Forum Machete,Modelism,Hobby: Reparatii la Zundapp DAK DX05 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Reparatii la Zundapp DAK DX05

#1 Useril este offline   AlexL 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 13-August 10

Postat 13 August 2010 - 04:55 PM

Salutare stimabililor,

Numele meu este Alex Lupu, sunt din Bucuresti si colectionez figurine 1/6 (WWII Germania - cu predilectie).

Dupa o indelungata asteptare, am reusit sa achizitionez my most wanted - setul Moto + Vigo Trieber DAK DX05. Setul este mint, sigilat, trimis din SUA.

La deschiderea capacului de spuma care proteja partea superioara a motocicletei, am observat ca ghidonul este un pic stramb. Am indepartat batul de plastic care "protejeaza ghidonul" si am observat ca partea stanga a ghidonului pare a fi rupta/fisurata, probabil presiune la transport, depozitare, samd. Se poate observa o mica fisura si vopseaua plesnita. Nu imi dau seama din ce e facut ghidonul, pare zamak, plumb, e foarte moale, suficient cat un profan sa faca vreo tampenie.

Va dati seama ca nu mai am ce sa fac, setul era sigilat, e foarte rar, nu prea imi vine sa-l returnez...

Ideea e urmatoarea, daca ma apuc sa pun figurina pe moto, evident ca se poate rupe...incerc insa sa gasesc, cu ajutorul vostru, o modalitatea de la lipi/intari acea fisura, in urma careia sa revin cu vopseaua specifica DAK.

Astept sugestiile voastre pe aceasta tema.

Etern recunoscator comunitatii,

Alex

#2 Useril este offline   buha 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 266
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Location:Iasi / Botosani

Postat 13 August 2010 - 07:25 PM

Salut!

Cred ca cel mai bine ar fi sa atasezi niste imagini cu pentru a intelege mai bine problema ta.

#3 Useril este offline   gobi71 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1267
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Location:galati
  • Interests:navomodelismul

Postat 15 August 2010 - 11:02 AM

Daca te simti in stare, demonteaza piesa cu pricina, toarna o matrita si fa-o din nou.Daca nu stii tu sa faci chestia asta, apeleaza la un specialist... :drinks:

#4 Useril este offline   AlexL 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 13-August 10

Postat 16 August 2010 - 03:46 PM

Orice ar depasi un simplu lipit, apelez la cei ce se pricep. Cat despre demontat, turnat matrite, etc... nu am mijloacele necesare sau know-how. Daca tot ai enuntat aceasta varianta, sfatuieste-ma si cine s-ar ocupa de asa ceva.

#5 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12650
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 16 August 2010 - 04:53 PM

Buna era o poza cu detaliu asupra "faptei"! In lipsa, iti propun o solutie, folosita de mine cu succes in cazul accidentelor la jambele avioanelor, nitel laborioasa, dar sigura. Rupi ghidonul de tot, iar in ambele ruptri dai cite o gaura cu diametrul nitel mai mic decit diametrul piesei, cit mai pe centru. Gaura nu trebuie sa fie prea adinca, 1 - 1,5mm e suficient. Intr-o gaura lipesti, cu superglue, o tija scurta (nitel mai scurta decit lungimea celor doua gauri puse cap la cap) din sirma de otel (sau plastic, daca piese e din stiren), apoi, tot cu supergule, infigi in sirma cealalta piesa. Chituiesti si slefuiesti, apoi vopsesti.

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi