Pagina 1 din 1
IAR-80 JUMO
#8
Postat 17 November 2005 - 08:17 PM
da interesant foarte,DAR... nimic despre procedeele de modificare ale kitului de MPM,
acum ceva ce ma nedumereste si in acest caz sper ca 109 sa scrie un articol cu privire la acest kit,nr avionului "111" nu cred ca este acela, deoarece botu motorului seamana cu nr 13 cel cu motor DB 601a luat de pe un me-109E,ai vreo dovada ca acel radiator avea aceea forma
Spun acestea deoare am citit in mare cartea Dl Dan Antoniu care dupa mine este cea mai corecta lucrare care trateaza acest subiect..."Iar-80 - Istoria unui necunoscut"
Voi mai revenii cu pareri,cu respect Mave
acum ceva ce ma nedumereste si in acest caz sper ca 109 sa scrie un articol cu privire la acest kit,nr avionului "111" nu cred ca este acela, deoarece botu motorului seamana cu nr 13 cel cu motor DB 601a luat de pe un me-109E,ai vreo dovada ca acel radiator avea aceea forma
Spun acestea deoare am citit in mare cartea Dl Dan Antoniu care dupa mine este cea mai corecta lucrare care trateaza acest subiect..."Iar-80 - Istoria unui necunoscut"
Voi mai revenii cu pareri,cu respect Mave
#9
Postat 17 November 2005 - 09:43 PM
Onor' judecator Mave:
Dupa o sedinta cu un amic, Grig, mi-am proiectat mintea pe meleagurile Brasovului, in curtea fabricii IAR , iegzact cind inginerii romani testau Iar 80 Jumo. AM VAZUT TOT: numar, motor,radiator,culori, tot.
Pot spune cu certitudine ca asa arata...
Reintors in timpurile noastre, cu o pila intr-o mina, cutterul in cealalta si un tub de putty intre dintzi, am rugat frumos MPM-ul sa se conformeze cu ce vazusem. Restul cunoasteti...
PS. Ma bucur ca ai reusit sa citesti cartea lui Antoniu, acest Tolstoievsky al istoriei aviatiei, este cu siguranta ce mai corecta din pleiada de carti aparute despre '80.
Dupa o sedinta cu un amic, Grig, mi-am proiectat mintea pe meleagurile Brasovului, in curtea fabricii IAR , iegzact cind inginerii romani testau Iar 80 Jumo. AM VAZUT TOT: numar, motor,radiator,culori, tot.
Pot spune cu certitudine ca asa arata...
Reintors in timpurile noastre, cu o pila intr-o mina, cutterul in cealalta si un tub de putty intre dintzi, am rugat frumos MPM-ul sa se conformeze cu ce vazusem. Restul cunoasteti...
PS. Ma bucur ca ai reusit sa citesti cartea lui Antoniu, acest Tolstoievsky al istoriei aviatiei, este cu siguranta ce mai corecta din pleiada de carti aparute despre '80.
#10
Postat 17 November 2005 - 09:47 PM
Citeaza
imi poti spune de unde ai cumparat kitul de '80?
Uhu, am luat kitul acum ani buni, de la herr doktor. Adusese la un moment dat mai multe...nu am vrut sa iau mai multe, nu neaparat ca erau scumpe, ci mai degraba ca macheta nu e grazava. De aceea , in asteptarea kitului de pa PARC, am decis sa-l transform.
Din cite stiu acum nu mai e in productie la MPM.
#11
Postat 18 November 2005 - 08:39 AM
1-0-9, la Nov 17 2005, 09:43 PM, a spus:
Onor' judecator Mave:
Dupa o sedinta cu un amic, Grig, mi-am proiectat mintea pe meleagurile Brasovului, in curtea fabricii IAR , iegzact cind inginerii romani testau Iar 80 Jumo. AM VAZUT TOT: numar, motor,radiator,culori, tot.
Pot spune cu certitudine ca asa arata...
Reintors in timpurile noastre, cu o pila intr-o mina, cutterul in cealalta si un tub de putty intre dintzi, am rugat frumos MPM-ul sa se conformeze cu ce vazusem. Restul cunoasteti...
PS. Ma bucur ca ai reusit sa citesti cartea lui Antoniu, acest Tolstoievsky al istoriei aviatiei, este cu siguranta ce mai corecta din pleiada de carti aparute despre '80.
Dupa o sedinta cu un amic, Grig, mi-am proiectat mintea pe meleagurile Brasovului, in curtea fabricii IAR , iegzact cind inginerii romani testau Iar 80 Jumo. AM VAZUT TOT: numar, motor,radiator,culori, tot.
Pot spune cu certitudine ca asa arata...
Reintors in timpurile noastre, cu o pila intr-o mina, cutterul in cealalta si un tub de putty intre dintzi, am rugat frumos MPM-ul sa se conformeze cu ce vazusem. Restul cunoasteti...
PS. Ma bucur ca ai reusit sa citesti cartea lui Antoniu, acest Tolstoievsky al istoriei aviatiei, este cu siguranta ce mai corecta din pleiada de carti aparute despre '80.
Splendida macheta, fie ea neterminata.
Aceasta postare a fost editata de Suburban: 18 November 2005 - 08:41 AM
#12
Postat 18 November 2005 - 11:56 AM
Citeaza
..sedinta cu un amic, Grig
Acum serios, 1-0-9, nu ar strica sa scri aici argumentatia pertinenta pe care mi-ai adus-o si mie pe cind dicutam despre IAR. Poate mai sint si altii interesati!
#13
Postat 18 November 2005 - 03:15 PM
Cind voiu termina avionul poate voi posta un articolas in care voi justifica motivele intunecoase care m-au determinat sa-l fac sa arate in acest fel...
Pai ai si uitat de sedintele noastre de RLM? Imbatrinesti, Z-mare! Ce excursii mai faceam noi...
Citeaza
Poate faci o "excursie" si ne aduci niste mo(N)stre de RLM
Pai ai si uitat de sedintele noastre de RLM? Imbatrinesti, Z-mare! Ce excursii mai faceam noi...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1