Romanian Fighter Colours 1941-1945 carte in curs de aparitie la editura MMP
#183
Postat 17 November 2010 - 11:27 AM
Daca stiam ca erai acolo, poate aranjam sa ne intalnim. Cine ma cauta la anul, ma gasiti pe la standul MDC sau 32SIG http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...mp;#entry291665
Radu
#184
Postat 17 November 2010 - 01:45 PM
#185
Postat 17 November 2010 - 04:40 PM
radub, la 17 Nov 2010, 11:27, a spus:
Daca stiam ca erai acolo, poate aranjam sa ne intalnim. Cine ma cauta la anul, ma gasiti pe la standul MDC sau 32SIG http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...mp;#entry291665
Radu
Mama, parca este piata Matache. Radu, unde este taraba MDC poate te zarim cu niscai fotoincizii in mana.
La anul gand te gasim la Telford sper ca vom vedea pe taraba IAR 80 la 1/32.
Am inteles ca era in unul din cele 2 hangare si o macheta de Spitfire la 1/1.
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 17 November 2010 - 04:47 PM
#186
Postat 17 November 2010 - 04:59 PM
Cantacuzino, la 17 Nov 2010, 14:40, a spus:
La anul gand te gasim la Telford sper ca vom vedea pe taraba IAR 80 la 1/32.
Am inteles ca era in unul din cele 2 hangare si o macheta de Spitfire la 1/1.
Au fost trei hangare, fiecare cu suprafata cam cat un teren de fotbal. Asta e una din salile negustorilor si cluburilor. A mai fost inca la fel, iar a treia sala a fost zona cu mesele (restaurant) si zona de competitie. Intre zona de competitie si zona cu mesele era un Spitfire IX la 1/1 din fibra de sticla. Era frumos.
Anul asta cel mai frumos lucru a fost ca in sfarsit l-am intalnit pe Koike Shigeo si am de la el un tablou cu un Bf109K (copie litografiata care pare absolut original indiferent cat de mult te apropii de desen).
Standul MDC se vede vag la pe marginea din dreapta a fotografiei, in partea de sus (coltul cel mai indepartat).
Si eu doresc sa fie gata IAR-ul pana la anul.
Mai multe poze http://www.zone-five...ad.php?p=123444
Radu
#188
Postat 17 November 2010 - 05:24 PM
http://www.spielware...se.de/home/?L=1
S-ar putea sa ramai dezamagit.
Radu
#189
Postat 17 November 2010 - 08:22 PM
Stiu ce tip de targ este. Insa m-as duce sa vad ce mai lanseaza nou producatorii de machete. Am lansat intrebarea mai ales pentru cei care au firmele de specialitate, si care se pot inscrie pentru legitimatie. Si mai au si un magazin de machete in oras care este destul de bine dotat. Este de fapt un motiv de plimbare "tematica" :)
#190
Postat 21 November 2010 - 01:26 PM
Pe linga continut, trebuie apreciata si prezenta grafica exceptionala!
Sfatul meu: cartea nu trebuie sa lipseasca din biblioteca niciunui pasionat de aviatie, fie el machetist sau nu!
#192
Postat 24 November 2010 - 10:42 AM
In link-ul de mai sus gasiti un interviu luat de Brett Green celor de la MMP la Telford. Cartea este prima prezentata dintr-e noile aparitii.
#193
Postat 25 November 2010 - 11:45 PM
Intradevar o carte de calitatea superioara din toate punctele de vedere, coperta cartonata, hartie, tiparire ....
De remarcat este faptul ca din multitudinea de poze multe sunt de o calitate foarte buna si pentru prima data publicate. Si textul este foarte interesant si plin de informatii utile. FELICITARI.
Citeaza
Desi am inceput prin a-mi expune parerea in privinta unui singur profil din carte vazut doar in pozele prezentate aici am ajuns sa fac acea afirmatie fara a avea cartea in mana, este greseala mea, imi pare rau, insa acum avand cartea in mana pot spune (desi nu sunt de acord cu mai multe profile) ca exista cel putin o greseala in ceea ce piveste profilele:
Chiar in carte prin intermediul unei poze (pag 54) se poate observa ca s-a gresit la interpretarea profilului (pag 58), unde nu s-au prezentat capota si dungile preWW2 de pe fuselaj si aripi, acoperite cu un verde mai inchis la culoare, faptul ca nuanta e mai inchisa la culoare se poate datora faptului ca vopseaua era aplicata mai recent, astfel ne avand timp sa se degradeze ca si vopseaua veche, sau ca s-a folosit o alta nuanta de verde (stoc diferit,furnizor diferit).
Nu vreau sa intram iar in "conflict",sunt sau nu dungi, resii,verzi,etc.. , as vrea sa se inteleaga ca desi se studiaza mult se poate gresi, asa ca pentru mine (si poate si pentru altii sau poate sunt un caz particular) increderea in cel care a studiat si realizat profilul inseamna doar un procent din credibilitatea data profilului si un mare procent este reprezentat de numarul si calitatea pozelor prezentate.
Poate ca nici dumneavoastra daca judecati in trecut profilele doar dupa cine le-a facut, nu va lasati de machete pentru a studia arhiva,documente si poze pentru a publica articole,carti cu profile inedite, sau subiecte inedite, faceati si acum machete inspirate din profilele Modelism (e doar un exemplu).
