamak, plumb, e foarte moale, suficient cat un profan sa faca vreo tampenie.
Va dati seama ca nu mai am ce sa fac, setul era sigilat, e foarte rar, nu prea imi vine sa-l returnez...
Ideea e urmatoarea, daca ma apuc sa pun figurina pe moto, evident ca se poate rupe...incerc insa sa gasesc, cu ajutorul vostru, o modalitatea de la lipi/intari acea fisura, in urma careia sa revin cu vopseaua specifica DAK.
Astept sugestiile voastre pe aceasta tema.
Etern recunoscator comunitatii,
Alex
Pagina 1 din 1
Reparatii la Zundapp DAK DX05
#5
Postat 16 August 2010 - 04:53 PM
Buna era o poza cu detaliu asupra "faptei"! In lipsa, iti propun o solutie, folosita de mine cu succes in cazul accidentelor la jambele avioanelor, nitel laborioasa, dar sigura. Rupi ghidonul de tot, iar in ambele ruptri dai cite o gaura cu diametrul nitel mai mic decit diametrul piesei, cit mai pe centru. Gaura nu trebuie sa fie prea adinca, 1 - 1,5mm e suficient. Intr-o gaura lipesti, cu superglue, o tija scurta (nitel mai scurta decit lungimea celor doua gauri puse cap la cap) din sirma de otel (sau plastic, daca piese e din stiren), apoi, tot cu supergule, infigi in sirma cealalta piesa. Chituiesti si slefuiesti, apoi vopsesti.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1