HMS Victory macheta din carton
#26
Postat 09 February 2011 - 10:52 PM
Equinox, la 9 Feb 2011, 16:26, a spus:
Da, e ,,munca''. Desi de fel nu sunt cartonist, as vrea sa vad din partea oricarui maestru (la propriu) in domeniu (stiu eu pe unul pe care l-as vrea aici ca sa povesteasca cati vecini de-ai lui stiu cum arata un vapor) o expunere mai impresionanta decat asta, chiar si in privinta Victory.
Spor!
#28
Postat 10 February 2011 - 09:54 AM
Spor tuturor!!
Aceasta postare a fost editata de norbi: 10 February 2011 - 09:56 AM
#29
Postat 10 February 2011 - 05:04 PM
Aceasta postare a fost editata de norbi: 10 February 2011 - 05:04 PM
#30
Postat 10 February 2011 - 08:28 PM
1. puntea principala: 30 tunuri de 32 libras
2. puntea doi : 28 de tunuri de 24 libras
3. puntea a treia: 30 de tunuri lungi de 12 libras
(numararea puntior de jos in sus).
Apoi pe punteatea proa 2 tunuri de 12 libras si 2 carronadas de 68 libras si in alcazar 12 tunuri scurte de 12 libras.
Sper ca aceasta interventie nu deranjeaza si nu este considerata off topic.
In rest pana aici imi place ce iasa. Ca e primul "carton" si ca e complex, se poate rezolva cu atentie multa si rabdare.
Aceasta postare a fost editata de frigate-264: 10 February 2011 - 08:34 PM
#32
Postat 10 February 2011 - 11:52 PM
Iar ca o modificare a celor spuse de frigate: puntea principală avea 30 de tunuri de 12 livre, iar cea inferioară, de 32 de livre (le-a inversat un pic)
#33
Postat 11 February 2011 - 12:45 AM
norbi, la 10 Feb 2011, 20:49, a spus:
In instructiuni sunt numerotate diferit, pe calibre, functie de pozitia in care se amplaseaza. In plus, la cele de pe linia 1 si 2 nu ai roti la afete dat fiind pozitia lor mascata si pentru o fixare mai usoara.
#34
Postat 11 February 2011 - 08:18 PM
VALIX, la 10 Feb 2011, 22:52, a spus:
Iar ca o modificare a celor spuse de frigate: puntea principală avea 30 de tunuri de 12 livre, iar cea inferioară, de 32 de livre (le-a inversat un pic)
Cu scuzele de rigoare nu exista nici o inversiune, am scris numerotarea de jos in sus adica de la linia de plutire spre puntea superioara. Puntea principala/bateria principala era cea cu calibrul cel mai mare si era jos si pe masura ce se urca un nivel scadea calibrul, logic. De asemenea in functie de vant si de inclinarea navei se putea folosi doar un singur bord, sau pe o mare montata nici un tun de la bateria principala (intra apa prin saborduri).
Aceasta postare a fost editata de frigate-264: 11 February 2011 - 08:38 PM
#40
Postat 14 February 2011 - 11:49 AM
Aceasta postare a fost editata de frigate-264: 14 February 2011 - 11:50 AM