Mentionez ca prin cele scrise mai sus nu afirm ca: aceasta carte nu trebuie cumparata; ca autori nu au studiat, ca sunt nepregatiti,neresponsabili ... etc; ca profilele,informatiile nu pot fi luate ca model; ca nu trebuie sa se mai publice alte carti; ca nu trebuie sa mai facem machete, ca trebui cineva sacrificat; etc.... sau ca eu am perfecta dreptate, pot gresi oricand in orice privinta.
#195
Postat 26 November 2010 - 10:25 AM
Citeaza
Deja devine obositor ( vorba unui membru de pe forum) sa-ti tot dau explicatii la fiecare detaliu din carte. Ar fi timpul sa privesti si jumatatea plina a paharului. Sa vezi progresul fata de ce s-a publicat pana acum despre subiect ( si in ce conditii grafice) si sa folosesti informatiile utile din carte (daca binenteles doresti cu adevarat acest lucru).
Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 26 November 2010 - 10:25 AM
#196
Postat 26 November 2010 - 11:00 AM
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 26 November 2010 - 11:06 AM
#197
Postat 26 November 2010 - 11:21 AM
alexelu_marinelu, la 26 Nov 2010, 11:00, a spus:
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.
Un lucru pe care foarte putin o stiu. La un moment dupa de trei ori consecutiv corecturi la profile color intr-o perioada de timp apreciabila, editorul ne-a somat (mai mult sau mai putin diplomatic) ca nu mai tolereaza aceste corecturi interminabile. Concluzia a fost ca daca vream o carte perfecta ar fi trebuit sa aducem corectii la corectii inca zece ani de acum incolo si am fi ratat in mod sigur aceasta sansa nesperata (pe care generos ne-a oferit-o editorul polonez).
#198
Postat 26 November 2010 - 11:52 AM
Dupa cum vezi Cantacuzino ti-a explicat "inexactitatea constatata"! Sper ca discutiile se incheie aici!
#200
Postat 26 November 2010 - 02:22 PM
Citeaza
Deja devine obositor ( vorba unui membru de pe forum) sa-ti tot dau explicatii la fiecare detaliu din carte. Ar fi timpul sa privesti si jumatatea plina a paharului. Sa vezi progresul fata de ce s-a publicat pana acum despre subiect ( si in ce conditii grafice) si sa folosesti informatiile utile din carte (daca binenteles doresti cu adevarat acest lucru).”
Pai nr24 este o exceptie si nu e bine sa-l prezentam ca o schema generala, in ceea ce priveste He-112 in cele doua nuante de verde pentru schema generala era mai bine de prezentat Nr.30, cara cu exceptie emblemei reprezinta modelul standard, vopsit in doua nuante de verde si bleau pe intrados, bot galben (folosit si la inmatricularea preWW2) capede de plan galbene intrados, dunga galbena groasa pe fuselaj … etc.
De altfel cum imi puteam da seama ca in carte in schemele generale nu ati folosit ca exemple avioane care erau exceptii, prezentand la pag32 schema de camuflaj pt PZL 24 nr.4, care avand crucea peste dunga galbena reprezinta exceptie, de altfel si nr.28 e o exceptie avand botul verde. Poate nu inteleg eu bine termenul de exceptie.
Am remarcat progresul fata de ce sa publicat pana acum, dar in cateva privinte am ramas usor dezamagit, sincer ma asteptam la mai bine. Tot ce-i prezentat in carte poate fi util pt oricene, intrebarea este cat sunt de conforme cu realitatea unele din multitudinea de reprezentari grafice.
Citeaza
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.”
Da si pentru modelisti care doresc sa faca un model de avion cu inmatriculare ARR cat mai corecta sa nu se bazeze pe afirmatia: “daca acest profil, interpretare, reprezentare grafica este facut de persoana X atunci el este si corect” Ar fi bine sa privim si sursele de inspiratie si ar fi frumos din partea autorilor (ma refer la autori in general) ca aceste surse sa fie si publicate, nu tinute doar pentru dansi.
Citeaza
Dupa cum vezi Cantacuzino ti-a explicat "inexactitatea constatata"! Sper ca discutiile se incheie aici! “
Prin faptul ca intr-un topic aici pe forum imi exprim parerea pe subiect, criticand, carcotind incalc vreun regulament?? Trebuie cumva ca pe acest forum sa aducem numai cuvinte de lauda, aprecieri, etc in ceea ce priveste subiectul postat?? Suntem cumva la Congresul al x-ulle al PCR unde sunt aceptate doar laudele, aprecierile, etc?? Sper ca NU.
Sunt de parere ca oricine are dreptul de a-si exprima parerea pe subiect, apreciind sau criticand, insa observ pe acest forum ca daca nu te numesti X, Y sau Z (nu ma refer la Z-mare) esti luat la misto, exclus, marginalizat, e regretabil.
PS: Prin neacceptarea criticilor nu facem decat sa repetam greselile in viitor.
PS II:Tin sa mentionez ca am redeschis subiectul datorita afirmatiei: "Afirmi ca sunt erori in carte ....... Te rog sa demonstrezi......."
Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 26 November 2010 - 02:36 PM